vraagje over grote meets

Euphoria

Well-Known Member
Hey hey, vorige grote meet heb ik net gemist, maar ik wil heel graag naar de volgende gaan C:
Zit alleen te denken dat geen van mn vrienden bronies zijn en ik dus waarschijnlijk niemand heb om mee te sleuren :p . K maak over het algemeen snel contacten met nieuwe mensen, maar toch vroeg ik me af of het gewoon is om alleen naar een meet te komen of dat iedereen elkaar al kent? Anders is t toch een beetje awkward xD
 
Er zijn iedere keer een hele hoop mensen die voor de eerste keer komen, en ook alleen zijn.

Het helpt wel om een beetje initiatief te hebben qua conversaties started e.d., maar zoniet denk ik dat je bij de Nederlandse meets (voornamelijk de kleinere) wel snel zal aangesproken worden door anderen.
 
Ik had precies hetzelfde idee, mensen in mijn buurt hebben er niks mer en om dan in je eentje te komen gaat altijd het idee door je hoofd heen dat jr daar dan staat terwijl iedereen met elkaar praat. Maar gelukkig zie je maar dat mensen je nooit zo zullen laten staan bij een meet. (\
 
Als je op de grote meet open bent en mensen opzoekt vind je al heel snel nieuwe vrienden, maar om eerst naar een kleine meet te gaan is net iets persoonlijker, dit deed ikzelf.
 
Ik ging als eerst naar een grote meet, ik heb heel veel aardige mensen leren kennen daar.
Gewoon een praatje starten met iemand dan komt het wel goed.
Ik kwam alleen wel met een vriend.
 
[quote1358779565=Bloodyking]
Ik had precies hetzelfde idee, mensen in mijn buurt hebben er niks mer en om dan in je eentje te komen gaat altijd het idee door je hoofd heen dat jr daar dan staat terwijl iedereen met elkaar praat. Maar gelukkig zie je maar dat mensen je nooit zo zullen laten staan bij een meet. (\
[/quote1358779565]
Faaawwwwww thanks <3

/)
 
na dit gelezen te hebben, heb ik besloten om naar de eerst volgende meet te gaan :3
Euphoria, thnx dat je het hebt gevraagt, zat er zelf ook mee ;)
 
[quote1358780468=RGA-Brony]
na dit gelezen te hebben, heb ik besloten om naar de eerst volgende meet te gaan :3
Euphoria, thnx dat je het hebt gevraagt, zat er zelf ook mee ;)
[/quote1358780468]
Yay fijn dat je ook gaat C: ! Haha ik denk dat veel mensen die voor de eerste keer gaan hier stiekem mee zitten :p
 
[quote1358784235=Euphoria]
Yay fijn dat je ook gaat C: ! Haha ik denk dat veel mensen die voor de eerste keer gaan hier stiekem mee zitten :p
[/quote1358784235]
Ajoh, die mensen hoeven zich echt geen zorgen te maken. We zijn bronies, het is hier gewoon een grote gezellige boel en niemand zal zomaar buiten worden gesloten, je moet alleen wel zelf het initiatief nemen om mensen op te zoeken en dan komt alles goed.
 
[quote1358785047=Euphoria]
[quote1358780468=RGA-Brony]
na dit gelezen te hebben, heb ik besloten om naar de eerst volgende meet te gaan :3
Euphoria, thnx dat je het hebt gevraagt, zat er zelf ook mee ;)
[/quote1358780468]
Yay fijn dat je ook gaat C: ! Haha ik denk dat veel mensen die voor de eerste keer gaan hier stiekem mee zitten :p
[/quote1358785047]
Geldt eigenlijk ook voor mij, behalve dat ik heel misschien iemand kan overhalen om mee te komen
 
[quote1358785178=ZombiePony]
[quote1358785047=Euphoria]
[quote1358780468=RGA-Brony]
na dit gelezen te hebben, heb ik besloten om naar de eerst volgende meet te gaan :3
Euphoria, thnx dat je het hebt gevraagt, zat er zelf ook mee ;)
[/quote1358780468]
Yay fijn dat je ook gaat C: ! Haha ik denk dat veel mensen die voor de eerste keer gaan hier stiekem mee zitten :p
[/quote1358785047]
Geldt eigenlijk ook voor mij, behalve dat ik heel misschien iemand kan overhalen om mee te komen
[/quote1358785178]
hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik zelf maar altijd, tenzij ik het niet zeg.
 
Gaiz, als jullie nog nooit naar een meet geweest zijn kan ik jullie ten zeerste aanraden om ook eens naar een mini-meet te gaan en alvast wat bronies te leren kennen. Altijd een goede zet ^_^
 
[quote1358789798=Discordian-D]
Gaiz, als jullie nog nooit naar een meet geweest zijn kan ik jullie ten zeerste aanraden om ook eens naar een mini-meet te gaan en alvast wat bronies te leren kennen. Altijd een goede zet ^_^
[/quote1358789798]
Yeah, zit er aan te denken om dat es te gaan doen :)
 
Het helpt ook als je bij de grote meet met een activiteit gaat meedoen. Je kan meedoen aan een tabletop game, dat kwartetten voor gevorderden (ook wel bekend als Magic: the Gathering), meedoen aan de tekentafel, in de soep roeren (dat was laatst ook machtig spannend) of gewoon als je iets opvallends ziet gewoon zeggen van 'hé, dat ziet er opvallend uit', meestal zit er iemand vlak naast die gaat uitleggen wat het is.

Het belangrijkste is gewoon om je niet geremd te voelen. Doe gewoon mee. Ik ben al naar 4 grote meets geweest en 5 mini-meets en ik weet nog niet eens 10% van gezicht, maar ik ga wel om met 100% van de aanwezigen. Just go with the flow.
 
ook zou het leuk kunne zijn om richting de meet met mensen mee te reizen die ook dezelfde route op moeten.
 
Back
Top