Verzamelpunt Leiden/Amsterdam Meet 15

[quote1431874750=PhoenixWing]
Wanneer komen de drie groepen samen?
Ik dacht 11.00 en 11.20 te zien?
[/quote1431874750]
De drie groepen zullen inderdaad verspreid aankomen op A'dam waarna we tot half 12 kunnen verzamelen en dan richting de meet gaan. Wees niet bang, ik zal koppen gaan tellen om er zeker van te zijn dat we niemand zullen vergeten. Maar kan ik je dan opschrijven om te verzamelen op A'dam?

[quote1431874752=merte]
umm, ik denk dat ik als eerste ben, om 11 uur, bij de burger king, en dat dan tot 11.30 iedereen daar gaat verzamelen
[/quote1431874752]
Ligt eraan Merte, ik heb voor Leiden nog helemaal niemand, mocht dat zo blijven, pak ik een trein of twee eerder richting A'dam en zal ik daar op jullie allen gaan wachten.
 
[quote1431896871=PhoenixWing]
Ik denk rond 11.00 bij adam cs te staan

[/quote1431896871]
Dan noteer ik dat.
 
ik zal als alles goed gaat iets voor 11 aan komen op adam cs
zal zoeken naar een burgerking en daar op jullie wachten :)
 
ummm, ik heb zitten denken, mischien dat het makkelijker om bij starbucks of zo te meeten op cs. voornamelijk omdat het centraler ligt dan burgerking, en het daadwerkelijk staat aangegeven op google maps zonder te zoeken? (als je burgerking zoekt in amsterdam centraal, lijkt het net of die buiten zit.
 
[quote1431944384=merte]
ummm, ik heb zitten denken, mischien dat het makkelijker om bij starbucks of zo te meeten op cs. voornamelijk omdat het centraler ligt dan burgerking, en het daadwerkelijk staat aangegeven op google maps zonder te zoeken? (als je burgerking zoekt in amsterdam centraal, lijkt het net of die buiten zit.
[/quote1431944384]
Het kan, maar de Burger King zit tussen Spoor 1 en 2 (weet ik uit eigenhand ervaring. Het is in feiten niet te missen als je op A'dam centraal staat en je over over de sporen heen kijkt. ...VOor die vijf minuten per uur dat er helemaal geen trein staat.
 
okay, het was maar een gedachte :p er is ook helemaal geen actuele plattegrond of zo te vinden van amsterdam CS
 
[quote1431951743=merte]
okay, het was maar een gedachte :p er is ook helemaal geen actuele plattegrond of zo te vinden van amsterdam CS
[/quote1431951743]
Geloof me, dat is er van geen één station te vinden.
 
[quote1432206470=shora-chan]
ik probeer rond 11 uur in amsterdam te zijn
[/quote1432206470]
Staat genoteerd
 
Belangrijke mededeling: als ik vandaag (22-5) voor 23:59 uur geen aanmeldingen heb voor Leiden Centraal, dan hef ik deze op en zal ik zorgen dat ik morgen iets voor elf uur op A'dam ben.
 
^^Nakuu&Lightning90 ship? XD of heb ik de boot gemist?dwa twisted :p ik ben er dan al om 9:53 Ik denk dat ik iedereen kan opvangen als 1e op CS...of ik ga rondjes rennen in Amsterdam WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
 
Niet dat de burger king voor mij een probleem is....maar is in de grote hal niet een veel makkelijker meetings punt waar we niet het perron blokeren?
 
[quote1432322165=RarAppleDash]
^^Nakuu&Lightning90 ship? XD of heb ik de boot gemist?dwa twisted :p ik ben er dan al om 9:53 Ik denk dat ik iedereen kan opvangen als 1e op CS...of ik ga rondjes rennen in Amsterdam WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
[/quote1432322165]

Lol nee, geen ship hier.
 
[quote1432329290=moontune]
Niet dat de burger king voor mij een probleem is....maar is in de grote hal niet een veel makkelijker meetings punt waar we niet het perron blokeren?
[/quote1432329290]

Of desnoods buiten bij die grote I van Info waar altijd toeristen staan met en gid die dan meestal een paraplu omhoog houdt.
btw zijn op CS de poortjes al dicht? Ik weet namelijk niet of die stewards dan wellicht willen dat mensen het perron/station verlaten ipv butthurt met een groep een opstopping veroorzaken...
 
Back
Top