[poll] BroniesNL #Meet18 Nabespreking

PrincessLuna

Well-Known Member
Verdere informatie nadert later

Cijfer 7,5/10

Pro's

- Ruime Locatie
- Ligging van de Locatie
- Voedsel en Drinken
- Aantal mensen

Con's
- Het was koud. (Kan door mij komen, maar het tochte best erg)
- Zag er in mijn optiek een beetje despressief uit de boel. Maar was minder toen de tijd vorderde.

Conclusie:

Ben te kort geweest om echt een goede conclusie te trekken van de meet. Ik kom wel lekker snel weg met de trein terug, naar Utrecht Centraal en daarna naar Alphen a/d Rijn. Bereikbaarheid was meer dan goed en de locatie was ruim.

Bereikbaarheid 8,5/10
Locatie 6,5/10
Orga: 7,5/10
Evenementen: 6/10
Merch 7/10

PS: Heb 2-0 verloren tegen ARC, was toch de moeite waard.
 
8/10 Frank didn't split the booty

7/10 grasmaaier meet, had niks met grasmaaiers te maken

7/10 antieke spijkers in antieke banken

Gelegenheid: 9/10
Ligt mooi langs treinstation Utrecht Zuilen. Bereikbaarheid bus is wat minder, ingang was een beetje verwarrend

Locatie: 7/10
Ik kreeg het gevoel dat het gebouw verpauperd was en is opgepoetst, en doelbewust hier en daar wat is overgeslagen. (Dit om een soort back alley vibe te creëeren?). Was zeker mooi.

Evenementen: 5/10
Weerwolven van wakkerdam/ponyhunt was eigenlijk het enigste spel, en vind het persoonlijk niet het allerleukste spel. Lezing van Frank over hoe politiek werkt was leuk en interessant. Ook het verhaal over de piratenpartij was interessant en informatief, al dan niet inspirerend.

9/10 voedsel
Gratis snoep en drinken. Grote plus. Broodje kroket was heerlijk.

Overwegende 4/10 voor de pop die overreden en verbrand is. Was lachen, maar gaf toch een dubbel gevoel (orga is niet verantwoordelijk geweest hiervoor)

Al met al een mooie dag geweest. Volgende keer neem ik wellicht eigen initiatief voor meer spelletjes.
 
Locatie : 8 / 10
Makkelijk te bereiken, ben niet helemaal blij met mijn lange rit er naar toe, maar je zal toch nooit een 10/10 krijgen

ruimte : 7 / 10
een paar tafels om aan te zitten zouden prettig zijn geweest, en net voor de veiling begon het ineens wel erg koud te worden.

organizatie : 8/10
Alles was goed, maar met een beetje meer moeite heb je veel meer comminucatie naar iedereen toe, denk bijvoorbeeld aan een mededelingenbord waar je dingen op kan zetten ( mogelijk bij een donatie ) ( niet eens al te moeilijk te realizeren met een beamer, de hal zou perfect geweest zijn voor zoiets, net donker genoeg )
+ Meer verschillende donatie buttons !
+ Ik zou echt wel geld neertellen voor een betaalde garderobe

Merch : 8/10
Hey, we hadden een pony merchant, echt top. Ik hoop dat die volgende keer terug durft te komen.

Programma : 7/10
Ik heb me prima vermaakt, echter... I was promised MLP episodes & boardgames :(
 
8/10 Want superleuke dag!

Het vloog alleen weer veel te snel voorbij, waardoor de board games die ik meegenomen had m'n koffer helemaal niet uit geweest zijn. :applebloomcry:
 
Ik kon zelf de ingang niet vinden, misschien was iets van een bordje handig geweest xD Maar de locatie zelf was goed te vinden, mooi centraal in NL en makkelijk om te parkeren. Ik vond het ontzettend gezellig! Mijn eerste meet, lekker met iedereen gekletst. Oh, en ik vond het goed georganiseerd!

Edit: Ohja, vet dat er merch was!
 
Was zeker gezellig. :lufun:
Ook voor mij eerste meet.
Mooi centraal en zeker voor mensen die afhankelijk van OV waren zeer goed gelegen.
Merch was gaaf, volgende keer meerdere?
Zelf alleen niet zo veel met iedereen gepraat, maar dat ligt voor het meest aan mij zelf omdat ik verlegen ben.

Miste inderdaad meer tafels voor oa de spellen en de Episodes.
Gelukkig geen losse antieke spijkers tegengekomen in de banken/stoelen.
Wel bijna van een stoel afgevallen maar dat had niemand gezien. :aawkward:

Overal een leuke dag gehad. :scootangel:

(Thanks voor diegene die de Guardians of Harmony had meegenomen. ik twijfelde eerst nog maar nu ik ze gezien heb, heb ik er net 2 besteld!) :pjoy:

en niet te vergeten de super Orga's!
 
de episodes waren wat lastig gezien een beamer regelen niet van een leie dakje ging. zelf vond ik het later ook wat koud, maar in de zomer moet dat niet lastig zijn gok ik.

buttons was verrasend goed, daar gaan Rutmans en ik mee door. #teambuttons!

verder was alles chill. iedereen was wel na de meet onmiddelijk weg, dat was jammer. affijn.

een buletinbord is zo'n gek idee nog niet, die schrijf ik ff op.

ik heb zin in de volgende meet, we gaan er alles aan doen om dat een realiteit te maken.

typt, met organisatoriele groet,
Stjonal
:twicane:
 
Ik geef de meet een goede 8/10.

Het was voor mij de eerste keer dat ik naar de meetings geweest was en vond het geweldig!

De locatie kon niet beter (15 min fietsen voor mij haha). Moest wel even twee keer kijken voor de ingang maar dat zat wel goed. Verder was het super gezellig, gaaf dat er een vendor was met verrassend leuk spul. Las dat meerdere het op het laatst best koud kregen maar ik heb hier niet veel van gemerkt. Ook geen oude spijkers tegengekomen. :derpysg: Aleen jammer dat de MLP episodes en de bordspellen niet tevoorschijn waren gekomen. But eh, next time maybe.

Kortom. Geweldige dag gehad en probeer er de volgende meet ook zeker weer bij te zijn! :celesyay:
 
[quote1486575991=Ninjaspirit7]
(Thanks voor diegene die de Guardians of Harmony had meegenomen. ik twijfelde eerst nog maar nu ik ze gezien heb, heb ik er net 2 besteld!) :pjoy:
[/quote1486575991]

Graag gedaan :pparty:

[quote1486576039=Armageddin]
Aleen jammer dat de MLP episodes en de bordspellen niet tevoorschijn waren gekomen. But eh, next time maybe.[/quote1486576039]

Ik ben er niet aan toe gekomen de spellen uit de koffer te halen. Volgende keer gaat dat hopelijk wel lukken. :aawkward:
 
[quote1487617348=Registratienummer330]
Ik vond het ontbreken van Man Bijt Hond een beetje teleurstellend eerlijkgezegd.
[/quote1487617348]
wow, dat is lang geleden
 
[quote1487619455=Stjonal]
[quote1487617348=Registratienummer330]
Ik vond het ontbreken van Man Bijt Hond een beetje teleurstellend eerlijkgezegd.
[/quote1487617348]
wow, dat is lang geleden
[/quote1487619455]
Zat dat niet altijd voor Kopspijkers? Also: Kabouter Wesley
 
[quote1487670646=barbeque]
[quote1487619455=Stjonal]
[quote1487617348=Registratienummer330]
Ik vond het ontbreken van Man Bijt Hond een beetje teleurstellend eerlijkgezegd.
[/quote1487617348]
wow, dat is lang geleden
[/quote1487619455]
Zat dat niet altijd voor Kopspijkers? Also: Kabouter Wesley
[/quote1487670646]
Je riep?
 
[quote1487679827=Stjonal]
die waren er merte, bewaakt zelfs. je hoefde het slechts te vragen.
[/quote1487679827]
toen ik er naar vroeg, kreeg ik te horen dat er in de hoek een pallet stond, waar ik de jas neer kon gooien, toen heb ik zelf maak een plekje gezocht.
 
[quote1487687831=merte]
[quote1487679827=Stjonal]
die waren er merte, bewaakt zelfs. je hoefde het slechts te vragen.
[/quote1487679827]
toen ik er naar vroeg, kreeg ik te horen dat er in de hoek een pallet stond, waar ik de jas neer kon gooien, toen heb ik zelf maak een plekje gezocht.
[/quote1487687831]
Van wat ik had gehoord was die ruimte niet de bedoeling om door iedereen te gebruiken (oa omdat dat nou niet echt bepaald het meest claustrofobischvriendelijke hok was) maar het lag er volgens mij idd wel aan aan wie je het vroeg. Neemt natuurlijk niet weg dat die pallet niet echt handig was, misschien kan er volgende keer worden gekeken of die hele stelling niet gewoon even verhuisd kan worden, of iig een lange tafel neerzetten waar je je jas op kwijt kan oid.
 
Back
Top