[poll] Meet 16: MLP CCG Tournament

ik ben in gesprek met subcultures om te zien wat de opties zijn binnen elkaars planning en verwachtingen, later meer hierover.
 
[quote1446537272=merte]
ik ben in gesprek met subcultures om te zien wat de opties zijn binnen elkaars planning en verwachtingen, later meer hierover.
[/quote1446537272]

Succes, dat zal lastig worden omdat het een wereldwijd event is heb ik begrepen. Enterplay doet dat altijd, een tournooi organiseren. Alleen voor deze meet is dat een beetje kortdag!
MLP CCG lijkt een beetje een aparte fandom te worden wereldwijd, een soort 'elite' dat het wat kost is normaal, alleen ik denk voor het gros van de fans niet te betalen aangezien ze 5 euro entree voor een grote meet te veel vinden zullen zij zeker geen 25 euro voor een spelletje spelen neerleggen. Hoewel je wel leuke merch erbij krijgt en de prijzen zijn ook zeker leuk!
 
In ieder geval met het tournament. Misschien ook met de workshop. Heb het spelletje al wel een paar keer gespeeld, maar een beetje extra uitleg kan geen kwaad, denk ik. Ligt er een beetje aan wat er nog meer op dat moment aan de gang is. ^_^
 
ben in de tussentijd de prijzen voor de ccg tournament aan het samen stellen en was benieuwd om mensen geintreseerd zijn in 2inch plastic ponys die 1 maat groter dan blindbags waarvan de nek kan draaien.

(in welke prijs catogory deze gaan vallen is door merte te beslissen)
tot nu to wat ik heb samengesteld is:
5inch plushie merk aurora fluttershy staand
2inch plushie blokker, applejack/pinkie pie/twilight en rainbow
2inch platics (als mensen er in geintreseerd zijn)
 
[quote1446578132=merte]
ik ben in gesprek met subcultures om te zien wat de opties zijn binnen elkaars planning en verwachtingen, later meer hierover.
[/quote1446578132]

Super. Ik heb ze een mailtje gestuurd dat ik graag mee zou willen doen als het op de meet in Amsterdam kan, of op een andere datum. In het afgelopen jaar heb ik 2x meegedaan en dat was altijd erg leuk. De vorige heb ik helaas gemist, dus hopelijk lukt deze weer wel.

25 eu is geen probleem trouwens, maar ik snap het als dat voor sommigen anders ligt.
 
die 25 euro is voor het speciale prerelease event, vandaar dat ik daar een andere thread voor heb aangemaakt
 
het is op het moment een beetje chaotisch bij mij, veel dingen om rekening mee te houden.
zoals het er nu uit ziet, gaat het "gewone tournament" niet door, om het prerelease evenement te kunnen houden.
de workshop gaat voor wel gewoon door.
ik zet dit nog niet in de hoofd post, omdat het nog niet zeker is, zoals ik al zei, het is hier een chaos op het moment. zodra ik meer zekerheid heb, zal ik het ook zeker posten!
 
Opgeven... Zeker niet! Eerder een goeie kans om wat te doen, in plaats van 2 Events te laten mislukken, pak ik een goed deel van beide Events, en maak er 1 goede van!
 
Back
Top