Wokken: Dinner-party in Atlantis Almere na de meet

Marverinno

Well-Known Member
Naar aanleiding van een amazeballs tijd te hebben gehad in Atlantis een tijdje terug heb ik een ernstige zin om er nog een keer naar toe te gaan, en dit keer met een nog grotere club vol coolness, awesomeness and radicalness.

De vraag is dus:
Zijn er mensen die zin hebben in 2-3 uurtjes unlimited wokken na de brony-meet in Almere?

De website

Ze hebben er werkelijk alles (guynio will vouch for me).

Prijs is 31,95 p.p. voor 2,5 uur en 33,95 voor 3.
(Het kan alleen niet p.p. afgerekend worden!)

Restaurant sluit om 22.30 dus dan zouden we 19.00-19.30 aanwezig moeten zijn.

Indien mensen hier interesse in hebben (ik zeker!) laat het even weten dan kan er gereserveerd worden.

Mocht er een groepje mensen meewillen gaan we reserveren. Ik organiseer dit samen met Guynio en hij regelt al die shit met geld enzo verder :V Dit is puur om interesse te peilen

MODPOWER ABUSE LET'S GO

Aanmeldingen voor het wokken:
Insum
Lite-Sparkle
Weerwolfje
Fluttershy87
Stardust
Octavia
BiasMonkey
Quantum_Bit

Ik ga morgen reserveren (meestal lukt het wel, zul je net zien dat het morgen niet lukt) voor 10 personen (deze lijst, Marv en ikzelf (Guynio)). Ik reserveer vanaf 18:00 voor 3 uur, dan zijn we rond 21:00 klaar, dan kan iedereen nog naar huis indien nodig.
Iedereen mag (moet) geld overmaken naar NL40INGB0002932483 onv G J Groot. Kosten 33.95 p.p. Als je geen ING hebt, stuur me dan even een screenshot dat je 't betaald hebt want dan is het niet binnen 1 dag binnen. Contant betalen mag voor deze ene keer ook.

Verder nog vragen?
 
YUP ATLANTIS IS FUCKING AMAZEBALLS
Like seriously, we gingen met z'n zessen, en iedereen was echt van "OMFG DAT HEBBEN ZE OOK!?"

Dus doe het! Het is duur, maar worth!
 
[quote1389821702=Weerwolfje]
Iemand zin in een cidertje in Haven, na afloop?


[/quote1389821702]
roflbot.jpg
 
[quote1389821955=Guynio]
Oooh, Almere Haven heeft wel een prachtig plein! :O
[/quote1389821955]

en daar is ook mijn woning, bij deezen zijn de geïnteresseerden van harte uitgenodigd voor een cidertje en borrelnootjes e.d.
mlp-pchappy.png
 
[quote1389823060=Locutus]
hm klinkt interessant maar is wel verrekte duur... van dat geld kan ik een week eten >_>
[/quote1389823060]

Dan haal je toch voor een week te eten :D?
Het is unlimited opscheppen yo.
 
[quote1389825941=Marverinno]
[quote1389823060=Locutus]
hm klinkt interessant maar is wel verrekte duur... van dat geld kan ik een week eten >_>
[/quote1389823060]

Dan haal je toch voor een week te eten :D?
Het is unlimited opscheppen yo.
[/quote1389825941]
daar ben ik het ook mee eens

moet effe kijken of het gaat lukken
 
[quote1389879469=Locutus]
hm klinkt interessant maar is wel verrekte duur... van dat geld kan ik een week eten >_>
[/quote1389879469]

Absoluut waar. Ik heb het voordeel dat ik niet zelf m'n kapucijners hoef te kopen :D

[quote1389879498=Fluttershy87]
[quote1389821702=Weerwolfje]
Iemand zin in een cidertje in Haven, na afloop?


[/quote1389821702]
roflbot.jpg

[/quote1389879498]

Kom jij ook naar Atlantis dan? Of ga je alleen richting Weerwolfje? Tevens misschien da'k ook wel meega naar jou, Weerwolfje, hangt beetje af van of ik die dag bezoek heb. Ik ga altijd naar Haven voor Mariola <3
 
Mag ik inbreken op dit thread om ook te inventariseren hoeveel er evt. willen komen borrelen na Atlantis? Dan kan ik ook een beetje rekening houden met boodschappen doen ;-)
 
Oooh. Heb al afgesproken te gaan eten met mijn zusje en broertje. Als dit een traditie wordt doe ik een volgende keer graag mee though.
 
[quote1389885361=Weerwolfje]
Mag ik inbreken op dit thread om ook te inventariseren hoeveel er evt. willen komen borrelen na Atlantis? Dan kan ik ook een beetje rekening houden met boodschappen doen ;-)
[/quote1389885361]

Je... Bent vrij om het topic te lezen en een Excel bestand aan te maken. Mocht je echt interesse willen peilen kan ik je aanbod evt. wel in de OP erbij zetten (HAHA MOD POWERS), maar dan moet het wel iets concreter, vooral voor mensen die van ver komen is bijv. slaapplek belangrijk

[quote1389885366=Baree]
Oooh. Heb al afgesproken te gaan eten met mijn zusje en broertje. Als dit een traditie wordt doe ik een volgende keer graag mee though.
[/quote1389885366]

Nouja, Haarlem was Fons, maar nu is dat niet meer, ik vind het een uitstekend plan om hier traditie van te maken. Atlantis is amazeballs.

[quote1389885365=BiasMonkey]
Ik meldt mij ook aan.
[/quote1389885365]

Au.
Je bent alsnog van harte welkom though!
 
[quote1389888267=Guynio]
Mocht je echt interesse willen peilen kan ik je aanbod evt. wel in de OP erbij zetten (HAHA MOD POWERS), maar dan moet het wel iets concreter, vooral voor mensen die van ver komen is bijv. slaapplek belangrijk
[/quote1389888267]

Fluttershy87 heeft dibs op de plek naast mij, dan kan er iemand op de driezits, en ik heb nog een opklaplogeerbedje voor één persoon en twee losse eenpersoonsmatrassen. Dekbedden/ slaapzakken heb ik niet in overvloed, maar wat ik geleerd heb bij de oud&nieuw meet bij skizo, is dat met een cidertje er in, men al gauw tevreden is als men waterpas kan.
Al met al heb ik 4 plekken.
Uiteraard kun je wel zelf een slaapzak of dekbed meenemen, ik reis waarschijnlijk met de auto naar Muiden, en vanaf daar verder met 't OV. Dus je kunt je beddengoed eventueel bij mij in de auto gooien.
N.B.! Vanuit Muiden kun je met de bus verder naar Busstation 't Oor, waar Atlantis zit.
Geef ff een brul dus als je wilt blijven matten, dan kunnen we ws. het beste samen naar Muiden reizen, dan ligt je spul gelijk in de auto.
 
[quote1389893955=Guynio]
[quote1389885365=BiasMonkey]
Ik meldt mij ook aan.
[/quote1389885365]

Au.
Je bent alsnog van harte welkom though!
[/quote1389893955]

Niet zo mekkeren over 1 woordt guynio.
Het is maar een forum en nederlands leren we wel op school :D

Tevens laat ik vanaf maandag het complete evenement in de handen van Guynio dus die mag en kan de Openings-post daar op aanpassen (als of hij dat nog niet kon lololol).
 
Zoals al op facebook aangegeven ben ik er ook bij! Na afloop geef ik mensen ook de mogelijkheid om mee naar Arnhem te reizen om daar de rest van het weekend door te brengen. Zelf spullen meenemen is nodig, behalve voor de persoon die dibs neemt op mijn reserve matras/slaapzak.
 
Ik bedenk me net dat je je slaapzooi makkelijk ook gewoon mee kan nemen naar Atlantis, ik zal daar hoogstwaarschijnlijk toch met de vroem zijn. Scheelt weer!
 
Back
Top