Vervoer meet #6

[quote1339666136=Eponay]
Dit keer pak ik de auto.
[/quote1339666136]
Aangezien je in drenthe woont, hoever denk je dat je moet (om)rijden om langs de NOP te rijden.
Als het niet teveel moeite is betaal ik wel €20,=/€30,= benzinekosten mee.
 
@Eponay
Als ik eerst naar Hoogeveen zou moeten met de trein, kan ik net zo goed direct naar Utrecht gaan. (de prijs van een dagkaart is onafhankelijk van de afstand)
Dus ik reis niet mee.
 
Ik twijfel mischien dat ik dit keer via de bus vanaf bijlmer naar utrecht centraal ga.
Ik heb namenlijk een ov weekend gekocht onbeperkt 12 weekende dagen (6 weken) reizen door heel nederland.

Was wel een leuke aanbieding vond ik zelf.
 
Vanuit Barendrecht met de fiets naar metro Slinge. De metro naar Rotterdam Centraal en dan met de trein naar Utrecht centraal. En dan met lijn 11 (als dat nog hetzelfde is) naar de hal.

Genoeg informatie van mijn kant?
 
[quote1339934764=Leothul]
Filly, ik zie jou weer in de bus?
[/quote1339934764]

Waarschijnlijk niet, mijn moeder is die dag jarig en dus is de kans klein dat ik naar deze meet kan :|
 
Ik ga vanaf Enkhuizen met de trein naar Utrecht centraal, dan natuurlijk met z'n allen met de bus naar Hal 16 :D
De tijden kijk ik dan wel..
 
Ik ga vanuit helmond brandevoort via eindhoven (de enige weg eigenlijk) naar de meet. hoe ik daar verder kom zie ik tegen die tijd wel (planning loopt de laatste tijd wat al te vaak mis, dus probeer nu niet te veel vooruit te plannen XD)
 
9:25 van huis naar Simone De Beauvoirstraat.

9:40 Bus, Lijn 63 naar Station Zaandam.

10:00 arriveren op Station Zaandam.

10:04 trein naar Utrecht Centraal

10:50 arriveren op Utrecht Centraal.

Tussen 10:51 - 11:00 arriveren bij de Burger King op Utrecht Centraal.

(bron: 9292 en Lite-Sparkle-Network)

ik ga denk ik niet nom noms doen bij Burger King tenzij ik extreme honger heb of een extreem droge keel.

de rest van de reis verloopt in een groep. :)

het zou grappig zijn als we dezelfde chauffeur als toen zullen hebben dat zou gewoon dan echt GENIUS zijn.
 
Yohanna en ik verzamelen waarschijnlijk op rotterdam centraal. Mochten er mensen uit rotterdam en omstreken gezellig mee willen reizen dan kan dat natuurlijk!
 
ik kom zelf vanuit dordrecht ik reis dus via rotterdam naar utrecht

als er mensen met me willen reizen graag :D
 
Back
Top