PrincessLuna
Well-Known Member
[quote1412861007=RarityBelle]
[quote1412837188=PrincessLuna]
D: Youtube for noobs raadplegen dan.
Ik zal in Leiden zijn tussen 8 en 9 uur. Omdat mijn bus (het is dan zaterdag) 1x in het uur rijdt.
Ik zal zorgen dat ik mijn spullen Vrijdag al in heb gepakt en Woensdag dingen voor de veiling bepaal of ik dingen daarvoor meeneem (als er daadwerkelijk een veiling is.)
~Leonardo
PS: u bent geen kutorga. U bent gewoon orga :3
[/quote1412837188]
Ik zeg het, vraag mij het zaterdag nog maar eens, want zo te zien hebben we genoeg tijd om het uit te vogelen als jij er al om een uur 9 rond loopt.
Of er een veiling is, durf ik niet te zeggen want ik heb tot op heden daar nog niks over gehoord eigenlijk.
[/quote1412861007]
Nog iets wat ik graag wil weten; Met welke (Arriva) Bus ga jij en met welke bussen gaan we na de trein? (In Amsterdam)
Ben ik wel benieuwd naar.
Als alles naar mijn zin is blijf ik tot het einde.
~Leonardo
PS Nog wat dingen over mij:
1) Waarschijnlijk Heb ik een grote Gele tas bij me en een rugzak; (met oa mijn laptop)
2) Ik ben nogal verlegen tegen mensen die ik niet ken. Ik ben een schuw persoon, het duurt 15 minuten tot ik echt nornaal kan doen tegen de onbekende personen. Ik kan overal over praten.
3) Ben niet zo hoog in de lengte. à 1m 75cm
3,2) Kan heel snel lopen.
4) Ben een serieus persoon, Ik kan tegen grapjes maar ongepast gedrag o.a provocatie vind ik irritant. Ik ben heel goed in clowneren, ik weet overal wel een (verkeerde) grap op.
5) Ben nogal soms hyperactief en impulsief, soms is dat een beetje irritant.
6)Ik ben goed in tekenen en ik teken gratis (donaties zijn toegestaan)
7) Ben goed in video-editen; Ik maak de YTPs en Parodies.
8) Ik heb niet veel geld (ben een beetje een arme (half-Roemeen))
9) Ben goed in computers repareren en dingen kraken (Niks illegaals hoor :3 )
10) Als laatste spreek ik 3 talen. (Vloeiend Roemeens, Uitspraakfoutig Nederlands, Half-Engels) Schrijven doe ik in de Russisch Nederlands Engels en Roemeens.
~~Dat is het eigenlijk~~
[quote1412837188=PrincessLuna]
D: Youtube for noobs raadplegen dan.
Ik zal in Leiden zijn tussen 8 en 9 uur. Omdat mijn bus (het is dan zaterdag) 1x in het uur rijdt.
Ik zal zorgen dat ik mijn spullen Vrijdag al in heb gepakt en Woensdag dingen voor de veiling bepaal of ik dingen daarvoor meeneem (als er daadwerkelijk een veiling is.)
~Leonardo
PS: u bent geen kutorga. U bent gewoon orga :3
[/quote1412837188]
Ik zeg het, vraag mij het zaterdag nog maar eens, want zo te zien hebben we genoeg tijd om het uit te vogelen als jij er al om een uur 9 rond loopt.
Of er een veiling is, durf ik niet te zeggen want ik heb tot op heden daar nog niks over gehoord eigenlijk.
[/quote1412861007]
Nog iets wat ik graag wil weten; Met welke (Arriva) Bus ga jij en met welke bussen gaan we na de trein? (In Amsterdam)
Ben ik wel benieuwd naar.
Als alles naar mijn zin is blijf ik tot het einde.
~Leonardo
PS Nog wat dingen over mij:
1) Waarschijnlijk Heb ik een grote Gele tas bij me en een rugzak; (met oa mijn laptop)
2) Ik ben nogal verlegen tegen mensen die ik niet ken. Ik ben een schuw persoon, het duurt 15 minuten tot ik echt nornaal kan doen tegen de onbekende personen. Ik kan overal over praten.
3) Ben niet zo hoog in de lengte. à 1m 75cm
3,2) Kan heel snel lopen.
4) Ben een serieus persoon, Ik kan tegen grapjes maar ongepast gedrag o.a provocatie vind ik irritant. Ik ben heel goed in clowneren, ik weet overal wel een (verkeerde) grap op.
5) Ben nogal soms hyperactief en impulsief, soms is dat een beetje irritant.
6)Ik ben goed in tekenen en ik teken gratis (donaties zijn toegestaan)
7) Ben goed in video-editen; Ik maak de YTPs en Parodies.
8) Ik heb niet veel geld (ben een beetje een arme (half-Roemeen))
9) Ben goed in computers repareren en dingen kraken (Niks illegaals hoor :3 )
10) Als laatste spreek ik 3 talen. (Vloeiend Roemeens, Uitspraakfoutig Nederlands, Half-Engels) Schrijven doe ik in de Russisch Nederlands Engels en Roemeens.
~~Dat is het eigenlijk~~