Screenshot wedstrijd feedback meet 10

Baree

Well-Known Member
Ben benieuwd hoe mensen de screenshot wedstrijd hebben ervaren. Het in ieder geval duidelijk dat het moeilijker kan, maar was het de moeite waard? Zouden mensen nog een keer een screenshot wedstrijd willen zien? Zijn er nog ideeën om het leuker te maken?

En ik heb een fout gemaakt met een van de screenshots. Mochten er dus diehards zijn die hebben gedacht "maar ik had die wel goed!" dan is dat zeker mogelijk. Sorry. Voor de uitslag heeft het uiteindelijk niet uitgemaakt.
 
Ik heb niet meegedaan, maar volgens mij heb je wel gemerkt dat ik het leuk vond om er tegen het einde naast te staan om mijn gokken uit te spreken. :p
 
ik kon er pas rond het einde bij komen kijken wat jullie met zn allen aan het doen waren XD maar opzich klinkt het wel leuk
 
Was leuk, maar ik ergerde me wel een beetje aan de mensen die met elkaar het gingen discusseren en voor gingen zeggen voor alle anderen. Maar je hebt het leuk geregeld, ik zou zeggen weer doen! :p
 
Was inderdaad leuk, weer doen bij de volgende meet
pinkiehappy.png

@gw2gold111
fuck-yeah-gtfo-clean-l.png
 
Als een van de winaars (Die cupcakes waren verrukelijk!) vond ik de wedstrijd wel leuk. Aluriya heeft wel een punt, er werd hier en daar samengewerkd, ikzelf deed hieraan mee met één van mijn vrienden.

Volgende keer weer, maar misschien een oplossing vinden voor het samenwerken.
 
Back
Top