Meet 14 Nightmare Night cosplay/verkleed event

Discordian-D

Well-Known Member
Hi everypony,

Nu we druk in de planningsfase van de 14e meet zitten, werd er ook weer even teruggedacht aan de afgelopen cosplay events op meet 12 en 13. De creaties waren heel erg leuk om te zien maar de opkomst was beide keren helaas wat minder...

Nu hebben we als thema Nightmare Night (NN); hét excuus om nieuw leven in cosplay te blazen. Hierbij nodig ik jullie uit...nee, challenge ik jullie om verkleed te komen als een character uit MLP met/zonder NN thema, of in een halloween kostuum.

Geen wedstrijd dus deze keer, maar wel regels en wel deze:

Regels voor de Competitie en Cosplay algemeen op de Meet:
Hoewel Cosplay is toegestaan en zelfs wordt aangemoedigd is het niet toegestaan om op het terrein van de Meet:

1. Bij wet verboden, gevaarlijke en/of te realistische imitatiewapens te dragen en/of te gebruiken. Hieronder vallen:

* Nep(vuur)wapens
* Gedemonteerde (vuur)wapens
* Airsoft
* Paintball


2. Het dragen van LARP slagwapens (zwaarden e.d.) en/of voor trainingsdoeleinden ontworpen plastic items (messen e.d.) is toegestaan. Het gebruik hiervan is op eigen risico. Het gebruik op aanwezigen van de Meet die hier niet van gediend zijn is absoluut verboden en zal resulteren in afname van het betreffende item voor de verdere duur van de Meet.

3. Cosplay moet voldoen aan de algemene fatsoensnormen en –waarden.

Extra verduidelijking voor Nightmare Night:

4. Geen gore, overdreven bloed of te enge maskers/kostuum. Niet iedereen kan even goed tegen griezelige dingen (en maskers in het algemeen).

5. Laat aub niet zomaar iedereen schrikken, voor sommigen is dit echt geen grap. Mocht je met een jumpscare actie wel iemand overstuur maken, dan verwachten we dat je zelf je best doet om dat recht te zetten.


Check regelmatig hier voor eventueel meer info.
Zie jullie op de meet!
 
Tsss, dan komt er een cosplay wedstrijd en dan kan ik niet komen. >:c Damn u voor het schrappen van het cosplay event op de vorige meet!
 
[quote1411970554=Aluriya]
Tsss, dan komt er een cosplay wedstrijd en dan kan ik niet komen. >:c Damn u voor het schrappen van het cosplay event op de vorige meet!
[/quote1411970554]
gewoon komen dan, je gaat in een koffer met mij mee.
 
Ze zetten een soort douane neer voor de verboden voorwerpen~

Jammer dat BB Geweren niet zijn toegestaan maar blame de wet~

~Leonardo
 
[quote1411983456=Derpyeyes]
[quote1411970554=Aluriya]
Tsss, dan komt er een cosplay wedstrijd en dan kan ik niet komen. >:c Damn u voor het schrappen van het cosplay event op de vorige meet!
[/quote1411970554]
gewoon komen dan, je gaat in een koffer met mij mee.
[/quote1411983456]

Jij ging altijd mee als bagage?
 
[quote1412006393=Derpyeyes]
[quote1411970554=Aluriya]
Tsss, dan komt er een cosplay wedstrijd en dan kan ik niet komen. >:c Damn u voor het schrappen van het cosplay event op de vorige meet!
[/quote1411970554]
gewoon komen dan, je gaat in een koffer met mij mee.
[/quote1412006393]Ik heb dan al een feest, soz. <:
 
Moet eerdaags maar eens Leiden even afspeuren om een cosplay in elkaar te zetten. Moet wel ergens een paar leuke dingentjes kunnen vinden.

En ja, die dingentjes zijn legaal, voor degene die zich afvragen en mij kennen.
 
hmm een excuus om mijn cosplay uit de kast te halen. (en laatste hand aan te leggen)
 
lol ik kan in zo zwart trainingspak overall die ze op theaters gebruiken gaan en gewoon me flufflepuff nerfgun met een heksen puntmuts en een bezem eronder :p

dan heb je een zwevende flufflepuff heks, als je die zwarte schim negeerd die er achter loopt^^
 
Cool, ik weet niet of ik erbij kan zijn. maar wil wel foto's zien van alle kostuums
 
[quote1412200949=Jinx]
Cool, ik weet niet of ik erbij kan zijn. maar wil wel foto's zien van alle kostuums
[/quote1412200949]
Die zullen er ongetwijfeld komen.
 
Yay interesse! Oh ja, omdat dit een event is en geen wedstrijd hoeft je cosplay natuurlijk niet perse pony-themed te zijn. Want screw that, I'll dress up as whatever the hell I feel like (psssst...Steampunk)
 
[quote1412979616=BeyondSanity]
MY COSPLAY WiLL YOURS!!!! FOR I AM *sudden truck driving by*
[/quote1412979616]
Wie z'n moeder?

(kijken wie de grap snapt)
 
Back
Top