Aankondiging Cafémeet 22.5 (zaterdag 11 augustus)

Discordian-D

Well-Known Member
Yes! Laten we de nieuwe website gelijk goed inwijden met een aankondiging! Het weer is warm en dus gaan wij naar een plek waar de drankjes koud zijn! De traditionele cafémeet komt er namelijk weer aan! Wederom in Den Haag, bij Engelse pub "the Fiddler", waar de cider en het bier rijkelijk vloeien. Deze meets zijn geschikt voor veteranen van de community, maar ook voor nieuwere lui die nog nooit bij een samenkomst geweest zijn. Dus lees vooral verder voor verdere info:

IOK0OpI.png


Waar:
English pub "The Fiddler"
Riviervismarkt 1
Den Haag

Wanneer:
Zaterdag 11 augustus
12:00 - 18:00

Er is gereserveerd voor ongeveer 20 man dus wees er snel bij en geef je onder dit bericht op als aanwezig, dan kunnen we je van een plekje garanderen (tekort aan zitplaatsen door toedoen van de pub voorbehouden).
- Alcohol alleen voor 18+. Dit betekend dus ook geen drank kopen voor minderjarigen. Twijfel je over iemands leeftijd? Geen drank tenzij diegene een ID heeft.

- Alles is voor eigen rekening. De pub accepteert cash en diverse cards.

- Graag geen vervelend, storend gedrag, waaronder rennen, schreeuwen en ongevraagd aan mensen zitten. We zijn in een openbare gelegenheid en we willen het voor iedereen leuk en prettig houden. Dus ook voor overige gasten.

- Tip: hou MLP merch op een laag pitje. Niet elke brony voelt zich in een openbare locatie comfortabel naast iemand die een berg plushies op zich draagt.

- "Gezellig dronkenschap" is helemaal prima. Wanneer mensen last van je gaan krijgen niet meer.

- Volg a.u.b. aanwijzingen van de orga op, maar personeel van de pub heeft het laatste woord.

- Zijn er problemen tijdens de meet? Kom dan gerust even langs de aanwezige orgaleden om het erover te hebben. Dan kunnen we wat voor je doen.

We hopen een leuke groep te zien tijdens de cafémeet! Neem lekker spelletjes en tekenspullen mee, dan maken we er een leuke dag van!

- de Orga
 
Dit is misschien suf, maar mijn oudste zoon (18, Autist) is helemaal fan van MLP en wil graag gelijk gestemden ontmoeten. Maar ik twijfel een beetje of dit iets voor hem is. Gezien de locatie in de kroeg is, vroeg ik mij af of de focus op drinken of op praten en spelletjes spelen ligt.

In het laatste geval, is er nog plek en is het bezwaarlijk als ik mee kom?

Hij is spellen fanaat en ik heb Tails of Equestria voor hem aangeschaft en daar gaan we zeker een hoop plezier aan beleven.


Groeten,
GameCat.
 
Hoi GameCat,

De cafémeets staan over het algemeen in het teken van een gezellige dag met elkaar hebben. Natuurlijk komt hier bij sommigen ook een drankje bij kijken (de meesten drinken nauwelijks), maar hier hebben we tot dusver nooit problemen mee gehad.

Je kan meekomen als jullie je daar prettiger bij voelen, er is nog zat plek op de aanmeldingslijst (check eventjes de calendar om jezelf en 1 extra aan te melden).

Als er nog verdere vragen zijn horen we het graag.

Groeten,
Discordian (voorzitter)
 
Bedankt voor het antwoord.
We gaan het in de groep gooien ;-)
En anders misschien een volgende keer.
 
en het labeltje autist telt niet echt binnen deze community, aangezien het grootste gedeelte van ons wel een autistisch beperking van soort heeft. het ding is eigenlijk, dat wij elkaar daardoor beter begrijpen, dus laat dat absoluut niet tegen het besluit werken.
de regel op de cafemeets is, drinken mag, dronken zijn niet.
 
Back
Top