Verzamelingspunt meet 9 #Leiden~

Gerpie

Well-Known Member
Yush ik wil weer mijn minikutorga skills erin gooien met weer het verzamelpunt leiden te regelen! Jaja.. ik heb van de vorige keer geleerd WEL naar het goeie spoor te gaan op Haarlem! Soo.... Yeah! Het meetpunt zal op leiden CS zijn bij de freerecordshop(zit gewoon onder het spoor easypeasy te vinden). duss... inschrijvingen pls! Also, netzo als de vorige keer zullen de nubs uit rotterdam weer meereiden, oftewel brony-coupe!

Mensenlijstje:
- Gerpie(minikutorga)
- Aragnoth
- Oceanbolt
- Niaeruzu
- Rraoul (Mayhaps)
- Rraoul's zusje (mayhaps)
- Lulu

Vanaf Leiden zal ik ook mijn minikutorga skills bundelen met minikutorga: Ossie, aka de minikutorga van Rotterdam.

De trein die wij pakken zal om 11:27 vertrekken zodat we om 11:55 op Spaarnwoude staan. Graag VOOR 11:20 verzamelen op Leiden CS bij de freerecord shop(Onder het spoor). Als er problemen zijn of je hebt vertraging neem dan met deze minikutorga contact op via: 06-42033699.

Als er vragen zijn hoor ik het vraag.
 
ik kom denk ik met de trein naar leiden CS om een vriend op te pikken, dus dan kan ik denk ik ook wel met jullie mee :p
 
Ga je dan weer bij het verkeerde perron wachten op een trein? Ik ga er wel vanuit dat ik jullie weer door een trein zie lopen :p
 
[quote1363205536=Aragnoth]
trouwens de vriend heet rick, en anders android
en en hij ''haaaaaaat bronies''
[/quote1363205536]
dan rennen we allemaal op hem af, geven hem een dikke grouphug, en dan gaan we allemaal naast hem zitten in de trien en zingen we pony liedjes C:
 
[quote1363207179=OceanBolt]
[quote1363205536=Aragnoth]
trouwens de vriend heet rick, en anders android
en en hij ''haaaaaaat bronies''
[/quote1363205536]
dan rennen we allemaal op hem af, geven hem een dikke grouphug, en dan gaan we allemaal naast hem zitten in de trien en zingen we pony liedjes C:
[/quote1363207179]

als we pony liedjes gaan zingen doe ik snel me muziek op :p ik verwacht niet dat dit forum een potentieel topkoor is XD
 
[quote1363239768=Aragnoth]
[quote1363207179=OceanBolt]
[quote1363205536=Aragnoth]
trouwens de vriend heet rick, en anders android
en en hij ''haaaaaaat bronies''
[/quote1363205536]
dan rennen we allemaal op hem af, geven hem een dikke grouphug, en dan gaan we allemaal naast hem zitten in de trien en zingen we pony liedjes C:
[/quote1363207179]

als we pony liedjes gaan zingen doe ik snel me muziek op :p ik verwacht niet dat dit forum een potentieel topkoor is XD

[/quote1363239768]
XD :p
 
Ik ga misschien. Ik moet nog even kijken ik heb de week erna tentamens, maar volgens mij stellen die dit kwartaal vrij weinig voor. Ik zal het een week van te voren nog even laten weten of ik wel of niet ga. Me zusje zal dan denk ik ook wel weer meekomen.
 
[quote1363280943=rraoul]
Ik ga misschien. Ik moet nog even kijken ik heb de week erna tentamens, maar volgens mij stellen die dit kwartaal vrij weinig voor. Ik zal het een week van te voren nog even laten weten of ik wel of niet ga. Me zusje zal dan denk ik ook wel weer meekomen.
[/quote1363280943]

zullen wij dan kijken of we samen naar leiden kunnen met de trein? ik ben zelf van plan om redelijk vroeg te komen :p
 
dus hoelaat zijn we van plan te verzamelen? ik ben zelf van plan om mijn vriend rond 12:00-12:30 te ontmoeten at leiden CS
 
Oh hey, laat ik maar even melden dat ik wel mee kan reizen hier. Nee, dat was ik niet vorige week al van plan en toen was ik het vergeten, dit is hoe ik het gepland heb.

Gerpie maak jezelf een nuttig als orga #jwz #yoloswag #killmeplease
 
[quote1364918666=Aragnoth]
NEEEEE rick kan niet mee :( dus dan moet ik alleen bij de mac gaan eten in de avond XD
[/quote1364918666]

N'aww poor you D:
 
[quote1364919015=Gerpie]
[quote1364918666=Aragnoth]
NEEEEE rick kan niet mee :( dus dan moet ik alleen bij de mac gaan eten in de avond XD
[/quote1364918666]

N'aww poor you D:
[/quote1364919015]
ewa gerp, stuur me ff de tijd van hoelaat we verzamelen enz
 
Back
Top