Aankondiging meet 17!!

frankkienl

Well-Known Member
Staff member
Orga
Fillies en gentlecolts,

De BroniesNL organisatie is blij om eindelijk de 17e Nationale BroniesNL Grote Meet te kunnen aankondigen, welke gehouden zal op 5 maar 2016 in onze glorieuze havenstad Rotterdam. We zullen jullie wederom verwelkomen, maar dan wel op een nieuwe lokatie. Voor een geweldig feest waar we hopelijk bekende gezichten zien en nieuwe vrienden maken! Lees alsjeblieft de hierna volgende informatie over de locatie, de regels EN de interessante feiten rond Meet 17 die je vast wel wilt weten!

Waar:
Cultureel Centrum Orion
Wollefoppenweg 91a
3069 LX Rotterdam
http://frankkie.nl/orion/

Wanneer:
5 maart, van 11:30 (deuren open) tot 19:00 (met afterparty tot 20:30)
Officiële opening om 12:00

Thema:
"Hiatus"

Hoe kom ik daar:
Neem de trein naar Rotterdam Alexander, stap over op metrolijn 'B Nesselande' (geel), stap uit bij 'Ambachtsland'. Loop 7 minuten naar het noorden. Het OV is aangeraden, want het is redelijk dichtbij. Er zijn een beperkt aantal gratis parkeerplaatsen beschikbaar bij de venue.

Over de locatie:
We hebben 2 zalen gehuurd, de Smaragdzaal (je hoofdzaal) en de kleinere Aventurijnzaal. De ruimtes zijn aan elkaar verbonden via een gang en bevinden zich op de begane grond. Er kan buiten worden gerookt (onder een afdakje)

Zoals gebruikelijk serveren we tijdens de meet onze eigen snacks, waaronder meerdere soorten snoep en nootjes, helemaal gratis. Ook verkopen we broodjes. Maar helaas is het bij deze locatie niet toegestaan om ons eigen drinken mee te nemen (behalve water) dus dit zal individueel besteld moeten worden aan de bar in de gang. Medewerkers van de zaalverhuur zullen de bar runnen en drankjes kunnen alleen MET CASH gekocht worden. Dit is de prijslijst:

- Drankjes: 1,50

Vrijwilligers:

Omdat wij nog steeds heel graag de meets nog beter willen laten verlopen en ze nog leuker willen maken voor jullie zijn we wederom op zoek naar nieuwe vrijwilligers die samen met ons zouden willen werken aan het opzetten, begeleiden en afbouwen van de nationale meets. Ben jij enthousiast, kom je graag naar de meets en wil je jezelf graag inzetten voor de community? Geef je dan vandaag nog op voor de Nationale Vrijwilligersbrigade, codenaam: Legertje Baree's. Lees voor meer informatie de relevante thread door op de volgende link te klikken: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?212948 .

Mensen die al geregistreerd staan als vrijwilliger hoeven zich niet opnieuw op te geven!

Evenementen:
De officiële planning wordt binnenkort bekend gemaakt zodat iedereen weet wat we voor jullie in petto hebben!


Tot slot:

Wij van de organisatie hopen tijdens Meet 17 een heleboel bekende en nieuwe gezichten te zien! Zoals gebruikelijk is toegang gratis en de gemiddelde leeftijd is ongeveer 18 jaar.

Mochten jullie nog vragen hebben over de meet, events en/of de locatie, dan kunnen jullie die mailen via ons mailadres (orga@bronies.nl) en dan zullen wij zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen.

Tot slot willen we jullie alvast bedanken voor het bij elkaar blijven en het simpelweg zijn van de awesome groep mensen die jullie zijn. Jullie maken de nationale meets waard om georganiseerd te worden!

Tot 5 maart!
 
Dus dit is dus het Bronyfeestje op 5 maart van de minimeets? Dat houdt dus waarschijnlijk in dat ik voor het eerst bij een echte grote meet aanwezig kan zijn :3
 
Geen nieuws is goed nieuws... Als je niets van mij in de tussentijd dan ben ik er gewoon...
 
[quote1453762469=Papony]
Zo rap 2 weken na de hwcon. Gelukkig is het dichtbij voor mij[/quote1453762469]

Één week zelfs.

Zodra ik weet of ik vrij kan krijgen laat ik het weten!
 
ulg, een week na hwcon?

ik ben ALTIJD een maand blut na HWcon, dus waarschijnlijk niet.
 
btw, is discordian dood neer gevallen na de cafe meet ofzo... die doet toch normaal de aankondigingen en alles?
 
[quote1453841980=frankkienl]
Voor een geweldig geest

[/quote1453841980];-; I'm scared!

Lex en ik komen misschien, moet nog even zien of we dan bijgekomen zijn van HWCon. :p
 
Yeash! :D Ik ben erbij! Eindelijk eens een beetje een manier voor mij om mensjes snel weer te zien (eerst HWCon, dan meteen meet 17)
 
Awesome. Niet dat het ermee te maken heeft, maar 5 maart is de dag voor mijn verjaardag. En rotterdam is voor mij lekker dichtbij.
 
[quote1453968817=Aluriya]
[quote1453841980=frankkienl]
Voor een geweldig geest

[/quote1453841980];-; I'm scared!

Lex en ik komen misschien, moet nog even zien of we dan bijgekomen zijn van HWCon. :p
[/quote1453968817]

*feest ^^"
 
owhh yeahh, I'll be there! Als vrijwilliger nog wel! :D
grappig dat het in een antroposifisch gemeenschaps gebouw is hehe.
 
[quote1454031423=DashyImre]
owhh yeahh, I'll be there! Als vrijwilliger nog wel! :D
grappig dat het in een antroposifisch gemeenschaps gebouw is hehe.
[/quote1454031423]

Hoezo grappig?
[link=hyperlink url]https://www.facebook.com/Church-of-Celestia-1561062084140171/[/link]
:celesyay:
Equeprosofich :twiface: is een betere term na 'onze' inquisitie! :trollestia2:
Onward met de ponyphylosophy :derpyhappy: (teveel y's ikr :derpy: )
 
Ik zie de aankondiging, dus ik gelijk vanochtend allerhaast kaartjes besteld voor de trein, alles ingepakt, gauw nog ff ticket geprint, trein 1 gemist, trein 2 gehaald. Afijn, 2,5 uur later in R'dam, geen meet. Datum, volgende keer ff op letten.
Misschien kom ik ff m'n neus laten zien, mogelijk volgt de rest vanzelf. Want als er 1 neus over de Dam is... Zit ik in de verkeerde stad. Moet even kijken hoe alles loopt, tegenslag van de zwaarste categorie gehad dus zet me voor 68% zeker op de lijst.
 
Back
Top