meet 6 lost + found

nido

Well-Known Member
Ik heb deze tread opgezet omdat ik een oproep zag in de nabespreek-thread. het kan zijn dat deze al terecht is, maar ook voor andere zaken is het handig dit thread te gebruiken om te announcen wat je hebt gevonden/bent kwijtgeraakt.

zelf heb ik voor de tweede meet achtereen mijn laptop vergeten, maar ik weet dat deze nog aanwezig was toen de zaal was afgesloten (dus never mind that).


belangrijker is de oproep van lite-sparkle (please forgive my lack of forum-trickery):
Ik heb namelijk nu momenteel in mijn bezit een soort van treinkarretje, dit is NIET van mij. iemand van de meet is dit vergeten mee te nemen/kwijtgeraakt. aangezien ik er voor de gein dibs op roepte, werdt het aan mij gegeven als taak om ervoor te zorgen dat dit bij de rechtmatige eigena(a)r(es) terecht komt. mocht je iets zijn kwijt geraakt op de meet wat voldoet aan deze beschrijving neem dan asjeblieft contact met me op via PM. het liefst Z.S.M zodat ik het op de eerstvolgende meet kan teruggeven aan de eigenaar.
 
Ik heb in de aan bieding een zonnebril, Blauw licht reflecterende glazen. Zwart frame, gedimde kleur bij doorzicht. Neusflipjes.
 
[quote1341884763=Pseudonym]
Ik heb in de aan bieding een zonnebril, Blauw licht reflecterende glazen. Zwart frame, gedimde kleur bij doorzicht. Neusflipjes.
[/quote1341884763]
In de aanbieding*
 
[quote1341887369=TheLazyTooth]
[quote1341884763=Pseudonym]
Ik heb in de aan bieding een zonnebril, Blauw licht reflecterende glazen. Zwart frame, gedimde kleur bij doorzicht. Neusflipjes.
[/quote1341884763]
In de aanbieding*
[/quote1341887369]
dDfr7.gif
 
[quote1341903564=Pseudonym]
Ik heb in de aan bieding een zonnebril, Blauw licht reflecterende glazen. Zwart frame, gedimde kleur bij doorzicht. Neusflipjes.
[/quote1341903564]

Die wil ik!!!

Ik bedoel....*hoest*.....die is van mij...
(gisteren zei je nog dat je die zonnebril ging houden, scumbag!)

Inb4 iemand die post:
Lost: virginity
 
Ik ben iets kwijt van m'n gitaar, het is zwart, je moet het om je nek doen en vasthaken aan een acoustische gitaar.
 
ok ik heb perongelijk een pony magazine van iemand meegenomen o_O nu weet ik alleen niet welke die dan diegene is XD

het is od de
mlp NIEUW 2 its met pinkie pie op de voorkant en kleuren tellen en puzzelen op de bodem OF

mlp wedstrijd win een mooie my litle pony prijsen , rarity op de voorgrond en kleuren lezen puzzelen aan de linker kant .

VAN WIE DIE OOK MAG ZIJN MELD JE JE dan neem ik ehm mee naar de volgende meet dan krijg je ehm weer terug;)

en wie onterecht zegt dat ie van diegene is , diegene sla ik met een banaan ZONDER SCHIL !!!
 
[quote1341945653=wettfox]

ok ik heb perongelijk een pony magazine van iemand meegenomen o_O nu weet ik alleen niet welke die dan diegene is XD

het is od de
mlp NIEUW 2 its met pinkie pie op de voorkant en kleuren tellen en puzzelen op de bodem OF

mlp wedstrijd win een mooie my litle pony prijsen , rarity op de voorgrond en kleuren lezen puzzelen aan de linker kant .

VAN WIE DIE OOK MAG ZIJN MELD JE JE dan neem ik ehm mee naar de volgende meet dan krijg je ehm weer terug;)

en wie onterecht zegt dat ie van diegene is , diegene sla ik met een banaan ZONDER SCHIL !!!

[/quote1341945653]

Is er uit de achterkant iets geknipt? Dan is ie van mij ;)
 
[quote1341951174=wettfox]

ok ik heb perongelijk een pony magazine van iemand meegenomen o_O nu weet ik alleen niet welke die dan diegene is XD

het is od de
mlp NIEUW 2 its met pinkie pie op de voorkant en kleuren tellen en puzzelen op de bodem OF

mlp wedstrijd win een mooie my litle pony prijsen , rarity op de voorgrond en kleuren lezen puzzelen aan de linker kant .

VAN WIE DIE OOK MAG ZIJN MELD JE JE dan neem ik ehm mee naar de volgende meet dan krijg je ehm weer terug;)

en wie onterecht zegt dat ie van diegene is , diegene sla ik met een banaan ZONDER SCHIL !!!

[/quote1341951174]

Ik ben wel weggegaan zonder magazine, het is de magazine met pinkie op de voorgrond en twilight op de achtergrond. In het midden zit een bordspel dat loopt van 1 tot 28 ofzo. Hij lag op de tafel waar iemand RD aan het schilderen was, volgens mij was jij dat. Hij lag op de hoek van de tafel waar m'n zusje een tijdje aan het natekenen was geweest.
 
Wie heeft mijn geplastificeerde Fluttershy gejat? :p
Die zat eerst op de grote cardboard Fluttershy, voordat die verplaatst werd.
 
haha nouja je mag deze wel houden hoor :p Als je er goed gebruik van maakt en niet ergens onder een stapel papier dumpt xD
 
dan kan het idd zijn dat ik je schriftje heb :p bij de volgende hoofmeet geef ik ehm af aan de orga ok ;)

[quote1342627464=Chrisje]
[quote1341951174=wettfox]

ok ik heb perongelijk een pony magazine van iemand meegenomen o_O nu weet ik alleen niet welke die dan diegene is XD

het is od de
mlp NIEUW 2 its met pinkie pie op de voorkant en kleuren tellen en puzzelen op de bodem OF

mlp wedstrijd win een mooie my litle pony prijsen , rarity op de voorgrond en kleuren lezen puzzelen aan de linker kant .

VAN WIE DIE OOK MAG ZIJN MELD JE JE dan neem ik ehm mee naar de volgende meet dan krijg je ehm weer terug;)

en wie onterecht zegt dat ie van diegene is , diegene sla ik met een banaan ZONDER SCHIL !!!

[/quote1341951174]

Ik ben wel weggegaan zonder magazine, het is de magazine met pinkie op de voorgrond en twilight op de achtergrond. In het midden zit een bordspel dat loopt van 1 tot 28 ofzo. Hij lag op de tafel waar iemand RD aan het schilderen was, volgens mij was jij dat. Hij lag op de hoek van de tafel waar m'n zusje een tijdje aan het natekenen was geweest.

[/quote1342627464]
 
Okay, het schijnt dat mijn laptop (blauwe EEE-PC, zo'n klein ding) NIET in de zaal was, dus deze is hoogst waarschijnlijk weg. In de kleine hoop dat iemand hier hem gevonden heeft en dit forum leest toch even een post in dit thread.

Ook ben ik (zeer iritant) de power kabel van mijn mixer kwijt. De aansluiting op de mixer is zo: http://www.keymusic.com/gfx_productcode/XL/94619/2/Phonic-AM55.jpg
 
Ik wil even aan de orga/moontune vragen om iedereen op te roepen om uit te kijken welke tas je meeneemt. Want ik heb gezien dat heel veel bronies dezelfde tas hebben. O.a. de 20% cooler en de derpy messenger.
 
Back
Top