Wie komt naar Meet 15

[quote1431122606=Aluriya]
Magical7, Derpyeyes en ik komen niet, omdat Songfestifal party. :D
[/quote1431122606]
:twilightoops: wut?Ik wilde thuis blijven voor de MLP episode, maar die wordt gestreamed(geloof ik...derp...) dat was 1 van mijn redenen thuis te blijven, maaaaaar songfestival? LOL nvm have fun maar I prefere PONIIIIEEEESZ!
(ikr get a life XD :rteehee: )

le edit;

wat is dat met dat songfestival :eek:ctmad: zou helemaal wat zijn als ik wel kom nu en er alleen het songfestival gestreamd wordt :fluttercry: dan blijf ik thuis :ryell: kreeg ik eerst een veeg omdat ik thuis zou willen blijven voor de episode, gaan nu mensen niet(of eerder weg, als ik om half twee naar huis ga ben ik nog net op tijd voor ponies XD ) om het songfestival wthay?
 
[quote1431294480=Discordian-D]
Nou da's al 35 man die zeker komen, dat is heel mooi! Hopelijk komen er nog veeeeeeel meer :)
[/quote1431294480]

Hebben we dan wel genoeg ruimte voor de Skype call? Je weet wel, voor contact met de ponies op de maan? :derpy:
 
[quote1431294582=JohnSmith]
[quote1431294480=Discordian-D]
Nou da's al 35 man die zeker komen, dat is heel mooi! Hopelijk komen er nog veeeeeeel meer :)
[/quote1431294480]

Hebben we dan wel genoeg ruimte voor de Skype call? Je weet wel, voor contact met de ponies op de maan? :derpy:
[/quote1431294582]

xD nope, 1000 jaar excommunicatie. Is ook maar een grapje hoor :p ik hoop gewoon heel erg dat onze moeite voor deze meet beloond wordt met een mooie opkomst en vooral veel plezier :)
 
Status update. Ik kan wel aanwezig zijn bij deze meet, maar helaas niet zo lang. (Van rond 14:00 tot 18:00)

Maar ja, beter dan niets :)
 
Wat baal ik...ep 100 is 13-6-2015 schijnt dus. Ik heb zitten slapen geloof ik...jullie wisten het al misschien??

Had die meet dan 1 week later gedaan, dan konden wellicht meer mensen!XD Ik wil zeer zeker dit weekend de ep kijken, en zo te lezen willen mensen het songfestival zien eww...WHY...WHY!!!!! En die blijven wel gewoon thuis -.- ik voel me schuldig als ik besluit niet te komen... en thuis te kijken why...WHY!!!! Ik moet een duplicatie spel vinden :p
 
apple, het is 90 procent zeker dat de episode vertoond word op de meet, en zo niet, dan kun je het kijken als je thuis komt.
anders moet je discordian-d even vragen of het met zekerheid door gaat.
 
Als je een tv gids opzoekt ipv onzin kun je zien dat het songfestival 's avonds uitgezonden wordt. En ja daar blijven sommige mensen liever voor thuis of gaan eerder weg als ze niet in de buurt wonen.
 
Back
Top