Meet 16 Amsterdam verzamelpunt (GROTE HAL)

RarityBelle

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Voor de aankomende meet van zaterdag is het wederom op mij gevallen om op Amsterdam Centraal een klein verzamelpunt te maken. Dus mocht je geen idee hebben waar L.A.N.X. zit, of wil je gewoon met een groep mensen door Amsterdam banjeren, schroom je dan niet!

Wij zullen ons verzamelen in de grote hal van Amsterdam Centraal (zie afbeelding, kan niet missen) en ik zal daar waarschijnlijk om 10:50 verschijnen tezamen met mijn reisgenoot. De bedoeling is om 11:30 richting L.A.N.X. te gaan lopen (wat een klein kwartiertje is) en dan te gaan genieten van de meet!

Dus, Amsterdam Centraal, grote hal, verzamelen tussen 10:50 en 11:30, zoek voor iemand in een zwart pak met een paarse hoge hoed.
2hmmq6r.jpg

Het is niet te missen!

Dus, wie zullen daar aanwezig zijn?
- Rarity Belle (kut-reisleider)(+1)
- Shora-chan
- Thunderflash + Hawk
- Runaway choo choo train
- Stjonal
- Utrecht groep
- Ander gespuis
 
[quote1448001751=Lite-Sparkle]
>Amsterdam Centraal
>Grote Hal
>Niet eens de Burger King.

0/10.
[/quote1448001751]
Heb ik de laatste keer gedaan... werkte niet echt naar behoren. Dat, en ik breek de meta! Mwhahahaha!

[quote1448001789=shora-chan]
I will be there i guess
[/quote1448001789]
You better be indeed.
 
ikke en gruntoks zullen er dit keer niet zijn, omdat wij eerder naar lanx gaan om te helpen dingen klaar te zetten.
 
[quote1448028444=Thunderflash]
Hawk en ik zijn er dan ook!
[/quote1448028444]
Opzetten of verzamelen, lass?
 
Ik zit waarschijnlijk in dezelfde trein waar jij in zit. M.A. W. Ik ben er of ik nu wil of niet. :derpy:
 
Heads up: Raritybelle is suffering from a severe case of railway blues, so won't be making it to Amsterdam soon.

I'll be taking over the rendez vous, look for a hatted man and ponies.
 
Back
Top