BroniesNL Meet #12!

Waarschijnlijk kan ik ook komen. F yeah

En mocht ik mijn vleugels en trui op tijd afhebben is Flutterbat ook van de party
 
Als mijn gezondheid het toelaat dan ben ik er zeker bij.
Zal mijn eerste meet worden dus kijk er erg naar uit.
btw is de locatie rolstoeltoegankelijk??
 
[quote1389210822=Emily]
Met de bus ... :B
Eek.

Maar wss ben ik erbij, als ik vrij kan krijgen ;D
[/quote1389210822]
emily, tis int weekend, tuurlijk ga je mee

btw Dragonshy kan wss niet ;(
 
[quote1389211131=Ossie]
Ik en TT zijn er bij! (Als de meet doorgaat dan =p)
[/quote1389211131]

moet ik jou weer gaan vervangen op rdam centraal?
 
[quote1389211247=stefanbrony]

moet ik jou weer gaan vervangen op rdam centraal?
[/quote1389211247]

Als je dat wilt, ik ga vanaf Amsterdam
scootangel.png
 
[quote1389213079=Ossie]
[quote1389211247=stefanbrony]

moet ik jou weer gaan vervangen op rdam centraal?
[/quote1389211247]

Als je dat wilt, ik ga vanaf Amsterdam
scootangel.png

[/quote1389213079]

dan ben ik weer kut orga voor rdam
 
Eerste meet die ik ga missen, helaas..... Oh well, first time for everything!

Ik wens jullie wel veel plezier, en ik hoop everypony te zien bij de volgende! ^^
 
[quote1389219064=Dashlover]
Als mijn gezondheid het toelaat dan ben ik er zeker bij.
Zal mijn eerste meet worden dus kijk er erg naar uit.
btw is de locatie rolstoeltoegankelijk??
[/quote1389219064]

De grote zaal is als het goed is toegankelijk voor rolstoelen, die is gewoon op de begane grond. Er is nog een andere zaal die wat lager is en niet direct rolstoeltoegankelijk, maar er zijn genoeg mensen die je willen helpen als je naar een ander zaaltje wilt! :)
 
Als mijn werkgever zich eventjes aan de afspraak zou willen houden en en een maand van te voren mijn werkdagen en tijden zou willen doorgeven dan weet ik of ik kan of dat ik een dienst moet ruilen, maar voor het eerst in de 5 maanden dat ik daar nu werk weet ik 2 weken van te voren niet of ik moet werken op zaterdag of zondag! Echt serieus als ik er een dag van te voren achter kom dat ik niet naar de meet in Amsterdam kan (15 minuten fietsen) Dan wordt ik echt helemaal gek! Maar wel bij mij zeiken als ik een ''belangrijke'' dienst 3 weken van te voren probeer af zeggen of te ruilen. Werk is zo foking oneerlijk!
twilightangry2.png
 
Ik heb een vraag ^^ Zijn er gratis parkeerplaatsen op de locatie? Want zo niet dan word het een beetje lastig voor ons om te komen ^^" (Ons is Skysniper + Flutterfur)
 
Parkeren is er niet gratis en heel duur. De dichtstbijzijnd betaalbare parking is die van Oosterdok. Betaal je iets van 10 euro per 24 uur. http://www.parkingcentrumoosterdok.nl
 
[quote1389313361=BeyondSanity]
Waarschijnlijk kan ik ook komen. F yeah

En mocht ik mijn vleugels en trui op tijd afhebben is Flutterbat ook van de party
[/quote1389313361]

Daww! You stole my idea :( (Nee hoor grapje ^^ had wel verwacht meerdere Flutterbats te zien)
 
confirmed, I'll be there.

zijn er nog mensen die vanaf Leiden centraal reizen?

en/of misschien kunnen we een intercept regelen met de mensen die vanaf rotterdam per trein via leiden komen?
 
[quote1389434377=Hawk]
confirmed, I'll be there.

zijn er nog mensen die vanaf Leiden centraal reizen?

en/of misschien kunnen we een intercept regelen met de mensen die vanaf rotterdam per trein via leiden komen?
[/quote1389434377]


er is altijd wel een groepje, meestal samen met de groep van rotterdam CS, ik zal ergens wel een verzamelpunt leiden CS maken als Gerpie te lui is
 
Ik kom ook =), trouwens weet iemand of je ook bij artis kunt parkeren als je daar geen kaartje koop ? ( gratis zal het vast wel niet zijn ) best wel mooie parkeerplaats vind ik het :$
 
Helaas, in die week zijn ze bij m'n vakantiebaantje net aan het overhuizen en kan ik geen vrij krijgen. Sorry allemaal, volgende keer hopelijk beter!
 
Back
Top