verzamel punt rotterdam centraal meet 12 [UPDATE 3]

stefanbrony

Well-Known Member
Omdat Ossie weer geen kut orga is op rotterdam centraal doe ik het weer :p

update 3
ik ben om 10:05 op het station

Wat nuttige informatie:
- De meet is op 25 januari
- We verzamelen tussen 10:00 en 10:15
- Kortings kaarten lekker met elkaar delen (scheelt flink wat geld)
- Geef me je telefoon nummer (mag via pm als je die liever privé houd) uit ervaring weet ik dat dat erg handig is

verzamel en vertrek info:
We verzamelen tussen 10:00 en 10:15 voor de starbucks (tussen spoor 12 en 13)
om 10:15 lopen we naar de trein op spoor 9a http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/station-amsterdam-centraal/vertrek/2014-01-25T1022 en dan voegen we samen met een groepje die al in die trein zit. en uit eindelijk voegen we samen met het groepje in amsterdam


Reizigers 4
- stefanbrony *
- melissa
- PatPatPat
- Billclinton
- Hawk (leiden)
mensen waar ik een telefoon nummer van heb*
edit: als iemand mijn telefoon nummer wilt hebben dan wil ik die sturen via een pm


Vragen of suggesties? laat me het weten
 
[quote1389880570=melissa]
En wat gebeurd er dan op Amsterdam centraal? :p
[/quote1389880570]
Op adam verzameld een groep en wij voegen ons dan samen met die groep
 
Hey Stefan,

ik kom met de trein, en kom (volgens schema) aan om 10:22 in Rotterdam Centraal.
Misschien kunnen degene die dan verzameld hebben instappen zodat we samen verder kunnen reizen tot amsterdam centraal? :D
 
[quote1389913060=Dragonshy]
Hey Stefan,

ik kom met de trein, en kom (volgens schema) aan om 10:22 in Rotterdam Centraal.
Misschien kunnen degene die dan verzameld hebben instappen zodat we samen verder kunnen reizen tot amsterdam centraal? :D
[/quote1389913060]

heb je een link van dat reis schema? ik kan dan mijn reis schema er op aan passen
 
Ik heb even een screenshotje gemaakt van de schema.
Ik HOOP zo dat er niks veranderd!

Hier is de schema:
Reisschema-trein.jpg

Je komt dan op tijd om met de rest van de groep met de bus naar gebouw te reizen als het goed is.
En we zijn RUIM op tijd aanwezig van begin af aan :D
 
Lijkt me heel gezellig om mee te doen, heb alleen niks met minecraft :( Sorry!

(mocht er behoefte zijn aan korting / gezelligheid in de trein, ik heb een abbo en kan max 4 mensen met 40% korting mee nemen :p Woon zelf in Den haag dus Rotterdam/Dordrecht en Amsterdam is voor mij prima te doen )
 
[quote1389940130=melissa]
Lijkt me heel gezellig om mee te doen, heb alleen niks met minecraft :( Sorry!

(mocht er behoefte zijn aan korting / gezelligheid in de trein, ik heb een abbo en kan max 4 mensen met 40% korting mee nemen :p Woon zelf in Den haag dus Rotterdam/Dordrecht en Amsterdam is voor mij prima te doen )
[/quote1389940130]
dan is het handigst als je naar rotterdam komt :D

en dragonshy hoe veel mensen denk jij in jouw trein te hebben?
 
Ik weet sowieso dat er in Roosendaal niemand instapt, omdat die met de auto gaan.

En ik weet ook niet of er onderweg nog iemand instapt voor de rest.
Dus als er niemand meer instapt, zijn het alleen mijn neef en ik die er in zitten.

Heb voor de rest totaal geen informatie of wat dan ook over wie er komt en waar gaat instappen als ze met de trein komen.
 
[quote1389990918=PatPatPat]
Ik kom ook weer, alleen post ik dat niet hier en dan kom ik op rotterdam opeens opdagen.


...wacht

dammit
[/quote1389990918]

alleen mesnen die gepost hebben mogen mee :p

XD
 
[quote1390003307=Dragonshy]
Hey Stefan, heb je genoeg informatie gekregen van me, of wil je nog iets weten? :)
[/quote1390003307]
je tel nummer (altijd handig)

als je wil stuur je hem via een pm
 
[quote1390138317=Billclinton]
R'dam? vanuit Breda veel makkelijker te breiken dan A'dam, ik kom naar deze!
[/quote1390138317]
is goed :D

mag ik misschien je tel nummer?
 
[quote1390169103=Billclinton]
R'dam? vanuit Breda veel makkelijker te breiken dan A'dam, ik kom naar deze!
[/quote1390169103]
Jij kwam toch uit Terneuzen, klopt dat?
Dan zie ik eindelijk een mede Zeelandse Brony :D
 
Hoezo eindelijk?

ff eerlijk zijn, hoe kan je naar een meet geweest zonder de aandachtshoer meets pinkie pie Clinton gemist te hebben?

dat kan toch nie...........

iniedergeval, ik moest maar heen halfuur in detrein zitten en dan ben ik al met bronies ;P

hebber zin
 
ik en twee anderen gaan proberen met jullie te linken in Leiden om 10:57, ervan uitgaande dat de trein vanuit Alphen ad rijn op tijd rijdt.
 
Back
Top