Nabrespreking meet 4

woow wat een topfilmpje!!
Heel erg awesome! Zo kan ik het altijd terugzien ^^
Jammer dat het weerwolvenspel niet is opgenomen! :p
See ya later bronies,
-applejack
 
http://www.equestriadaily.com/2012/02/nightly-roundup-235.html#more
Pinkiebot: [Equestria Daily: Nightly Roundup #235]


Pinkiebot is hier?

hoe kan dat?
 
Er is dus toch -undercover- gefilmd.
Beetje verdeelde mening over het uitgezonden gedeelte. Maar wel lachen opzich.

Kun je ook niet echt tegenhouden, daar men het had over filmen met een telefoon. :p
 
Nja ik bedoel, het filmpje staat in een redelijk positieve zin opgesteld.

Nadeel is wel dat ze wederom G1 plaatjes gebruiken e.d, mensen die niet into ponies zijn kunnen het nooit in het daglicht zetten zoals wij dat zouden kunnen. :p
 
G1 plaatjes??
wel true trouwens, wij zouden er iets leuks van kunnen maken, zoals dat dutch brony filmpje op de voorpagina van deze site :p Das veel beter ;p
 
I R A SILLY FILLY.

wat op de frontpage moet is mijn kunst.

:D


anders eh... eh...

ga ik een filmpje maken met Applejack, Pinkie Pie & Rainbow Dash met veel metal muziek en frame by frame (Stroboscopisch) movement!
 
[quote1328652776=RainbowCrash]
Er is dus toch -undercover- gefilmd.
Beetje verdeelde mening over het uitgezonden gedeelte. Maar wel lachen opzich.

Kun je ook niet echt tegenhouden, daar men het had over filmen met een telefoon. :p
[/quote1328652776]
voor degene die het filmpje zoeken http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1238484 vanaf 12:30
 
Mwah, ik weet het niet met het filmpje. Het kan altijd erger. Als bijvoorbeeld Powned dit had gedaan dan hadden ze ons helemaal voor schut gezet. Het lijkt wel vrij positief dat fragment, maar ik heb wel het gevoel dat er een licht minderwaardig toontje aanzit.
Daarnaast hou ik gewoon niet van verborgen camera voor Nederlandse televisie xD. /privacy
 
ik vond hun dr al verdacht bijlopen. beetje met z'n 2e cpntinue xD. merja. ze moesten de intervieuws uitzenden. then you'll see! !
 
[quote1328699183=Kaas]
Mwah, ik weet het niet met het filmpje. Het kan altijd erger. Als bijvoorbeeld Powned dit had gedaan dan hadden ze ons helemaal voor schut gezet. Het lijkt wel vrij positief dat fragment, maar ik heb wel het gevoel dat er een licht minderwaardig toontje aanzit.
Daarnaast hou ik gewoon niet van verborgen camera voor Nederlandse televisie xD. /privacy
[/quote1328699183]
ik vond het een leuk filmpje maar je heb helemaal gelijk!
Nadat ze de rainbowdash knuffel enz. laten zien komt er opeens
echt van die scary muziek. Alsof we een stel massamoordenaars zijn ofzo XD
 
nah het had een stuk erger gekunt de eindconclusie was zelfs dat bronies gelukkiger zijn dan de gemiddelde nederlander :D
 
[quote1328715588=Bebbers]
Mss dat ik een soort video editing workshop kan doen maar ben nog niet zo heel zeker van mn zaak aangezien ik wel kan editen maar het is niet mn werk/school :p en er zijn al behoorlijk wat activiteiten maar mss als er veel vraag naar is :p (moet ik wel om leren gaan met windows movie maker xD aangezien niet iedereen met sony vegas werkt/kan betalen)
[/quote1328715588]

BLENDER! Of KdenLive of cinderella of kino
(eerste draait op windows, tweede heeft livecd, rest weet ik niet)
 
Back
Top