BroniesNL Meet #12!

[quote1389796030=Mastersskull]
Yush, We gaan er weer bij zijn. Kijken of de meets nog leuker kunnen worden dan ze al waren :3
[/quote1389796030]

OCTO :D
 
Beetje laat, maar natuurlijk zullen Annenas en ik er ook bij zijn. Jury taken voor de cosplay competitie enzo...anders waren we dus zeker niet gekomen ;)

Zoals Bebbers zegt: "Ik heb er zin in!"
 
Princess Knoeki is er bij.

Al helemaal omdat het wel achterlijk voor me zou zijn niet te komen terwijl het zo dichtbij is.
 
Ik en mijn neef zullen aanwezig zijn
FINALLY!!
mlp-ceyay.png
 
[quote1389909095=cometriver]
kleine vraag is der ook iemand die vanaf gronningen gaat ?
[/quote1389909095]Baree geloof ik? En bij de volgende meet ga ik vanaf Groningen. :D
 
Hmm... Weer een meet op weer zo'n lastige datum. Ik moet nog effe kijken of ik dit ga halen. Het is alweer effe geleden dat ik op een meet ben geweest namelijk. :)
 
[quote1389975808=Lite-Sparkle]
[quote1389796030=Mastersskull]
Yush, We gaan er weer bij zijn. Kijken of de meets nog leuker kunnen worden dan ze al waren :3
[/quote1389796030]

OCTO :D
[/quote1389975808]

*Geeft een Glas water aan Lite*
 
hoe zit het met de parkeerplaatsen bij artis wat ik wel terug vind op de hoofdpagina en op de facebookpagina maar niet in dit thread ?
 
Ik was er vanaf de 4e meet er altijd bij, en nu moet ik er 2 achter elkaar missen. Bij deze meet had ik had te lang niet op het forum gekeken vanwege tentamens, en laatst iets anders geplanned wat ik niet meer kan verzetten.
Ook geen mailtje ontvangen, trouwens. Ik meende wel gesubscribed te hebben...
 
Ik keek laatst bij mijn instellingen, en er stond iid ook aangevinkt dat ik mailtjes moet krijgen bij evenementen, maar ook niet ontvangen!!
Is er iets fout gegaan ofzo of verkeerde instelling ofzo?
 
Ik ben er ook bij!
Ik vroeg me alleen of of ik foto's mag maken. De foto's worden niet verspreid en blijven binnen deze comunnity. Ik wil ze wel graag op deze site zetten. Maar ik weet niet of ik daar toestemming moet voor vragen. Mensen die bezwaar hebben dat ik foto's maak kunnen dat bij me aangeven op de meet en dan zal ik je niet op de foto nemen of de al gemaakte foto verwijderen.
 
Oh ja, en ik stap om 10.12 op de trein op station Nijmegen. Wie is er ook? Of stapt wie stapt er in bij een van de tussenliggende stations? (intercity Amsterdam centraal)
 
Ik ben nieuw dus heb ik geen idee wat ik moet verwachten.
Wat hoor ik over merchandise ruilen? En een veiling?
 
[quote1390150626=Casull]
Ik ben nieuw dus heb ik geen idee wat ik moet verwachten.
Wat hoor ik over merchandise ruilen? En een veiling?
[/quote1390150626]

Informatie over het ruilen van merchandise kan je hier vinden :)
http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?161153
 
oeh oeh o.o ik wil mee ~
ik hoorde ook iets over wokken , waar moet ik me daar voor aanmelden ?O:
 
Back
Top