Aankondiging meet 17!!

[quote1454105985=Dashbro]
Ik zie de aankondiging, dus ik gelijk vanochtend allerhaast kaartjes besteld voor de trein, alles ingepakt, gauw nog ff ticket geprint, trein 1 gemist, trein 2 gehaald. Afijn, 2,5 uur later in R'dam, geen meet. Datum, volgende keer ff op letten.
Misschien kom ik ff m'n neus laten zien, mogelijk volgt de rest vanzelf. Want als er 1 neus over de Dam is... Zit ik in de verkeerde stad. Moet even kijken hoe alles loopt, tegenslag van de zwaarste categorie gehad dus zet me voor 68% zeker op de lijst.
[/quote1454105985]

Oh zeepsop! (dubro...darshbro) en was het een leuke dag Rotterdam?
Oh hay... :twilightfh:
Man ik dacht dat ik slecht kon lezen XD
 
Als het even lukt zijn benbever en ik er graag bij. Dan hebben we ook eindelijk weer wat meer tijd om naar meetings te gaan. Ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe locatie.
 
[quote1454251158=PienkiePie]
Yay, een klein uurtje fietsen ipv ruim een uur in de trein! Ik ben erbij! :D
[/quote1454251158]

Ben jaloers lol voor mij is het heen en terug 1,5 uur fietsen plus 5 uur in de trein en dan de metro...plus lopen.Oef...de dag erna ben ik pooped! :ajsleepy:
 
[quote1455000260=RarAppleDash]
Het Kruidvat heeft weer treinkaartjes voor 14 euro ( voor de niet studenten zoals ik, geen idee of er nog zijn...)
[/quote1455000260]
<----- Ook studerend, maar moet gewoon voor het OV betalen.
 
[quote1455011418=debob]
[quote1455000260=RarAppleDash]
Het Kruidvat heeft weer treinkaartjes voor 14 euro ( voor de niet studenten zoals ik, geen idee of er nog zijn...)
[/quote1455000260]
<----- Ook studerend, maar moet gewoon voor het OV betalen.
[/quote1455011418]
Same :/ maar wij zijn scholieren dus dan krijg je niks.
 
Hmm... ik ken verder niemand, en ik ben niet extrovert genoeg om bij een groep vreemden binnen te vallen. Ik ben meer een Fluttershy type...ik laat veel liever iemand een gesprek met me te starten, dan zelf op iemand af gaan. Misschien stom, maar daar kan ik niets aan doen.

Aan de andere kant, Rotterdam is niet heel ver weg...en het is m'n hometown. En het lijkt alsof niemand echt wil praten of elkaar wil leren kennen buiten meets/cons of dit forum, dus...ik heb niet echt veel keus. Of een meet, of alleen/eenzaam blijven. Hm...

M'n grootste zorgen voor een evenement zoals dit is dat ik voornamelijk genegeerd wordt, en dat sommige "cliques" aka "vriendengroepjes" vormen die geen nieuwelingen accepteren tenzij je erg veel slijmt. (Dat is mij overkomen bij de vorige Nederlandse community waar ik in zat, vandaar deze zorgen). En ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd 18 was? Ik ben 30, dus...ik weet niet of een ouwe vent als ik welkom is.
 
[quote1455569693=Sentinel]
Hmm... ik ken verder niemand, en ik ben niet extrovert genoeg om bij een groep vreemden binnen te vallen. Ik ben meer een Fluttershy type...ik laat veel liever iemand een gesprek met me te starten, dan zelf op iemand af gaan. Misschien stom, maar daar kan ik niets aan doen.

Aan de andere kant, Rotterdam is niet heel ver weg...en het is m'n hometown. En het lijkt alsof niemand echt wil praten of elkaar wil leren kennen buiten meets/cons of dit forum, dus...ik heb niet echt veel keus. Of een meet, of alleen/eenzaam blijven. Hm...

M'n grootste zorgen voor een evenement zoals dit is dat ik voornamelijk genegeerd wordt, en dat sommige "cliques" aka "vriendengroepjes" vormen die geen nieuwelingen accepteren tenzij je erg veel slijmt. (Dat is mij overkomen bij de vorige Nederlandse community waar ik in zat, vandaar deze zorgen). En ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd 18 was? Ik ben 30, dus...ik weet niet of een ouwe vent als ik welkom is.
[/quote1455569693]

Toen ik voor het eerst naar een meet ging dacht ik precies hetzelfde en ik kan je verzekeren dat het totaal niet zo is. Zelfs als je echt niemand kent is er altijd wel iemand die je begroet of je aanspreekt.

Ik weet niet of dat deze keer ook zo is, maar de vorige keer was er ook een kenningsmakingsrondje voor nieuwe bronies, dus als dat deze meet ook gebeurd zie ik het als een uitgelezen mogelijkheid om je kenbaar te laten maken. Worked for me.
 
[quote1455591435=Sentinel]
Hmm... ik ken verder niemand, en ik ben niet extrovert genoeg om bij een groep vreemden binnen te vallen. Ik ben meer een Fluttershy type...ik laat veel liever iemand een gesprek met me te starten, dan zelf op iemand af gaan. Misschien stom, maar daar kan ik niets aan doen.

Aan de andere kant, Rotterdam is niet heel ver weg...en het is m'n hometown. En het lijkt alsof niemand echt wil praten of elkaar wil leren kennen buiten meets/cons of dit forum, dus...ik heb niet echt veel keus. Of een meet, of alleen/eenzaam blijven. Hm...

M'n grootste zorgen voor een evenement zoals dit is dat ik voornamelijk genegeerd wordt, en dat sommige "cliques" aka "vriendengroepjes" vormen die geen nieuwelingen accepteren tenzij je erg veel slijmt. (Dat is mij overkomen bij de vorige Nederlandse community waar ik in zat, vandaar deze zorgen). En ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd 18 was? Ik ben 30, dus...ik weet niet of een ouwe vent als ik welkom is.
[/quote1455591435]

Dwaaa... einselgangers zijn we allemaal. Het is maar net wat je zelf wilt delen...

30 oud? Man je bent nog niet eens op de helft van je leven :celesyay: Ik ben toch ouder :derpyhappy:
Punt iswaarom verwacht je iets van een meet? Je gaat ernaartoe met gewoon het gevoel dat je pastel kleurige ponies tegenkomt lol in de vorm van cosplay of gewoon alles in relatie met PONIES! (kaartspellen, verhalen, mensen delen video's of muziek, tekenen, praten over ponies of iets wat betrekking heeft tot ponies,etc etc etc...
Maar ook allerdagse ouweprietpraat.


Wat is jou meest favorite bezigheid, kijk of iemand anders die ook heeft of soort van heeft..(raakvlak duh!) Dan komt de rest vanzelf.

30... hmmm dan zit je vast op de grens van de gamers-generatie en de muziek generatie. Tenminste dat valt me op onder die leeftijdscategorie. Niet gezegd dat IEDEREEN zo is, maar ik zie het wel dat mensen 30+ vaak plaatjes draaien en filmpjes kijken en jonger dan dat gamen nonstop XD

Heel misschien neem ik wat muziek mee...als de orga dat toelaat kan ik eventueel een boel MLP gerelateerde muziek afspelen. Van Ska tot metal tot tekno&techno, DDR, jazz, Rap, house, acoustic, polka, en nog veel meer! Je weet vast dat er ruim 200 Brony musicians zijn...met remixen en eigen lyrics en composities.

Maar je kunt ook kijken of er gasten zijn met ponyhunt, nerfguns, etc...oja, 1 belangrijk ding... Je hoeft nergens aan mee te doen, je mag het! Veel plezier!
 
[quote1455663371=Sentinel]
Hmm... ik ken verder niemand, en ik ben niet extrovert genoeg om bij een groep vreemden binnen te vallen. Ik ben meer een Fluttershy type...ik laat veel liever iemand een gesprek met me te starten, dan zelf op iemand af gaan. Misschien stom, maar daar kan ik niets aan doen.

Aan de andere kant, Rotterdam is niet heel ver weg...en het is m'n hometown. En het lijkt alsof niemand echt wil praten of elkaar wil leren kennen buiten meets/cons of dit forum, dus...ik heb niet echt veel keus. Of een meet, of alleen/eenzaam blijven. Hm...

M'n grootste zorgen voor een evenement zoals dit is dat ik voornamelijk genegeerd wordt, en dat sommige "cliques" aka "vriendengroepjes" vormen die geen nieuwelingen accepteren tenzij je erg veel slijmt. (Dat is mij overkomen bij de vorige Nederlandse community waar ik in zat, vandaar deze zorgen). En ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd 18 was? Ik ben 30, dus...ik weet niet of een ouwe vent als ik welkom is.
[/quote1455663371]


Ik heb precies hetzelfde... Liever dat iemand eerst tegen mij begint te praten dan dat ik moet beginnen.
Weet nooit wat ik moet zeggen, bang dat ik iets zeg wat mensen niet leuk vinden. :unsuresweetie:

Helaas is Rotterdam te ver voor mij. (vooral voor de eerste keer)
Misschien een keer als het wat dichterbij is. :ablush:
 
[quote1455694277=Ninjaspirit7]
[quote1455663371=Sentinel]
Hmm... ik ken verder niemand, en ik ben niet extrovert genoeg om bij een groep vreemden binnen te vallen. Ik ben meer een Fluttershy type...ik laat veel liever iemand een gesprek met me te starten, dan zelf op iemand af gaan. Misschien stom, maar daar kan ik niets aan doen.

Aan de andere kant, Rotterdam is niet heel ver weg...en het is m'n hometown. En het lijkt alsof niemand echt wil praten of elkaar wil leren kennen buiten meets/cons of dit forum, dus...ik heb niet echt veel keus. Of een meet, of alleen/eenzaam blijven. Hm...

M'n grootste zorgen voor een evenement zoals dit is dat ik voornamelijk genegeerd wordt, en dat sommige "cliques" aka "vriendengroepjes" vormen die geen nieuwelingen accepteren tenzij je erg veel slijmt. (Dat is mij overkomen bij de vorige Nederlandse community waar ik in zat, vandaar deze zorgen). En ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd 18 was? Ik ben 30, dus...ik weet niet of een ouwe vent als ik welkom is.
[/quote1455663371]


Ik heb precies hetzelfde... Liever dat iemand eerst tegen mij begint te praten dan dat ik moet beginnen.
Weet nooit wat ik moet zeggen, bang dat ik iets zeg wat mensen niet leuk vinden. :unsuresweetie:

Helaas is Rotterdam te ver voor mij. (vooral voor de eerste keer)
Misschien een keer als het wat dichterbij is. :ablush:


[/quote1455694277]

Ik ben er als ik niet nog (financieel) hungover ben van HWCon... :derpy:

En Ninjaspirit. de Nationale meets worden meestal in de randstad gehouden. Volgens mij zijn het altijd locaties in Amsterdam, Rotterdam of Haarlem geweest... :derpy: Meet 16 was mijn eerste meet tough en ik moet zeggen, het was heel gezellig. :tyay:
 
[quote1455695593=Sentinel]
en ik ben niet extrovert genoeg om bij een groep vreemden binnen te vallen. Ik ben meer een Fluttershy type...ik laat veel liever iemand een gesprek met me te starten, dan zelf op iemand af gaan. Misschien stom, maar daar kan ik niets aan doen.
[/quote1455695593]

hmm, jammer dat ik er op meet 17 niet bij ben, ondanks dat ik veel raakvlakken heb met flutterbutt, ben ik niet iemand die stil in een hoekje zit, ik bla overal doorheen. behalve op het podium (zie meet 16) dan ben ik een ramp.

majah, ik zpreek de meeste mensen wel aan, daardoor heb ik me 2 beste vrienden ontmoet (nightmareM en gruntoks).

zoals rarapple als zei, zoek naar gemeenschappelijke intresses (PONIES!) en probeer daarover een praatje te maken.

anyways, ik ben druk werk aan het ontwijken, en moet me daar ff op consentreren lol
 
[quote1456348231=Sentinel]
Ik ben 30, dus...ik weet niet of een ouwe vent als ik welkom is.[/quote1456348231]

Ha, broekie! Daarmee ben je niet de oudste hoor. En verder: maak je geen zorgen. Ik was op Meet 16 voor het eerst en kende bijna niemand. Da's sindsdien best wel veranderd.
 
Na vorig jaar het wel te hebben overwogen maar uiteindelijk niet te zijn gegaan (en tegen de tijd dat ik het forum weer tegenkwam de meeting net geweest was...) heb ik deze keer besloten wel te gaan. Ik heb geen idee of het iets voor me is, al hoop ik natuurlijk van wel.

Ik zit een beetje in dezelfde boot als Sentinel een pagina terug: ik ben 25 jaar en kom in mijn eentje.

Ik ben niet echt een forumganger; wel heb ik de IRC aan m'n autojoin lijst toegevoegd. Spreek me daar gerust een keertje aan. Ik ben op ponychat al een jaar of 2,5 actief in #derpibooru; MLP is dus zeker niet nieuw voor me.
 
Back
Top