[poll] Meeting Plaatsen

Ik ben alleen bij de meet in Haarlem geweest, maar ik vond het daar prima. Ik weet niet wat de situatie was in Utrecht, maar meet #8 had genoeg ruimte en zeker het groot aantal stoelen was handig. Alleen mochten er iets meer tafels zijn naar mijn mening.
Nogmaals, heb alleen ervaring met Haarlem, maar dit is dus wat ik daar goed/slecht aan vond. (ik stem ook niet in de poll)
 
Ik ben nog geen van beide locaties geweest,
maar als het gaat om afstand zou ik toch voor Hal 16 kiezen.
Volgens mij ligt Utrecht namelijk wat centraler dan Haarlem.
Daarom is die locatie dan ook wat makkelijker te bereiken voor de meesten.
 
ik heb alleen ervaring met haarlem. persoonlijk zeg ik Utrecht ivb met een mooi centraal punt. dan kunnen we allemaal als 1 groep op locatie komen
 
Haarlem Business Center was een zeer leuke zaal, maar locatie stuk minder.
Hal 16 Was dan weer kleinere zaal maar ligging een stuk beter.

Combi van de 2 zou geweldig zijn ;p
 
Qua zaal vond ik Moira (meet #3) nog altijd het beste. Dat was een hele toffe zaal. Het is alleen jammer dat de zaal zo klein is, maar dat is dan ook weer iets van z'n charme.
Hal 16 en Haarlem zijn beide goede zalen, maar Haarlem ligt niet zo centraal, maar Hal 16 heeft minder afzonderlijke ruimtes. Als we nou Haarlem naast Utrecht leggen, zou het perfect zijn. :D Helaas is nieuwe zalen vinden niet makkelijk.
 
Persoonlijk vond ik de zaal in Haarlem een geweldige sfeer hebben, net zoals bij meet #4, maar afgelopen keer gelukkig groter.
Het ligt inderdaad niet erg centraal enzo, dat is het enige nadeel.
Hal 16 is geen optie meer omdat de eigenaren van het gebouw de zaal niet meer willen openstellen voor gebruik na 4 uur s'middags. Dat zou betekenen dat onze meets voor de helft ingekort zouden worden. Nope!
Verder is het vrij moeilijk om een geschikte zaal te vinden aangezien alles te klein of te duur of al bezet is, daarom is Haarlem de beste tweede keuze.
 
Ik vond Hal16 niet echt een fijne zaal, het was slecht onderhouden en die picnictafels waren erg oncomfortabel en niet fijn om spellen op te spelen en dergelijke.

Haarlem Business Center heeft alles wat we nodig hebben behalve een fatsoenlijke bar/keuken-achtige plek voor eten en drinken en we zouden inderdaad meer tafels kunnen gebruiken.

Als er een dergelijke zaal in Utrecht kan worden gevonden denk ik dat er een hoop bronies blij worden gemaakt, blijkbaar is Haarlem niet bereikbaar genoeg, al is het voor mij geen enkel probleem.
 
De locatie in Haarlem vond ik best tof en leuker dan de locatie bij Hal 16. Enige nadeel is dat het minder centraal in Nederland ligt. Al maakt dat voor mij niet zo uit, dat heb ik er zelf wel voor over. :)
 
Nu wil ik de orga vragen of ze volgende keer weer het Haarlem Business Center proberen, of een andere zaal ergens in Utrecht. Wnat op de 8e meet kwamen alsnog 150 mensen. De locatie maakt veel mensen niet heel erg uit dus, lijkt me.
 
true, desnoods heb ik ouders die mij kunnen brengen. Maar haarlem kan ik lekker op de fiets :D
 
Als accommodatie vind ik Haarlem beter maar de omgeving biedt niks na de meet want het is een freaking industrieterrein :/
 
ik ben een keer naar een meet geweest (meet 8) maar ik vond het reizen daarnaar toe een ramp

vooral de terug reis was een ramp (iemand voor de trein gesprongen)

ben nooit in utrecht geweest maar dat lijkt me beter met reizen

misschien iets in rotterdam ligt ook wel redelijk centraal
 
[quote1358150870=stefanbrony]
ik ben een keer naar een meet geweest (meet 8) maar ik vond het reizen daarnaar toe een ramp

vooral de terug reis was een ramp (iemand voor de trein gesprongen)

ben nooit in utrecht geweest maar dat lijkt me beter met reizen

misschien iets in rotterdam ligt ook wel redelijk centraal
[/quote1358150870]
rotterdam centraal? Heb je überhaupt wel eens naar de kaart van Nederland gekeken en gezien dat Rotterdam helemaal in het westen ligt? Niet iedereen woont in het westen des lands hoor.
 
Ik ga niet stemmen, want ik ben alleen nog maar op 1 meet geweest, en dat was die in Haarlem. Ik kan dus niet vergelijken. Ik vond de zaal in Haarlem wel heel geschikt, en voor mij persoonlijk was het ook gewoon goed bereikbaar. :)
 
Meet 8 was mijn eerste, de ruimte was prima maar ergens lijkt me het ook leuk om naar andere locaties te gaan, en Utrecht ligt ook wat centraler.
 
Back
Top