Ruiltafel Meet 12

TornadoTwist

Well-Known Member
Voor de komende meet gaan Ossie en ik een Ruiltafel organiseren. Dit gaat een uurtje duren. (Datum nog in overleg)
Wat is de bedoeling?

Neem je (dubbele)merch mee welke je wilt RUILEN. Verkopen mocht niet volgens de orga. Dit is ook netjes overlegd. Ga aan de tafel zitten en zet je merch neer welke je wilt ruilen. Dit mag ook non-pony merch zijn zoals Pokemon Figures/Kaarten en Yu-gi-oh etc. Vervolgens is het de bedoeling dat andere met je kunnen ruilen. Dus NIET verkopen. Dit is tegen de regels.

LET OP!

Ossie en ik zullen de orga zijn van de tafel. Maar alsnog is het je eigen taak om op je eigen spulletjes te letten. Wij zijn dus niet aansprakelijk voor eventuele diefstal van je merch.

Dus lijkt het je leuk om wat van je merch te ruilen voor andere dingen? Schuif dan gerust aan aan de tafel.

Groetjes van TornadoTwist en Ossie
 
Hopelijk word het dit maal wel duidelijk gemaakt waar en wanneer de ruiltafel is. Ik heb een stapeltje Pokémon en Yu-Gi-Oh kaarten waar ik van af wil.
mlp-pplotting.png
 
Als ik het niet vergeet neem ik de volgende keer ook maar wat Yu-gi-oh kaarten mee, naast mijn dubbele blind bags ofc ^^
 
Wel vet een ruiltafel :)
Ik heb paar dubbele MLP stuffjes en uhm... meer dan 10.000 dubbele pokemon kaarten ofzo
scootangel.png


Hoop wel dat ik er deze keer WEL er bij ben. Ben eigenlijk bang van niet vanwege geldkwestie weer (joh <_< )
 
[quote1386844263=Dragonshy]
Wel vet een ruiltafel :)
Ik heb paar dubbele MLP stuffjes en uhm... meer dan 10.000 dubbele pokemon kaarten ofzo
scootangel.png


Hoop wel dat ik er deze keer WEL er bij ben. Ben eigenlijk bang van niet vanwege geldkwestie weer (joh <_< )
[/quote1386844263]

Koop dan ns wat minder merch :p Anyways ik hoop dat iemand de laatste 2 W3 BB's dubbel heeft die ik nog moet.
 
[quote1387142702=Dragonshy]

Hoop wel dat ik er deze keer WEL er bij ben. Ben eigenlijk bang van niet vanwege geldkwestie weer (joh <_< )
[/quote1387142702]
dragonshy, het is simpel, we ontvoeren je.

OT: ik zou best wel wat merch willen ruilen... IF I HAD ANY.
 
[quote1387149806=Yo_Brony]
[quote1387142702=Dragonshy]

Hoop wel dat ik er deze keer WEL er bij ben. Ben eigenlijk bang van niet vanwege geldkwestie weer (joh <_< )
[/quote1387142702]
dragonshy, het is simpel, we ontvoeren je.

OT: ik zou best wel wat merch willen ruilen... IF I HAD ANY.
[/quote1387149806]
Eerst zien dan geloven
mlp-rwink.png
 
[quote1387213732=Dragonshy]
[quote1387149806=Yo_Brony]
[quote1387142702=Dragonshy]

Hoop wel dat ik er deze keer WEL er bij ben. Ben eigenlijk bang van niet vanwege geldkwestie weer (joh <_< )
[/quote1387142702]
dragonshy, het is simpel, we ontvoeren je.

OT: ik zou best wel wat merch willen ruilen... IF I HAD ANY.
[/quote1387149806]
Eerst zien dan geloven
mlp-rwink.png

[/quote1387213732]
[img width= 300 height=300]http://www.my-favorite-coloring.net/Images/Large/Famous-characters-Troll-face-Challenge-accepted-283915.png[/img]
 
Ik heb best veel dubbele kaarten van MLP verzamel kaarten series 2,
Zijn er ook andere die deze verzamelen??
 
[quote1388241644=Dashlover]
Ik heb best veel dubbele kaarten van MLP verzamel kaarten series 2,
Zijn er ook andere die deze verzamelen??
[/quote1388241644]
Ik heb 1 boosterbox gekocht van series 2 met aantal dubbele (helaas geen glimmende dubbel).
 
Back
Top