Aankondiging Meet 15 NL Nederlandstalig

Discordian-D

Well-Known Member
Fillies and Gentlecolts,

We zijn blij om eindelijk de 15e Nationale Bronymeet aan te kunnen kondigen! Deze zal plaatsvinden op zaterdag 23 mei in het bruizende centrum van onze hoofdstad Amsterdam. Hier hebben we een nieuwe locatie weten te regelen, gevestigd aan de Nieuwezijds Voorburgwal en op loopafstand van de Dam. Studentensociëteit LANX is de trotse eigenaar van de locatie. Het heeft een hele lange tijd geduurd voordat we eindelijk een geschikte plek vonden voor deze meet en we willen daarom ook graag alle mensen bedanken die hebben gezocht, meegedacht en op andere manieren geholpen hebben met deze zoektocht. We hopen ten zeerste dat jullie hetgeen wat we voor jullie geregeld hebben leuk zullen vinden.

Waar:

Sociëteit L.A.N.X
Nieuwezijds Voorburgwal 167
1012 RK Amsterdam
http://lanx.nl/zaalverhuur

Wanneer:

23 mei, van 11:30 (deuren open) tot 20:00
Officiële opening om 12:00

Thema:

“Rainbow Power”


Hoe kom ik daar:

Vanaf Amsterdam Centraal Station kun je de locatie makkelijk lopend of via OV bereiken. Neem tram 1, 2, 13 of 14 en stap uit bij halte “De Dam”. Vanaf daar loop je ongeveer vijf minuten door op de Nieuwezijds Voorburgwal totdat je de ingang van de locatie bereikt hebt, aan de linkerkant van de straat. Ga de stenen trap op, het gebouw in en vanaf daar wijst het zichzelf. We raden reizen met OV ten zeerste aan, aangezien de locatie in het drukke centrum van de stad is, maar als je toch met de auto komt dan zijn dit de beste parkeermogelijkheden: het Q-Park aan de Nieuwezijds Kolk 18 of het Q-Park bij de Bijenkorf, aan het Beursplein 15. Hier parkeren kost je €2,00 per twintig minuten, tot een maximum van €52 voor een hele dag.


Over de locatie:

We hebben twee ruimtes gehuurd, de Zuilenzaal (hoofdzaal) en de kleinere Bokmabar. Deze ruimtes zijn aan elkaar verbonden en bevinden zich op de tweede verdieping, welke alleen per trap bereikbaar is. We zijn verteld dat de Bokmabar een afzuiging in de ruimte heeft, zodat deze zaal gerookt kan worden (sta a.u.b. onder de afzuiging als je rookt). Wees je bewust van het feit dat iemand die rookt buiten deze zaal een wettelijke boete van €125 zal krijgen. Ook zal de zaal niet beschikken over een eigen wifi connectie.

Zoals gebruikelijk serveren we tijdens de meet onze eigen snacks, waaronder meerdere soorten snoep en nootjes, helemaal gratis. Ook verkopen we natuurlijk weer de traditionele hot dogs. Maar helaas is het bij deze locatie niet toegestaan om ons eigen drinken mee te nemen (behalve water) dus dit zal individueel besteld moeten worden aan de bar in de Zuilenzaal. Leden van de organisatie zullen de bar runnen en drankjes kunnen alleen MET CASH gekocht worden. Dit is de prijslijst:

– Thee: €1,00
– Koffie: €1,50
– Fris: €1,50
– Bier: €1,50
– Wijn: €2,00
– Sterk: €2,00
– Mix: €3,50

Onthoud het volgende betreffende alcohol heel goed, want hier willen we heel duidelijk over zijn: wij zullen onder geen enkele omstandigheid alcohol serveren aan een minderjarige brony. Ook zullen wij het absoluut niet tolereren als mensen dronken zijn of wanneer mensen alcohol beschikbaar stellen aan een minderjarige. Bij wet zijn we verplicht om te vragen naar een identiteitsbewijs wanneer we dat nodig achtten en iedereen die geen geldig ID kan tonen aan de bar wanneer dit gevraagd wordt zal geen drank krijgen. Iedereen die zich op andere wijze niet aan de regels weet te houden zal verzocht worden om per direct te vertrekken en naar buiten worden geëscorteerd.


Nieuwe veiling regels:

Vanaf de komende meet hebben we nieuwe regels betreffende de veiling, waaronder de introductie van een zogenaamde “silent auction” om de druk van het daadwerkelijke event af te halen. Lees voor meer informatie hierover de desbetreffende thread: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?195084


Events:

Klik op de volgende link voor de thread met meer info over (het organiseren van) events:
Kijk bij het “Nederlandse Meets” gedeelte van het forum voor actuele threads over (mogelijke) evenementen.


Vrijwilligers:

We willen heel graag de meets nog beter laten verlopen en ze nog leuker te maken voor jullie! Maar helaas hebben zelfs Alicorns niet alle macht, dus daarbij hebben we hulp nodig. Daarom zijn we sinds kort op zoek naar vrijwilligers die samen met ons zouden willen werken aan het opzetten, begeleiden en afbouwen van de nationale meets. Ben jij enthousiast, kom je graag naar de meets en wil je jezelf graag inzetten voor de community? Geef je dan vandaag nog op voor de Nationale Vrijwilligersbrigade, codenaam: Legertje Baree's. Lees voor meer informatie de relevante thread door op de volgende link te klikken: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?195091


Wij van de organisatie hopen tijdens Meet 15 een heleboel bekende en nieuwe gezichten te zien! Zoals gebruikelijk is toegang gratis, ondanks vele waardevolle meningen die we tijdens de polls hebben ingezameld (echt superbedankt voor jullie opinie guys!), en de gemiddelde leeftijd is ongeveer 18 jaar.

Mochten jullie nog vragen hebben over de meet, events en/of de locatie, dan kunnen jullie die mailen via ons mailadres (orga@bronies.nl) en dan zullen wij zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen.

Tot slot willen we jullie alvast bedanken voor het bij elkaar blijven en het simpelweg zijn van de awesome groep mensen die jullie zijn. Jullie maken de nationale meets waard om georganiseerd te worden!

Tot de 23ste!

- de Organisatie
 
[quote1429561812=Discordian-D]
Zoals gebruikelijk is toegang gratis, ondanks vele waardevolle meningen die we tijdens de polls hebben ingezameld (echt superbedankt voor jullie opinie guys!),
[/quote1429561812]

Lees: we hopen dat de paar mensen die wel geld hebben ons genoeg willen toeschuiven voor diegene die betalen iets voor anderen vinden.

Pfffffff... ik zal wel weer €100,- pinnen...

Even goed, blij dat jullie eindelijk weer eens een meet organiseren. En dit jaar nog wel.
 
psst, de link van de zaal kom ik niet op 404 not found...zit ik verkeerd?

Le edit;

deze link werkt wel, is dit het zaaltje???
http://lanx.nl/societeit


le edit 2;

Herstel, is fixed 22:50
 
[quote1429562586=Sickpony]
[quote1429561812=Discordian-D]
Zoals gebruikelijk is toegang gratis, ondanks vele waardevolle meningen die we tijdens de polls hebben ingezameld (echt superbedankt voor jullie opinie guys!),
[/quote1429561812]

Lees: we hopen dat de paar mensen die wel geld hebben ons genoeg willen toeschuiven voor diegene die betalen iets voor anderen vinden.

Pfffffff... ik zal wel weer €100,- pinnen...

[/quote1429562586]

Nee, lees: we hebben een locatie gevonden die niet achterlijk duur is maar waar al wel drinken gekocht moet worden en dus besluiten we geen toegang te vragen. Maar wel waarderen we het feit dat mensen hier in de polls hun mening over gegeven hebben, zodat we dat weten voor in de toekomst. Da's heel wat anders ;)
 
Dit is wel heel erg in het centrum van A'dam. Konden jullie, als jullie toch bezig waren, niet even een straatje verder kijken en iets in de Kalverstraat huren? :p
 
Yes! Weer in Amsterdam en super makkelijk bereikbaar voor mij!
pinkiehappy.png

Ik zal er weer bij zijn en wellicht een mini-aftermeet bij mij thuis organiseren, als de omstandigheden het toestaan
 
[quote1429604094=Sickpony]
[quote1429561812=Discordian-D]
Zoals gebruikelijk is toegang gratis, ondanks vele waardevolle meningen die we tijdens de polls hebben ingezameld (echt superbedankt voor jullie opinie guys!),
[/quote1429561812]

Lees: we hopen dat de paar mensen die wel geld hebben ons genoeg willen toeschuiven voor diegene die betalen iets voor anderen vinden.

Pfffffff... ik zal wel weer €100,- pinnen...

Even goed, blij dat jullie eindelijk weer eens een meet organiseren. En dit jaar nog wel.

[/quote1429604094]

We zitten deze keer in een studenten schuur waar mensen zelf drankjes moeten halen, hierdoor kost de meet ons ongeveer 1/3 van de gebruikelijke kosten.
Zelfs als de veiling een matige opbrengst heeft, hebben we de kosten er al weer uit. Hiermee hopen we het probleem van 'deze meet wordt u voor 75% mogelijk gemaakt door Sickpony, Baree en Nanonium' ook een beetje te verhelpen.
 
Slechts minder dan 5 min lopen bij mij vandaan.
Ik kom zeker :).

------------------------------------------------
[quote1429609128=Discordian-D]
Hier parkeren kost je €2,00 per twintig minuten, tot een maximum van €52 voor een hele dag.[/quote1429609128]
zo dat is duur ;)

Ik weet een paar veilige overdekt parkeer garage net buiten de stad voor 24,50 per dag of 1,- per uur in het weekend licht aan de garage.

http://www.parkeren-amsterdam.com/pr-transferium

Natuurlijk moet je dan wel een stukje reizen met tram/bus/trein.

En in bepaalde buurten van Amsterdam kun je gratis je auto kwijt wel een risico.
Amsterdam noord, zuid-oost, Osdorp.
 
Zit dan wel met mijn examens (op 21 mei en 22 mei). Ik zal even kijken of ik dan kan. (Ik heb gelukkig dan wel mijn moeilijke examens achter de rug.

STATUS: NNB

Dan moet ik maar weer geld pinnen als ik geen geld mee krijg van mijn ouders!
 
Ik heb hetzelfde probleem als luna, en dat zijn examens. Hadden jullie het niet een week later kunnen plannen waardoor de meet buiten de examenperiode valt?
Nja ik kijk wel, maar ik denk dat ik hem weer moet missen.
 
[quote1429614040=Discordian-D]
[quote1429562586=Sickpony]
[quote1429561812=Discordian-D]
Zoals gebruikelijk is toegang gratis, ondanks vele waardevolle meningen die we tijdens de polls hebben ingezameld (echt superbedankt voor jullie opinie guys!),
[/quote1429561812]

Lees: we hopen dat de paar mensen die wel geld hebben ons genoeg willen toeschuiven voor diegene die betalen iets voor anderen vinden.

Pfffffff... ik zal wel weer €100,- pinnen...

[/quote1429562586]

Nee, lees: we hebben een locatie gevonden die niet achterlijk duur is maar waar al wel drinken gekocht moet worden en dus besluiten we geen toegang te vragen. Maar wel waarderen we het feit dat mensen hier in de polls hun mening over gegeven hebben, zodat we dat weten voor in de toekomst. Da's heel wat anders ;)

[/quote1429614040]

Voor mensen die wel gratis willen drinken: Loop van die plek weg en ga lekker buiten ergens drinken met een groepje, scheelt weer gelduitgaven. ;)

~Leonardo
 
Back
Top