Meet 16 Utrecht verzamelpunt - 10:30-10:50 BIJ DE STARBUCKS

DashyImre

Well-Known Member
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om vanaf Utrecht gezamenlijk de trein te terroriseren/ponifyen (komt op hetzelfde neer volgens mij maar dat doet er niet toe) op weg naar Amsterdam?

Zo ja, verzamel dan zaterdag om tussen 10:30 en 10:50 bij de Starbucks.

Dan pakken we de eerst volgende trein richting Amsterdam, vanaf Amsterdam kun je de tram pakken of gewoon die-hard lopen naar de locatie.

Voor iedereen die mee gaat vast een :brohoof: !!
 
uiteraard.
voor de burgerking doet t altijd wel goed, alhoewel ik geen idee heb waar die nieuwe nu zit.
 
ik doe niet mee, want ik moet er eerder zijn.

maar burger king zit nu buiten het station, ik raad jullie aan om bij de starbucks te verzamelen.

ik heb deze nog wel voor jullie, dan kunnen jullie zelf een keuze maken: [link=https://www.dropbox.com/s/v951bgbvplujmhc/Plattegrond%20Utrecht%20CS.jpg?dl=0]plattegrond utrecht CS[/link]
 
[quote1447775256=merte]
ik doe niet mee, want ik moet er eerder zijn.

maar burger king zit nu buiten het station, ik raad jullie aan om bij de starbucks te verzamelen.

ik heb deze nog wel voor jullie, dan kunnen jullie zelf een keuze maken: [link=https://www.dropbox.com/s/v951bgbvplujmhc/Plattegrond%20Utrecht%20CS.jpg?dl=0]plattegrond utrecht CS[/link]
[/quote1447775256]
Hij zit nog wel op het station, maar hij zit nu aan de buiten rand bij een van de ingangen, zie je plattegrond ;)
 
Ik denk dat de Starbucks dan de verzamellocatie gaat worden.
Heb de post en thread ook maar ff geupdate.
 
[quote1447798096=Stjonal]
hoe laat komen jullie dan aan op LANX?

Typt, met punctuele groet,
Stjonal
:twicane:
[/quote1447798096]

ergens tussen 11:30 en 12 uur is de planning. Hangt er vanaf hoe snel er gelopen word enzo
 
Kans op natte sneeuw zaterdag.... en regen.
denk dat ik met de tram ga vanaf station Centraal. Voor gasten met plushies, wellicht ook beter... natte PONY :p
 
[quote1448003353=merte]
wet mane contest! en dat van die natte sneeuw zal nog wel meevallen hoor...
[/quote1448003353]
heb niets gezegt stomme buienradar klop...geen zak... van
 
Vraagje aan de (kut)orga van de Utrecht verzamelplek, zin om op A'dam te voegen met de meute daar en dan richting de meet te gaan?
 
[quote1448044255=RarityBelle]
Vraagje aan de (kut)orga van de Utrecht verzamelplek, zin om op A'dam te voegen met de meute daar en dan richting de meet te gaan?
[/quote1448044255]

Lijkt me gezellig, waar kunnen we jullie vinden?
 
[quote1448044668=DashyImre]
Lijkt me gezellig, waar kunnen we jullie vinden?
[/quote1448044668]
Sounds like a plan! Wij zullen in de grote hal van A'dam Centraal staan. [link=http://oi68.tinypic.com/2hmmq6r.jpg]Plaatjestijd![/link] In de zwarte cirkel zullen wij wachten, moet niet te missen zijn, toch?
 
[quote1448051000=RarityBelle]
Moet niet te missen zijn, toch?
[/quote1448051000]
Hehe, meestal is het ff zoeken (naar mijn ervaring teminste) maar het zal wel goed komen :)
 
[quote1448054950=DashyImre]
[quote1448051000=RarityBelle]
Moet niet te missen zijn, toch?
[/quote1448051000]
Hehe, meestal is het ff zoeken (naar mijn ervaring teminste) maar het zal wel goed komen :)
[/quote1448054950]

anders nemen mensen toch borden of iets in die richting mee die ze tijdelijk omhoog houden :p valt het nog meer op :3
 
[quote1448061053=DashyImre]
Hehe, meestal is het ff zoeken (naar mijn ervaring teminste) maar het zal wel goed komen :)
[/quote1448061053]
Het is letterlijk in de grote hal, aan het eind van het station, net voordat je eruit gaat. Wij bronies hebben er een ding van gemaakt om in de weg te staan dus... het zou niet al te moeilijk moeten zijn. Still, here's to hoping!

Hoeveel lui zullen er op A'dam staan in een zwart pak en een paarse top hat? Niet veel volgens mij.

Borden... onthouden voor meet 17!
 
Back
Top