SSBB toernooi meet #9

Quantum_bit

Well-Known Member
Goeiedag allemaal! Ik hier met een opvolging van mijn idee om een SSBB toernooi te houden op meet #9. De reden dat ik tot nog toe niets neergezet heb is omdat ik geen toernooi wilde op de veel te kleine tv die ik in mijn bezit heb. Gelukkig is in overleg met orga de aanwezige beamer hiervoor gereserveerd! In onderstaande alinea's zal ik opzet, regels en allerhande handige wetenswaardigheden uitleggen.

#1: Regels
01.: We spelen 1 tegen 1
02.: De winnende persoon gaat door
02a: Als de tijd op is en spelers hebben evenveel levens over dan gaat speler met het minste schadepercentage door
02b: Als een suicide move resulteert in het sterven(0 levens) van beide spelers dan wint de uitvoerder van de suicide move
03.: Ieder krijgt 3 levens
04.: Rondes duren 8 minuten elk
05.: Geen items
06.: Stage is beperkt tot 1)Battlefield, 2)Final Destination en 3)Smashville
06a: Daadwerkelijke stage wordt bepaald door de 2 spelers als dit niet lukt zal ik(Quantum_bit) kiezen

#2: Uitrusting
Ikzelf zal 2 wiimotes(met nunchuck) meenemen en 2 GC controllers. Dit is de initiele keus. Als iemand die mee wil doen een wii pro controller heeft die hij/zij ter beschikking wil stellen mag dat uiteraard. We zullen nooit meer dan 2 nodig hebben omdat we 1 tegen 1 spelen.

#3: Tijden en deelname
We kunnen om 2 uur 's middags(14:00) beginnen met het toernooi, van tevoren zal ik het nog wel aangeven. Rond 15:45 neemt een andere activiteit de beamer in beslag, dus tegen die tijd moeten we klaar zijn.

Geinteresseerden kunnen zich in dit topic inschrijven, ik zal proberen een lijstje in deze OP bij te houden en zal zelf een schema maken. Ik denk niet dat controller/stage keus een heel groot probleem zal worden, maar als je absoluut niet met een bepaalde controller of stage wilt spelen mag je dat aangeven en ik zal er rekening mee proberen te houden. Als er een oneven aantal deelnemers zijn, moet er of een persoon afvallen, of een persoon bijkomen, anders kan ik geen goed schema maken.

Deelnemers(21):
Quantum_bit
Aragnoth
stjonal
jodenkoekz
bloodyking
lite-sparkle
patpatpat
guynio
topony
octavia
moontune
ghhumor(late aankomst, kijk wel of het lukt)
TCLF
Biscuit
MrMass
wolf
Kleintje
Woelzy
1997mrock
J.J
Rainbowdashy
bloodyking(aanhang)
 
ik wil wel meedoen, ooit was ik aardig goed in brawl kijken hoe mijn kwaliteiten nu zijn na een half jaar niet spelen XD
 
ja, i'm in (als het orga-zijn mij het niet verbied)! ik ga dan maar eens mijn Brawl skillz up to date houden!
 
Iedereen die GC controller gebruikt heeft nog nooit mote'n'chuck gebruikt. Knoppen zitten op precies dezelfde plek maar gaan veel makkelijker, rare GC shoulder buttons.

Ik wil wel meedoen.
 
[quote1364916506=stjonal]
ja, i'm in (als het orga-zijn mij het niet verbied)! ik ga dan maar eens mijn Brawl skillz up to date houden!
[/quote1364916506]

Ja fuck dat, we doen gewoon mee.

Dibs!
 
[quote1364917246=Guynio]
Iedereen die GC controller gebruikt heeft nog nooit mote'n'chuck gebruikt. Knoppen zitten op precies dezelfde plek maar gaan veel makkelijker, rare GC shoulder buttons.

Ik wil wel meedoen.
[/quote1364917246]

Guynio, op m'n eigen WII kan ik niet met GC controller, dus ben ik geforced met Wii mote te spelen, het gaat me redelijk goed af en ook M'NC gaat me redelijk prima af maar ik speel toch liever met een GC controller :>
 
ik ben eigenlijk heel erg gewend geraakt aan de gewone wii controller, maar ik ik heb ook melee gespeelt dus dat zou ook wel moeten kunnen
 
SSBM is meer up my alley, maar ik doe graag mee ^^

Ik hoop dat ik er nog wat van bak anders schaam ik me dood.
 
Trouwens, als iemand nog 2 wii pro controllers heeft liggen en die mee wilt nemen, hebben we iig een ruime keus tussen controllers.
 
Back
Top