Verzamelpunt Utrecht Centraal (Meet #10)

LanceArrow

Active Member
Ik heb nog geen draadje hiervoor gezien, dus ik zal denk ik maar eens orga gaan spelen voor een Utrecht verzamelpunt. Dat wil niet zeggen dat ik het kan, maargoed. Details.

Reisplan:
EDITEDITEDIT: Dit staat eigenlijk nog open. Ligt eraan hoe het treinverkeer is. Maar wees vooral gerust met de kennis dat ik binnen 2 seconden waar dan ook kan uitzoeken waar we wanneer moeten zijn. (eigenlijk binnen 2 minuten als me telefoon meewerkt)

Verder wat bullet points:
- Die jazz met de kortingskaarten laat ik geheel aan jullie over, ik weet verder niet hoe dat allemaal werkt. Zonodig regelen we dat ter plekke wel.
- Ikzelf zal waarschijnlijk rond 10 uur er staan, zoek maar naar de jong uitziende gozer met een hoed met allemaal buttons erop. Dat ben ik.
- Vergeet niet een reactie achter te laten als je meekomt! (of als je nog vragen hebt natuurlijk)

En dat was het denkik wel. Tot dan!

Reizigers:
-LanceArrow (totally niet de orga want die verantwoordelijkheid kan ik niet aan)
-Starflower
-Strategia
-skizo (misschien)
-ShadowDash (misschien)
-
-
 
@ LanceArrow

Ik maak graag gebruik van jouw 'Tourguide Barbie' capaciteiten! Meet 10 is mijn eerste meet en ik kan niet zeggen dat ik nou zo vaak naar Haarlem afreis. En samen verdwalen is natuurlijk veel gezelliger! Ik PM je wel te zijner tijd om telefoonnummers uit te wisselen.

(Alhoewel ik eigenlijk op zoek ben naar iemand met een auto om mee te kunnen liften, want als ik veel ga bakken dan moet dat uiteraard wel heel aankomen, is dit mijn alternatief.)
 
i'm in, ik zal vanaf de trein tiel naar de burger king wandelen. je kan me herkennen aan mijn slayer tas of aan mijn camo jasje
 
Reizigers vanuit 's-Hertogenbosch richting Utrecht Centraal, let op! Er zijn NS spoorwerkzaamheden op 27 juli tussen Den Bosch / Utrecht. Voor meer info zie thread:

http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?143045
 
Misschien wat laat, maar heeft d'r iemand een kortingskaart? Ik heb zelf een abonnement op m'n OV-chipkaart staan, maar die is kwijt, dus ik zal een kaartje moeten kopen. 't Is dan wel handig als ik van tevoren weet of ik vol tarief moet betalen of met korting kan reizen.
 
@ Strategia

Ik heb geen kortingskaart. Maar er zijn momenteel 2 NS acties waar je goedkopere kaartjes kunt kopen, ik gebruik zaterdag die van de AH. Voor meer info: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?142502
 
denk dat ik wel meereis, als ik t red ;)

edit: misschien reis ik via een iets andere route maar kom jullie onderweg tegen :p
 
ik en tp4 zitten in de intercity richting amsterdam,als we op utrecht komen zullen we wel ff uitstappen, en kijken waar jullie zijn op het station om vervolgens weer in te stappen xD

dus als jullie niet meteen die trein in willen strormen, zodat we elkaar niet mislopen? :p
 
[quote1374871464=ridfer]
ik en tp4 zitten in de intercity richting amsterdam,als we op utrecht komen zullen we wel ff uitstappen, en kijken waar jullie zijn op het station om vervolgens weer in te stappen xD

dus als jullie niet meteen die trein in willen strormen, zodat we elkaar niet mislopen? :p
[/quote1374871464]
We hebben een reisplan and we're stickin' to it :p
Als jullie precies dezelfde trein hebben die wij van plan zijn om te pakken zou het mss een beter idee zijn om te blijven zitten lol. Anders ontmoeten we mekaar op a'dam wel, it's all the same. :p

[quote1374871587=ShadowDash]
denk dat ik wel meereis, als ik t red ;)

edit: misschien reis ik via een iets andere route maar kom jullie onderweg tegen :p
[/quote1374871587]
[quote1374871604=skizo]
het kan zijn dat ik met iemand meelift, ik kan er misschien staan
[/quote1374871604]
kzet jullie neer als "misschien" als er geen bezwaar tegen is. Ik zie jullie hoe dan ook morgen wel dus it's all good.

ALSO heb het reisplan een beetje bewerkt omdatt ik eigenlijk mss niet zover van tevoren een treinreis moet plannen. Ik zal het morgen uitzoeken, maar ik kan met 100% nauwkeurigheid uitzoeken waar we wanneer moeten zijn.
 
[quote1374904843=ridfer]
ik en tp4 zitten in de intercity richting amsterdam,als we op utrecht komen zullen we wel ff uitstappen, en kijken waar jullie zijn op het station om vervolgens weer in te stappen xD

dus als jullie niet meteen die trein in willen strormen, zodat we elkaar niet mislopen? :p
[/quote1374904843]

nvm we pakken een trein eerder en dan reizen we gwn met jullie mee,als het goed is zijn we om 10:25 in utrecht. is het verzamelpunt nogsteeds de burgerking?
 
Back
Top