Meet 17 - Verzamelpunt bij Alexander trein/metrostation. 11:00 - 11:30

Hallo bronies en pegasisters. Voor aankomende meet had ik gedacht om een verzamelpunt te maken. Ik stap zelf op RET metrolijn B bij Schiedam om 10:57. En die metro is om 11:30 bij Ambachtsland. weet dan niet hoe laat die dan precies bij Alexander is. Maar anders stap ik daar gewoon uit om jullie op te vangen. Dan was het (mijn) plan om met zijn allen de volgende metro richting Nesselande te nemen die dan komt en dan naar Ambachtsland te gaan, naar de locatie van de meet toelopen en ervan te genieten.
(Jullie kunnen zelf kiezen of je zelf op de metro stapt of op mij wacht.)

Dus tussen 11:00 en 11:30 bij Alexander station. (Als dat lukt natuurlijk.)

Als er vragen zijn, stel ze gerust.

Tot morgen bij Alexander of de meet zelf.
 
Ik ga lopend vanaf station Alexander, geen reistegoed meer...

le edit;

lopen van af Capelle Schollevaar is korter...
 
Is er een manier waarop ik je kan herkennen of een punt waar je staat? Ik kom vanuit Tilburg, dus als het goedis kom ik bijna precies om 11:00 aan.
 
[quote1457114658=Thunderclaw]
Is er een manier waarop ik je kan herkennen of een punt waar je staat? Ik kom vanuit Tilburg, dus als het goedis kom ik bijna precies om 11:00 aan.
[/quote1457114658]

Ik heb een blauwe pony hoodie. En ik denk dat ik ga wachten bij de OV poortjes van de metro.

ongeveer zie ik er zo uit:
https://www.youtube.com/watch?v=yi8Qk7z3VL8
 
Dash doet de das om,ik loop van af Schollevaar. Zit nu bij meppel in de slakkentrein. Heb dus een Dashiedas om xd
 
Back
Top