Meet 10!

[quote1374924373=ZwamTek]
sorry mensen, het gaat toch denk ik niet lukken, angst is me teveek......ik baal er fokking erg van D:
[/quote1374924373]

weetje hoe blij ik ben dat ik niet ben gegaan xD wat een grafweer + code rood door heel nederlands & noodweer als ik nu had gereden was ik als eerst nooit optijd geweest en had ik een hel van een rit gehad _0-

edit ik bedoel code oranje xD
 
Ik pas gewoon niet ertussen. Dit was mijn 2e grote meet en ik had het na 3 uur alweer gezien.

Het is jammer, maar ik doe dit niet weer.. Ik denk dat ik te anti-sociaal ben hiervoor.
 
Het was gezellig. Mijn eerste meet en gelijk in de prijzen gevallen, lol. Nooit verwacht.
Dank jullie allemaal! En als ik niet met wat anderen had mee moeten reizen had ik best wat langer willen blijven.
 
Ik wou er super graag zijn maarja. Stefanbrony heeft via Skype mij een deel van de meet laten zien. En ik hoop dat ik bij de volgende meet kan zijn want het zag er super leuk en gezellig uit. Nu nog maar mijn moeder overhalen wat bijna onmogelijk wordt. En maar kijken of ik genoeg geld heb voor de volgende meet
 
Did anyone say geslaagde meet? Because it totally was. Mijn complimenten voor de orga; het was goed geregeld vandaag.
 
Dit was mijn eerste grote meet, het was echt zo awesome :3
Hij was al veel te snel voorbij!
 
was weer mega awesome, thanx to nido voor de hardware die ik mocht gebruiken. en thanx aan de minikutorga XD
 
[quote1374959036=Magical7]
Did anyone say geslaagde meet? Because it totally was. Mijn complimenten voor de orga; het was goed geregeld vandaag.
[/quote1374959036]

Zekers. Begin was nog wat chaotisch, maar meet is top verlopen. Mijn vorige post met al mijn twijfels trek ik terug. Zelfs financieel is dit denk ik een succesvolle meet geweest.
 
Back
Top