Andere ruimte Meet #8?

Octavia

Well-Known Member
Fillies and gentlecolts,

Na 3 successvolle Nederlandse meets doorgebracht te hebben in HAL 16 @ Utrecht leek het ons een goed idee om alvast een beetje verder te gaan kijken naar alternatieve zalen/ruimten. Mocht de community nog verder groeien (richting de 200 man) dan zullen wij genoodzaakt zijn om iets groters te huren omdat HAL 16 dan gewoonweg te klein wordt.

Ondanks de awesome meets hebben een paar mensen ons toch aangegeven HAL 16 wel gezien te hebben. Wij zijn nu een beetje rond aan het kijken naar andere zalen en daar kunnen we jullie hulp goed bij gebruiken!

Weet jij toevallig een zaal/ruimte of ken je iemand die mooie ruimte te huur heeft voor een volgende brony meet? Laat het ons weten! Mail ons op info@bronies.nl. Liefst in de omgeving van Utrecht, goed bereikbaar met het OV.
 
Ik kan niet helpen met zoeken maar misschien is het goed te zeggen wat je precies zoekt behalve een grotere ruimte?

Wat ik bijvoorbeeld goed vond:
-er was een rookhok/er was meer dan 1 ruimte
-je had de gelegenheid om buiten naar buiten te gaan ookal moest je je rustig houden (goed voor mensen die het soms teveel wordt)
-er waren wc's (gratis)
-er waren tafels om aan te chillen/laptoppen/merch uitstallen.
-er was een installatie voor muziek ed
-er was een soort bar achtig iets.

Verder heb ik niet meegekregen of er ook een scherm was om ponies te kijken maar dat zou wel nice zijn :)
 
De hamvraag is, willen jullie nog je eigen drinken en snacks mogen meenemen? Zoja, dan is het heel erg lastig een ruimte te vinden.
 
Als het goed is verhuurd het Aalgenwaard Stadion ook zalen(met gangetjes voor roken/tafels/lan etc) Het is ook lekker ruim en makkerlijk in de buurt pakkeren.

, maar volgens mij hangt er wel een prijskaartje aan..
 
[quote1347988943=Baree]
De hamvraag is, willen jullie nog je eigen drinken en snacks mogen meenemen? Zoja, dan is het heel erg lastig een ruimte te vinden.
[/quote1347988943]

Not even cupcakes? *sad*
 
[quote1347991052=PewPew]
Als het goed is verhuurd het Aalgenwaard Stadion ook zalen(met gangetjes voor roken/tafels/lan etc) Het is ook lekker ruim en makkerlijk in de buurt pakkeren.

, maar volgens mij hangt er wel een prijskaartje aan..
[/quote1347991052]

Ik, als PSV'er, weiger na dit weekend nog in de Galgenwaard te zitten. xP

Ik vraag me overigens af in hoeverre er een nieuwe zaal nodig is. De meetinggrootte stagneert een beetje en lijkt niet boven de 150 uit te komen. Maar het is natuurlijk wel handig om iets groters achter de hand te hebben. Overigens vind ik HAL16 een hele goede locatie, heel goedkoop wat ik van Hydra heb gehoord en meerdere ruimtes en we mogen blijkbaar voortaan (rustig) naar buiten.
 
Ik vind HAL16 ook gewoon een prima plek om te meeten...
Het is sowisow moeilijk een zaal te vinden met eigen consumpties...
Maar voor volgende keer wel een Request... Stoelen in de Rookruimte ^^
 
[quote1348044456=Octavia]Mocht de community nog verder groeien (richting de 200 man) dan zullen wij genoodzaakt zijn om iets groters te huren omdat HAL 16 dan gewoonweg te klein wordt. Ondanks de awesome meets hebben een paar mensen ons toch aangegeven HAL 16 wel gezien te hebben.
[/quote1348044456]


Ik zou het alleen doen als het echt nood zakelijk is, niet omdat een aantal mensen die ruimte saai vinden.
Zelf ben ik uberhout blij dat er al een meeting is.

[quote1348044359=Wolfeh]
Wat ik bijvoorbeeld goed vond:
-er was een rookhok/er was meer dan 1 ruimte
-je had de gelegenheid om buiten naar buiten te gaan ookal moest je je rustig houden (goed voor mensen die het soms teveel wordt)
-er waren wc's (gratis)
-er waren tafels om aan te chillen/laptoppen/merch uitstallen.
-er was een installatie voor muziek ed
-er was een soort bar achtig iets.
[/quote1348044359]

Ik ben het met Wolfeh eens het is een top locatie.
 
[quote1348133412=ghhumor]
Dibs op een ruimte waar we ook buiten mogen ^^
[/quote1348133412]
We mochten bij HAL 16 naar buiten ;x Al moesten we dan wel rustig zijn, maar dat snap ik ook wel..

Ik vind hal 16 persoonlijk top, dus ik zou het zeker weer daar doen als dat handig is :3
 
HAL16 is na mijn mening top er is alles aanwezig, binnen wordt het na een tijdje alleen een beetje warm :p

Maar goed ik raad ziezo aan om in Utrecht te blijven vanwege de centrale ligging
 
zelf vind ik HAL16 ook prima locatie.
maar ik heb er ook geen moeite mee als er een andere locatie wordt gekozen. ;)
 
Het punt is vooral dat er steeds minder mensen lijken op te dagen omdat ze blijkbaar zijn uitgekeken op Hal 16 :p
Dus het veranderen van locatie zou een goede oplossing zijn..
 
We komen toch voor ponies en voor elkaar? Wat kan mij het nou verrotten waar het precies is. Hal 16 voldoet aan het gros van de faciliteiten wat een grote groep nodig heeft, ik zou er vooral daar mee door blijven gaan ;-)
 
Back
Top