Meet 13 Cosplay Competitie UPDATE

[quote1396555352=Aluriya]
Pipsqueak, Derpyeyes and me are planning to win this thing. :p
[/quote1396555352]
Shhht don't say that
 
[quote1396790931=FlutterFur]
Ligt eraan wanneer meet #13 is maar anders doe ik waarschijnlijk wel mee :p Ik ga niks zeggen over mijn cosplay ^^
[/quote1396790931]

Zelfde geldt voor mij! Ik hoop dat ik kan! :D
 
Oeh kijk de thread leeft weer ^^ ik ben dus echt hypernieuwsgierig naar wat jullie allemaal deze keer weer in petto hebben :)
Weet je, misschien ga ik gewoon wel weer als Discord. Kijken of ik toch nog wat kan doen :p
 
[quote1396896115=Discordian-D]
Oeh kijk de thread leeft weer ^^ ik ben dus echt hypernieuwsgierig naar wat jullie allemaal deze keer weer in petto hebben :)
Weet je, misschien ga ik gewoon wel weer als Discord. Kijken of ik toch nog wat kan doen :p
[/quote1396896115]
ga je dan weer je sikje laten veilen?
mlp-dehappy.png
 
^ Hehehe nah deze keer maar geen bizarre dingen bij de veiling, daar was niet iedereen even van onder de indruk. Wel hopen we op 9001 meer leuke dingen om te veilen, vond het heel leuk om te doen!

Also: misschien is het een idee om voor een volgende Cosplay Competitie een thema in te voeren? Niet deze keer, aangezien iedereen natuurlijk al druk bezig is.
 
[quote1396960813=Discordian-D]
Also: misschien is het een idee om voor een volgende Cosplay Competitie een thema in te voeren? Niet deze keer, aangezien iedereen natuurlijk al druk bezig is.
[/quote1396960813]

Ja, leuk!
 
UPDATE: Nerfguns voor cosplay doeleinden zijn toegestaan. Deze moeten liefst ongeladen zijn. Er mag in ieder geval NIET mee geschoten worden, wordt dit wel gedaan dan wordt de nerfgun geconfisqueerd tot het eind van de dag. De eigenaar van de betreffende nerfgun wordt aansprakelijk gehouden. Hou het leuk voor iedereen!
 
Ik weet niet of ik mee kan naar deze meet omdat hij (wederom) in Amsterdam word gehouden wat eigenlijk te ver is voor ons -__-" En omdat ik in mijn examen periode voor school zit op 31 Mei en ik niet weet of ik in het weekend op school aanwezig moet zijn. Maar als ik wel kom........prepare yourself....cause I'll lick everybody's face.... (that's a hint for my cosplay ^3^)
 
[quote1398532634=FlutterFur]
Ik weet niet of ik mee kan naar deze meet omdat hij (wederom) in Amsterdam word gehouden wat eigenlijk te ver is voor ons -__-" En omdat ik in mijn examen periode voor school zit op 31 Mei en ik niet weet of ik in het weekend op school aanwezig moet zijn. Maar als ik wel kom........prepare yourself....cause I'll lick everybody's face.... (that's a hint for my cosplay ^3^)
[/quote1398532634]
Can't wait! Ik hoop dat je kan komen, maar zo niet, dan snappen wij dat volkomen :)
 
Ik zou erg graag in m'n cosplay naar de meet willen komen. ^^ 't Wordt dan wel iets non-pony, want ik moet nog kijken wat ik precies nodig heb voor m'n Pinkie Pie cosplay. (Ik ga op naailes, dus 'k ga binnenkort eindelijk een cosplay zelf proberen te maken. :) )

Ik denk iig alleen niet dat ik meedoe aan de cosplaywedstrijd, vooral omdat je cosplay zelfgemaakt moet zijn, right? Zo niet, dan kom ik misschien in m'n Attack on Titan Pyjama cosplay. :3 Anders kom ik gewoon in m'n lolita kleding. :D

Anyhow, het lijkt dus wel superleuk om in cosplay of lolita kleding naar de meet te komen! 't Altijd ook leuk om te zien hoe anderen eruit zien in hun cosplay~
 
Ben wel erg benieuwd naar de opkomst voor de competitie. Bij te weinig deelnemers vrees ik dat we 'm wellicht moeten cancellen of het omtoveren tot een soort van appreciation event. Let's hope for plenty cosplayers
 
...PIN THE TAIL ON THE PONY :p
[youtube]cE0AwLCZLVc[/youtube]
ik kijk de Pony uit de boom (Discord in zij thinkingtree :p) wellicht iets voor laaaaater of niet :D
 
[quote1400696413=Derpyeyes]
Gaat de competitie btw nog door aangezien hij niet in het programma staat? :c
[/quote1400696413]

Yes de competitie gaat natuurlijk nog door, enkel bij gebrek aan genoeg deelnemers maken we er een "waarderingsevent" van. Het moet wel een wedstrijd kunnen blijven.
 
Ik ga proberen om wellicht voor volgende meet iets bij elkaar te zoeken.
Ik weet niet hoe ik het ga doen en waar, maar hoop dat het wel gaat lukken...

Voor nu: genieten van iedereen hun alter ego's op de meet :D
 
[quote1400833831=Discordian-D]
Well then, er is nog geen datum bekend voor Meet 13,
[/quote1400833831]

Update je OP eens, slacker :p
 
[quote1400840640=Zenchi]
[quote1400833831=Discordian-D]
Well then, er is nog geen datum bekend voor Meet 13,
[/quote1400833831]

Update je OP eens, slacker :p
[/quote1400840640]

Pfff huilen xD
 
[quote1400974157=MLPFIM12]
Ik zou erg graag in m'n cosplay naar de meet willen komen. ^^ 't Wordt dan wel iets non-pony, want ik moet nog kijken wat ik precies nodig heb voor m'n Pinkie Pie cosplay. (Ik ga op naailes, dus 'k ga binnenkort eindelijk een cosplay zelf proberen te maken. :) )

Ik denk iig alleen niet dat ik meedoe aan de cosplaywedstrijd, vooral omdat je cosplay zelfgemaakt moet zijn, right? Zo niet, dan kom ik misschien in m'n Attack on Titan Pyjama cosplay. :3 Anders kom ik gewoon in m'n lolita kleding. :D

Anyhow, het lijkt dus wel superleuk om in cosplay of lolita kleding naar de meet te komen! 't Altijd ook leuk om te zien hoe anderen eruit zien in hun cosplay~
[/quote1400974157]

gewoon doen:p . pony related of niet het heeft toegevoegte waarde :D
ps. atk on titan ftw
 
De dag van de meet nadert en ik weet nog niet echt wie er nu allemaal mee zouden willen doen aan een wedstrijd :p

Oke, iedereen die mee WIL doen, stuur mij even een PM dan ga ik een lijst van deelnemers maken. Als we boven de 12 uitkomen, dan wil ik de wedstrijd door laten gaan, anders gaan we er een cosplay waarderingsevent van maken. Vorige keer vond ik het een beetje awkward met zo weinig mensen :p
 
Back
Top