Meet 12 - Verzamelpunt - Alphen aan den Rijn & Leiden CS

Aragnoth

Well-Known Member
EDIT: iets onverwachts is tussen de tijden gekomen en ik kan waarschijnlijk de tijd in de thread niet halen, dus iemand anders zou het kutorga schap moeten overnemen


het is weer tijd voor meet 12 mensen, en aangezien niemand anders een verzamel thread heeft gemaakt zal ik het maar eens proberen als minikutorga.

ik zal zelf vanuit Alphen aan den Rijn met de trein gaan reizen naar Leiden Centraal (mogelijk kan dit veranderen naar Utrecht CS, maar ga daar maar niet van uit), daarna zouden we met de groep van Alphen en dan die uit leiden via Haarlem naar A'dam kunnen reizen. om het ff Makelijk neer te zetten.


De planning voor 25 Januari
mpnlnm5.png




Zeg maar gewoon in de thread als je komt en op welk station je aansluit. Ik zou het ook fijn vinden als iedereen mij zijn telefoon nummer zou kunnen PM'en zodat er geen communicatie problemen komen.

foto voor herkenbaarheid:
ShYzTFT.png


GROEP ALPHEN AAN DEN RIJN
verzamelen bij spoor 2 waar de trein vertrekt naar leiden.

----------------
- Aragnoth
- Sylvester (syl50o5)
-
-


GROEP LEIDEN CENTRAAL
verzamelen voor de Burger King.

----------------
-
-
-
-


als er iets niet duidelijk is neem gerust contact met mij op, neem desnoods contact op met mij op Skype: Aragnoth14
 
[quote1389990894=Hawk]
zou ik mee kunnen reizen?
[/quote1389990894]

van welk station kom je mee? en kan ik je telefoon nummer krijgen mocht er iets misgaan?
 
Back
Top