Planning Meet 13

DitzyDoo

New Member
Hier is de planning voor Meet 13.

Let op: de planning is onder voorbehoud, tijden en/of events zouden nog kunnen veranderen. Mocht dit het geval zijn, dan worden jullie tijdig op de hoogste gesteld.

[link=https://www.dropbox.com/s/xxq7sw5ry5z63db/Planning%20Meet%2013.doc]Dropbox link naar planning Meet 13[/link]

Wij zullen ook de hele dag een BroniesNL donatiepot hebben staan op de orgatafel. Het gedoneerde geld samen met de opbrengst van de veiling maken een volgende meet weer mogelijk! Mocht je wat willen doneren, alle bedragen, klein of groot, zijn welkom! Alvast bedankt!
pinkiehappy.png
 
[quote1400498035=Dragonshy]
En nu maar hopen dat ik deze keer WEL op tijd kom...
mlp-fpanic.png

[/quote1400498035]
3 treinen te vroeg nemen, paar busjes pakken, moet lukken toch?
 
[quote1400498161=RarityBelle]
[quote1400498035=Dragonshy]
En nu maar hopen dat ik deze keer WEL op tijd kom...
mlp-fpanic.png

[/quote1400498035]
3 treinen te vroeg nemen, paar busjes pakken, moet lukken toch?
[/quote1400498161]
dan moet ik vroeger vertrekken dan 8 uur ofzo.
Zie ik eigenlijk niet zo zitten ;)
Moet vanuit Zeeland komen, dus reistijd is al veel <_<
 
[quote1400499012=Dragonshy]
[quote1400498161=RarityBelle]
[quote1400498035=Dragonshy]
En nu maar hopen dat ik deze keer WEL op tijd kom...
mlp-fpanic.png

[/quote1400498035]
3 treinen te vroeg nemen, paar busjes pakken, moet lukken toch?
[/quote1400498161]
dan moet ik vroeger vertrekken dan 8 uur ofzo.
Zie ik eigenlijk niet zo zitten ;)
Moet vanuit Zeeland komen, dus reistijd is al veel <_<
[/quote1400499012]

Ligt er ook een beetje aan waar uit Zeeland, maar ik zie je probleem ja. Hmmm, dan gaat mijn plan toch aardig het water in jammer genoeg.
 
Dragonshy... stel, van Zierikzee naar Amsterdam CS op zaterdag 9:26 bus 133> 10:00 Oude Tonge bus 136> Metro D Zuidplain 10:48> Rotteerdam CS 11:07 en om 12:18 Amsterdam CS...

Geen idee waar uit Zeeland. En anders de intercity vanaf Vlissingen 9:06 ~12:01 in Amsterdam CS

hoop dat je ergens kan komen XD
 
Applesaus :L -.- O_0 Man bijt PONY komt? ...
[youtube]3n5LuBo7Ru8[/youtube]
I feel kinda .... [youtube]LvU6MxNqm7k[/youtube]
 
man bijt hond mijn reactie...>.>
[youtube]WJWRu7QF2Hw[/youtube]

uhm ja online = fine RL is something different :L :( weeet nieeet of ik echt ga komen...misschien meet #14 zonder pers...MLP=hobby=life = eigenlijk prive, niemand gaat het iets aan...fans onderling AWSOME!Ben bang voor FOX-achtige dingen&reacties...zoals doom on you ..:( ben bang kan weer niet slapen(zielige xenofoob die ik ben..:() ...:L sorry die helium moet maar ff wachten tot een ander meet of een minimeet... Bronycamp Stardust was AWSOME..eng maar awsome! (ja ik was die pony met die ponified tent XD nogmaals sorry....ik kom toch niet.
 
[quote1400723355=RarAppleDash]
man bijt hond mijn reactie...>.>
[youtube]WJWRu7QF2Hw[/youtube]

uhm ja online = fine RL is something different :L :( weeet nieeet of ik echt ga komen...misschien meet #14 zonder pers...MLP=hobby=life = eigenlijk prive, niemand gaat het iets aan...fans onderling AWSOME!Ben bang voor FOX-achtige dingen&reacties...zoals doom on you ..:( ben bang kan weer niet slapen(zielige xenofoob die ik ben..:() ...:L sorry die helium moet maar ff wachten tot een ander meet of een minimeet... Bronycamp Stardust was AWSOME..eng maar awsome! (ja ik was die pony met die ponified tent XD nogmaals sorry....ik kom toch niet.
[/quote1400723355]

Appledash relax. Ze nemen mij als main lead. En er zijn heel strikte afspraken met de orga gemaakt. Als iemand niet in beeld wil komen. Komt die persoon niet in beeld. Laat staan dat ze je gaan interviewen. En voor het eindproject wat het gaat worden. De dame die erbij gaat zijn is tot nu toe erg positief tegenover ''Het Brony Fenomeen'' Ik hoop nog steeds dat je toch zal komen. Met helium gaat lachen worden om Pinkie te immiteren
mlp-pplotting.png
 
thx Skullcoat 4 the info ..
https://www.dropbox.com/s/bknr04rmwn846rn/2014-05-22%2006.37.38.jpg
een pony voor Pin the tail on the pony :p
helium is besteld en.... dat wandkleed op de achtergrond wordt groot... denk ik nog een jaar mee bezig of lnager.Alle cutiemarks komen erop met een landkaart van Equetria en popup gebouwen :D geborduurd. 3,5 meter bij 2,20 meter aiii....
 
uhm FLUFFLEPUFF? zal ...ik... een Pinke Unicorn maken??? Pin the teil on the pony?..-.- geen auto :L... Aluriya?
https://www.dropbox.com/s/byjf7unxc64hf9y/2014-05-22%2012.04.22.jpg
 
[quote1401404282=RarAppleDash]
thx Skullcoat 4 the info ..
https://www.dropbox.com/s/bknr04rmwn846rn/2014-05-22%2006.37.38.jpg
een pony voor Pin the tail on the pony :p
helium is besteld en.... dat wandkleed op de achtergrond wordt groot... denk ik nog een jaar mee bezig of lnager.Alle cutiemarks komen erop met een landkaart van Equetria en popup gebouwen :D geborduurd. 3,5 meter bij 2,20 meter aiii....
[/quote1401404282]

By the way RarAppleDash, je komt me wel opzoeken op de meet he? Ik wil helium!
mlp-pplotting.png

Wordt moeilijk mij te missen met van die camera muggen om me heen Plus ik draag mijn Trademark Skullcoat Badge aan me broek, dus ik hoop je daar te zien en helium lol te maken xD
 
nee skullcoat, geen helium het was een grapje srry zelfs DitzyDoo heeft mij gewaarschuwd het niet mee te nemen "Het is schadelijk voor gezondheid etc.". Mijn reactie op die pm is ;

ps.

de meeting die in Limburg gehouden wordt "high forever' ofzo waar je 40 tot 50 euro voor moet brengen voor alcohol en drug is VEEEL gevaarlijker. Bij helium (al was het een GEINTJE en ik nam het echt neit mee, 50 euro voor een tankje, belachelijk!) is het zo dat je direkt merkt DAT het genoeg is. Alcohol en drugs gaan geleidelijk; "doe mij er nog maar een..." Ik heb in de psychiatrie meer mensen met drugs en alcohol problemen gezien dan je ooit voor mogenlijk houdt.

Ik ben GEEN politie, maar ik denk dat het verstandig is de Limburg meet met alcohol en drugs niet door te laten gaan voor daar ongelukken gebeuren.

nvm Ik kom dus niet meer teveel prikkels en ik denk dat ik er goed aan doe neit te mengen in dit forum ivm warrig overkomen enzo.
Barbee kan mij een pm sturen dan zal ik het geld overmaken voor de bb ponies als hij ze nog aan mij wil verkopen. Vraag maar aan Stefanbrony, ik houd me aan mijn woord over betalen! 9hij heeft mijn mobiele nummer ook en andere gegevens )Ik ben geen klaploper!
 
Both of you do not worry. Ik ken mijn grenzen qua drank en drugs, dus voor de camping meet hoeft niemand zich zorgen te maken over mij. En voor de grote meet jammer dat er geen helium wordt gedaan, zou leuk zijn, maarja als je voor de zekerheid het niet mee wil nemen dan is dat jouw keuze
 
Back
Top