Verzamelingspunt meet 12 #Amsterdam

TornadoTwist

Well-Known Member
De 12e meet is bekend en ook al is het kort reizen voor degene rond Amsterdam. Ik wil toch even met zn allen verzamelen en de bus samen pakken met andere Bronies :D

Waar: HEMA op Amsterdam Centraal
Wanneer: Zaterdag 25 Januari
Hoe laat: We vertrekken om 11:45/11:50 naar de bussen 22 of 48

Wie komen er?

- TornadoTwist
- Ossie
- Oceanbolt
- Biasmonkey
- Babs_Seed
- Bloodyking
- SieRoMen
- Yo_brony
- Emily
- MLPFIM12
- xdennis2
- Chrisje
- Shora-chan
 
Ich bin dabei!
mlp-dsalute.png
 
zou leuk zijn om met ze allen te gaan, maar als ik kan ga ik gewoon lekker vanaf mijn eigen huisje, is anders een beetje een omweg
derpytongue2.png
 
Amsterdam Centraal heeft een Hema? ben er dan zeker 1 miljoen keer voorbij gelopen zonder er erg in te hebben gehad, ter hoogte van waar is deze zo ongeveer? :)

(ja, dit is een aanmeld post voor deze groep)

(nee, ik ga niet je handje vasthouden)

(brood is € 1,50)

(*insert droge post hier*)
 
[quote1389192733=Lite-Sparkle]
Amsterdam Centraal heeft een Hema? ben er dan zeker 1 miljoen keer voorbij gelopen zonder er erg in te hebben gehad, ter hoogte van waar is deze zo ongeveer? :)

[/quote1389192733]
Hij is ongeveer op zeeniveau hoogte.
 
[quote1389204075=Lite-Sparkle]
Amsterdam Centraal heeft een Hema? ben er dan zeker 1 miljoen keer voorbij gelopen zonder er erg in te hebben gehad, ter hoogte van waar is deze zo ongeveer? :)
[/quote1389204075]

I061cQo.png


Het zit dus tussen de 1e en 2e stationshal (schuin tegenover de AKO bij de hoofdingang)

Zie ook: http://www.amsterdamcentraal.nu/plattegrond
 
Ik ben ook van plan erbij te zijn, mits ik niet hoef te werken. Ben al te lang niet bij een meet geweest ;-)

EDIT: Ik moet dus werken, ben pas tegen vier uur bij de zaal als ik zelfstandig reis. Zie jullie daar wel!
 
Goed dat jullie het aangepast hebben, want die Ako was al een paar weken weg :D.

Als er geen loop groepje is vertrek ik wel vanuit huis.
Ik ga er niet een topic voor aanmaken omdat ik misschien niet eens dat tijdstip aanwezig kan zijn.
 
Back
Top