Verzamelpunt Amsterdam UPDATE! BELANGRIJK (Meet 11)

TornadoTwist

Well-Known Member
Wanneer: Zaterdag 23 November 2013
Tijd: om 11:15
Waar: Smullers
Welke trein?: Intercity van 11:29 Spoor 14a. In Sloterdijk stappen we over op de bus

EDIT: Ik via de reisplanner dat er een mogelijkheid is dat er geen treinen rijden wegens werkzaamheden op de 23e. Dus dat we dan op Sloterdijk moeten overstappen op een bus. Nogmaals ik nu al de reisplanner gecheckt dus t kan nog eventueel veranderen!

Meld t maar als je mee wilt reizen met ons. :)

Wie komen:

- TornadoTwist (De Baron)
- Ossie (B100)
- Sweetasyou
- Insum
- Derpyeyes (met groepje)
- Weerwolfje
- Bloodyking
- Magical7
- Repstar
- Fluttershy87
- Babs_Seed
- Mastersskull
- Colourbee
- Ridfer
- cristalshy
- Hyfnea
- Erwin
 
We battlen wel in haarlem ipv leiden XD

@TT: Yep er zijn werkzaamheden die dag, dus dat wordt een stukje met de bus reizen
 
NS-bussen en bronies? Dat gaat gewoon fout. Naja, gelukkig dat er verder niemand naar Spaarnwoude wil.
 
[quote1383840387=Kaas]
NS-bussen en bronies? Dat gaat gewoon fout. Naja, gelukkig dat er verder niemand naar Spaarnwoude wil.
[/quote1383840387]

Zelfde verhaal bij meet 9 van Rotterdam naar Haarlem. Did not go well...
 
Aan de ene kant gelukkig maar dat mijn moeder me brengt, maar aan de andere kant leek het me juist leuk om samen met jullie naar de meet te gaan...
Mixed Feelings
 
Een retour Amsterdam CS - Haarlem Spaarnwoude is trouwens maar €4,60, ik en TT hebben studenten OV waarmee we 6 mensen met 40% mee kunnen nemen. (als iemand anders ook een kortingskaart heeft, zeg het aub :3)
 
Ik kom, TENZIJ er een wijziging is van de route. Ik heb een OV studentenkaart, dus kan uiteraard 3 mensen met 40% korting laten meereizen. ;)
 
4o4re.jpg


Added ^^
 
Ik heb een voordeelurenabo, dus die is in het weekeinde de hele dag geldig voor 40% korting, en ik zal hoogstwaarschijnlijk ook via A'dam reizen (vanuit Almere)
Therefore: aanmelding
dealwithit.png
 
UPDATE, wegens de werkzaamheden stopt de trein niet bij het spoor bij de Burger King, daarom is de verzamelplek nu Smullers omdat dat praktischer is. Ik heb ook toegevoegd welke trein we nemen.
 
zie nu dat de edit die ik maakte het orginele bericht heeft verwijdered: ik heb ook een kortingskaart
 
Back
Top