Andere ruimte Meet #8?

het schijnt dat er een andere bedrijfsleider oid bij Hal 16 is, en er een uitgaansgelegenheid van heeft gemaakt, de precieze details weet ik niet
 
[quote1352878641=00j666]
het schijnt dat er een andere bedrijfsleider oid bij Hal 16 is, en er een uitgaansgelegenheid van heeft gemaakt, de precieze details weet ik niet
[/quote1352878641]

WHAT!!!! nou ik zal wel eens kijken in outhoorn in de buurt voor een hal
 
[quote1352879459=00j666]
het schijnt dat er een andere bedrijfsleider oid bij Hal 16 is, en er een uitgaansgelegenheid van heeft gemaakt, de precieze details weet ik niet
[/quote1352879459]

^Dat

Zaterdag avond word "clubavond" in Hal16, en dat moeten ze al rond 7 uur gaan voorbereiden. Ze vroegen of we het op een andere dag (vrijdag of zondag) konden gaan houden, of dat we eerder stoppen. Dus toen hebben we besloten om op zoek te gaan naar een andere zaal.
 
[quote1352883241=Zenchi]
[quote1352879459=00j666]
het schijnt dat er een andere bedrijfsleider oid bij Hal 16 is, en er een uitgaansgelegenheid van heeft gemaakt, de precieze details weet ik niet
[/quote1352879459]

^Dat

Zaterdag avond word "clubavond" in Hal16, en dat moeten ze al rond 7 uur gaan voorbereiden. Ze vroegen of we het op een andere dag (vrijdag of zondag) konden gaan houden, of dat we eerder stoppen. Dus toen hebben we besloten om op zoek te gaan naar een andere zaal.
[/quote1352883241]

Of die tent op zondag ook open is weet ik zo niet. Zou ik na moeten vragen.

Ik weet niet hoe veel mensen er op tegen zijn als de volgende meet op een zondag gehouden zou worden. Thoughts?
 
zondag betekend wel kijken op een groot doek naar de nieuwe aflevering met heel wat bronies :D

ikzelf vindt zondag niet erg, het is toch in het weekend en thuis kom ik wel, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het met me eens is, omdat ik geen school of werk heb, anderen daarintegen die maadag weer moeten werken moeten relatief op tijd thuis zijn, je kan er wel zijn, maar moet vroeger weg en dat is wel jammer.
en aan de bronies kan je ook wel zien dat zaterdag een beetje favoriet is omdat meeste (als niet alle) meets op zaterdag zijn, dat zegt wel wat.

aan de andere kant kunnen mischien wel ook weer meer mensen komen omdat voornamelijk vaak studenten een zaterdagbaan hebben, op zondag kunnen ze dan wel weer heen.

dat is hoe ik er over denk van beide kanten gezien, het heeft namelijk zowel voordelen als nadelen zoals zo vaak het geval is
 
Op zondag kunnen vast meerdere mensen niet komen omdat er ook religieuze bronies zijn zoals ik zelf, klinkt misschien egoïstisch maar als de grote meets naar zondag verplaatst gaan worden dan kan ik niet meer komen en dat zou ik.. nogal jammer vinden omdat ik eigenlijk geen grote meets wil missen. Naja als het niet anders kan en jullie toch de meets in hal16 op zondag willen houden ga ik jullie niet tegenhouden, The needs of the many outweigh the needs of the few.
 
Ik vind zondag zelfs beter dan zaterdag! Op zaterdag zijn vaak andere leuke dingen te doen, maar zondag is echt zo'n dag waarop niks te beleven is -_- als er dan een meet is is natuurlijk erg fijn! =) En dan loop ik geen dingen mis omdat op zaterdag meerdere leuke dingen te doen zijn, en tjah, je kan niet overal tegelijk zijn =p
 
Ik ben zelf ook tegen meets op zondag, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik op zondag telkens de trein pak naar Belgie (waar ik werk). Ik kan ook wel op maandag naar Belgie gaan, maar dan mis ik een halve werkdag.
 
Nou ja, als de meet op een zaterdag zou zijn en ruim van tevoren ingeplant wordt hoeven mensen alleen maar vrij te vragen van werk of hun eigen planning daarnaar aan te passen. Zondag is wel lastig, gezien het feit dat idd sommigen onder ons religieus kunnen zijn én ook nog dat de maandag daarna voor velen weer een werkdag/schooldag zal zijn (afhankelijk van de periode waarin de meet gehouden wordt).

Zelf zou ik voor een zaterdag zijn, dan maar wat meer moeite om vrij te krijgen.
 
ik ben tegen meets op zondag, ikzelf volg een MBO-opleiding, en moet op zondag optijd naar mijn bed, hierdoor kan ik ook niet lang blijven op meets en dat vind ik zeer jammer, dus ik stem ook voor Zaterdag, zodat ik lang op meets kan blijven, en wat after kan party'en!

Zaterdag ligt mij ook gewoon gunstiger omdat ik mij Zaterdag meestal dood verveel. (zondag ook wel, maar zondagen zijn gewoon saai!)

plus, Live een aflevering, wie wilt dat nou niet?
 
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het van de zotte dat stoppen om een uur of 6 geen optie is. Wie daarna nog iets wil ondernemen in Utrecht staat het vrij.
Op een zondag zou ik het ook niet al te laat maken.
 
Voor mij zou zaterdag het beste uitkomen.
Zondag zou op zich ook wel gaan, maar zoals bij sommige anderen ook het geval is, kan ik dan niet al te lang blijven.
 
Tot hoe laat duren die meets wel niet dan? Dacht dat alleen overdag was maar nu klinkt het alsof er tot diep in de nacht door wordt gegaan :p
 
[quote1352922636=nelly_555]
Tot hoe laat duren die meets wel niet dan? Dacht dat alleen overdag was maar nu klinkt het alsof er tot diep in de nacht door wordt gegaan :p
[/quote1352922636]

in principe zitten we er tot een uur of 7, dan gaat iedereen in groepen ergens heen om te eten, daar gaan sommige naar de kroeg terwijl anderen naar huis gaan, uiteraard houd niemand je tegen als je voor 7 uur al gaat, dat staat vrij.

als je besluit te blijven neem ik je wel mee op vreettocht XD
 
Niet aan mij vragen ben nooit bij een meet maar kan wel mee discuserenB-)
 
[quote1352929558=moontune]
[quote1352922636=nelly_555]
Tot hoe laat duren die meets wel niet dan? Dacht dat alleen overdag was maar nu klinkt het alsof er tot diep in de nacht door wordt gegaan :p
[/quote1352922636]

in principe zitten we er tot een uur of 7, dan gaat iedereen in groepen ergens heen om te eten, daar gaan sommige naar de kroeg terwijl anderen naar huis gaan, uiteraard houd niemand je tegen als je voor 7 uur al gaat, dat staat vrij.

als je besluit te blijven neem ik je wel mee op vreettocht XD
[/quote1352929558]

Hmm, vreettocht... Sounds good to me! :p haha
 
Back
Top