Nabespreking Meet 10

Ook al in het andere topic gezegd, maar dan mog maar een keertje hier:
Was een geweldige meet! Duidelijk minder mensen dan de vorige keer, maar dat maakte het misschien nog wel beter ook! Goed kunnen praten, ruilen en bezig geweest heel de dag. Helaas niets op de veiling gekocht, al zaten er wel zat mooie spullen tussen (maar het ging steeds een beetje boven mn budget ^^') En de 'aftermeet'/terugreis was ook mooi, zeker het etentje bij vapianos ^^
 
Meet was wmb awesome. In het begin was ik wat geirriteerd omdat ik nog twee keer naar de Ikea moest vliegen in baggerweer om zooi op te halen. Maar toen ik eenmaal buiten zat (omdat binnen te warm) ging het weer prima.
 
Was zeker tof, en ben absoluut van plan om de volgende keer weer aanwezig te zijn!

Sterker nog, ik heb een paar hele interessante ideeën gekregeon voor dingen voor de veiling.

edit: Oh ja, ook ontzettend veel gelachen natuurlijk! Vooral met met die vuilnispers en Nido. ;)
 
Ik vond het zeer geslaagd, ik had zoals altijd wat last van bronies die zeer druk/schreeuwerig zijn, maar het was zeker de moeite waard. Het was leuk om een aantal mensen weer eens te zien en hoewel er altijd wat problemen zijn met iets van de techniek (of iemand te vinden die weet hoe het werkt) verliep alles volgens mij lekker.

12/10 would visit again. Volgende keer wat langer als het kan ;-)
 
[quote1375104145=skizo]
het was weer gezellie, jammer dat het alleen zo warm was
[/quote1375104145]


I quote this ^.^
 
[quote1375115921=TornadoTwist]
Wie was Cupido eigenlijk toen Ossie en ik meededen? :') Echt, worden wij 2en ofc weer geshipt obvious.
[/quote1375115921]

You don't need to thank me...
 
[quote1375115973=Aluriya]
Super vet gezellig, en ponyhut was ook heel leuk. XD
[/quote1375115973]

Totally mee eens! ik ga ook nog even mijn profile pic bijwerken naar een tekening die ik had gekocht op de meet.

P.S. Derpville in de Bijlmer (if you know what i mean)
 
Vond het een leuke meet :) 'T was men eerste, dus nog wat onwennig, maar desondanks een leuke dag gehad. Alleen jammer dat het inderdaad zo warm was daarbinnen.
Oudere mensen die volens mij nog nooit bronies hebben gezien zijn leuk om te zien XD
 
Ik moet zeggen dat ik er niet echt veel zin in had aangezien ik wat moe was en veel dingen aan mijn hoofd heb. Toen ik er eenmaal was was dat gelijk weg, was een super meet, heb erg veel genoten!
 
Wel, jullie staan op /mlp/. http://boards.4chan.org/mlp/res/12455401#p12458893

Disclaimer: niet voor gevoelige mensen, dat spreekt vanzelf
 
[quote1375211944=Atticon]
Wel, jullie staan op /mlp/. http://boards.4chan.org/mlp/res/12455401#p12458893

Disclaimer: niet voor gevoelige mensen, dat spreekt vanzelf
[/quote1375211944]Oh, geweldig.

Ik geloof dat ik volgende keer dan toch maar niet op de groepsfoto ga. 0:
 
[quote1375219027=Atticon]
Wel, jullie staan op /mlp/. http://boards.4chan.org/mlp/res/12455401#p12458893

Disclaimer: niet voor gevoelige mensen, dat spreekt vanzelf
[/quote1375219027]
Die thread begon wel leuk, met sommige namen die grappig gevonden waren. Maar toen die Nederlanders met ziektes begonnen te gooien en OB begonnen te beledigen etc. vond ik toch wel erg ver gaan. Waar anonimiteit voor kan zorgen
pinkiesad2.png
 
Back
Top