Verzamelingspunt meet 12 #Amsterdam

[quote1389520073=Insum]
Jullie gaan dit niet geloven, maar... ze zijn een tweede HEMA aan het bouwen. XD
[/quote1389520073]
Check dan de kaart die ik heb gepost :p
 
count me in waarschijnlijk kom ik met twee andere bronies maar weet ff de forum namen niet maar count me in :D
 
[quote1389556585=Insum]
Ik weet, maar toch, zo ineens... XD
[/quote1389556585]

Mja, Amsterdan Centraal is wel echt een copy-pasta station hoor.
Een van de enigste herkenbare zaken waar ze er maar één van hebben is de Burger King, en laat die nou net weer op zo'n vreemde plek als spoor 2A zitten
facehoof.png
 
Het is officiëel!
Mijn neef en ik komen ook!
Wij komen aan met de trein om 11:31 volgens de schema, dus als het goed is kunnen we dan met de rest van de groep meereizen naar de meet. ^_^
 
[quote1390003063=Lite-Sparkle]
Hey Chris dat is lang terug :p
[/quote1390003063]

Hey Lite :)
Ik was een tijdje inactief maar probeer weer actiever op het forum te zijn.
 
scrap dat, rotterdam is veel makkelijker voor me, we voegen ons wel samen! ik kom dus niet naar deze, maar indirect voeg ik me wel bij jullie later
 
ik denk dat ik bij deze meet wel aanwezig kan zijn :) dan word dat mijn eerste brony meet dus ben wel benieuwd hoe het is :D


is het trouwens de hema vlakbij de starbucks? want dan weet ik wel precies welke het is
 
[quote1390235399=shora-chan]
ik denk dat ik bij deze meet wel aanwezig kan zijn :) dan word dat mijn eerste brony meet dus ben wel benieuwd hoe het is :D


is het trouwens de hema vlakbij de starbucks? want dan weet ik wel precies welke het is
[/quote1390235399]

Dat is m ja. :) En ik add je. (Ilona-the-Sinister van DA btw ;) )
 
Ik en mijn neef zijn er ook.
Ik in ieder geval ben TOTAAL onbekend in A'dam, dus zou het fijn vinden als ik beetje wegwijs wordt, of als er iemand (of meerdere) ergens in de buurt ons op kan staan wachten om met de hele groep mee te gaan :)
 
[quote1390269967=TornadoTwist]
[quote1390235399=shora-chan]
ik denk dat ik bij deze meet wel aanwezig kan zijn :) dan word dat mijn eerste brony meet dus ben wel benieuwd hoe het is :D


is het trouwens de hema vlakbij de starbucks? want dan weet ik wel precies welke het is
[/quote1390235399]

Dat is m ja. :) En ik add je. (Ilona-the-Sinister van DA btw ;) )
[/quote1390269967]

hey kan ik je eindelijk eens in het echt ontmoeten :D
 
Ik en Lite zijn van plannen veranderd, we vertrekken samen vanaf Zaandam en gaan nog even de stad van Amsterdam in. Je kan ons schrappen van het lijstje en we komen iets later op de meet.
 
Back
Top