Meet 15.5 (UPDATE)

Discordian-D

Well-Known Member
Aangezien er nog geen thread was over Meet 15.5 hebben we er hier eentje voor jullie. Bam.

We hebben een vaste plek in de pub geregeld, dus het is de bedoeling dat we daar ook gaan zitten en niet door de hele pub uitwaaieren. De orga zal er op tijd zijn en daarnaast zal een groep bronies ook makkelijk te herkennen zijn.

UPDATE: Meet 15.5 is helemaal rond en wij staan in ieder geval klaar om te gaan genieten van alle speciaalbiertjes. Lees de frontpage post voor meer info.

See you there! :)
 
Sorry ik kan niet komen helaas op die dag vanwege ik moet voetballen en eventueel ook moet werken. Ook school is belangrijk, maar ik had graag gekomen als ik tijd had. Maar helaas.
 
[quote1441115784=Discordian-D]
Volgende week woensdag, de 26e, ga ik alvast een mailtje sturen naar Mick 'O Connels met het voorlopige aantal, dus zorg dat je er snel bij bent!
[/quote1441115784]

Neem aan dat dit de woensdag van vorige week is? En 5 september staat nu ook echt vast dat we onze halve meet erin mikken? Just making sure here.
 
[quote1441185463=merte]
ikke kan helaas nie komen, ik zit dan in breda...
[/quote1441185463]
Oh...my... :fluttercry: toch niet in de koepel :trollestia2: je bedoeld; "Ik ben dan in Breda."
 
[quote1441212609=merte]
waarschijnlijk zit ik dan voor een cafe lol
[/quote1441212609]
http://www.bredavandaag.nl/nieuws/algemeen/2013-02-17/al-40-jaar-stamppot-de-schoolstraat
https://www.google.nl/maps/place/Den+Boerenstamppot/@51.5898175,4.7742847,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x54ef8799b5de0cc4?sa=X&ved=0CHoQ_BIwCmoVChMI0qCZtefYxwIVg5MsCh0C7AE9

Daar kun je lekker eten :D :pjoy:
 
Door onvoorziene omstandigheden kan ik uiteindelijk helaas toch niet komen.
Maar de rest een fijne .5 meet toegewenst
 
Yes mensen, Meet 15.5 staat nu vast. Lees maar even goed de frontpage post door. Nee serieus, lees het! I'm watching you...
 
[quote1441312303=Discordian-D]
I'm watching you...
[/quote1441312303]
So that's the eye I always see when I close my eyes. was already starting to worry.

Maar, bedankt voor de extra info! Kan nu al niet wachten tot zaterdag. Goed excuus om onder de bedrijfsbarbecue vandaan te komen.
 
Ok, als ik goed kan tellen betekent dat er voor twee "maybe's" plek is, dat er iets van 100 man komt lunchen en dat als er geen plek is mensen die niet op de lijst staan vriendelijk de deur wordt gewezen. Ik zag iets van 8 misschien's, das mij iets te veel risico. Reis is iets te lang om mogelijk gelijk weer weg te moeten, dus ik pas wel. Wellicht de volgende keer.
 
[quote1441387654=Baree]
Ok, als ik goed kan tellen betekent dat er voor twee "maybe's" plek is, dat er iets van 100 man komt lunchen en dat als er geen plek is mensen die niet op de lijst staan vriendelijk de deur wordt gewezen. Ik zag iets van 8 misschien's, das mij iets te veel risico. Reis is iets te lang om mogelijk gelijk weer weg te moeten, dus ik pas wel. Wellicht de volgende keer.
[/quote1441387654]

Drie van de "ja" aanmeldingen zijn niet serieus. Namen als "Deez Nutz" en "Dolan". Dus dat zijn al drie plekken meer voor "misschien" mensen. Dus mocht je je nog bedenken..
 
Kleine update:

We hebben een vaste plek in de pub geregeld, dus het is de bedoeling dat we daar ook gaan zitten en niet door de hele pub uitwaaieren. De orga zal er op tijd zijn en daarnaast zal een groep bronies ook makkelijk te herkennen zijn.
 
kakmeet, kakpub, kakbronies, kakspelletjes... eens en nooit meer.

JK

Typt, met geamuzeerde groet,
Stjonal
:twicane:
 
Ik vond het ook een zeer geslaagde dag! Eindelijk hebben we weer een cafémeet kunnen doen. En alles is ook nog eens vlekkeloos verlopen, dus pluspunten
 
Heerlijk gedronken, gegeten en zitten keten met de groep. We zijn er niet uitgegooit en niemand was te ver heen, I call it a success!
 
Back
Top