Locatie grote meet

Zenchi

New Member
Hey everypony,

Zoals sommigen van jullie weten, zijn wij (de orga) al een tijdje op zoek naar een nieuwe zaal voor de grote meets. Dit is ons helaas nog niet gelukt, daarom zouden we jullie graag om hulp willen vragen.

Wij zijn op zoek naar een zaal in (de buurt van) Utrecht, die makkelijk er bereiken is met het openbaar vervoer en waar minstens 150 man in kunnen. Het liefst met de mogelijkheid om eigen consumpties mee te nemen.

Suggesties en ideeën worden zeer gewaardeerd.

-De orga
 
kasteel Haarzuilens;)http://www.kasteeldehaar.nl/ elf fantasy fair regelt daar al jaren een plekje...ik heb geen idee wat financien betreft. Good luck!
 
[quote1383436417=AppleTeeny]
Landgoed Keukenhof is ook erg geschikt, je kan alleen wel een chainsaw-onee-chan-senpai tegenkomen :)
[/quote1383436417]

ik denk niet dat die geschikt is voor de ''mentaal minder stabielen'' onder ons :p
 
is hier eigenlijk al een datum voor geprikt?

scuttlebutt had het op 23 november, maar weet niet of dat zo'n goed idee is omdat de studenten onder ons hoogstwaarschijnlijk blut zijn tot de dag erna.(aan het einde van mn geld heb ik altijd nog een stukje maand over)dit ivm veilingen en what not.

't zou wel goed uitkomen met het begin van seizoen 4, maar dat zou ook aperechts kunnen uitpakken.
 
try Odd Fellow House Utrecht... zie hun doelstelling:D Ring a bell, elements of HARMONY???

okee weet ik TE SERIEUS :( Lauren Faust had wel diezelfde filosofie:D DOEI!!!

(ps iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten... Odd Fellow House ken ik al langer dan vandaag en de huur valt wel mee! Er is een bar vaak en vele andere faciliteiten, dus waarom ook niet als je geen geld uit wilt geven!)

maar je moet het zelf maar uitzoeken...'k wilde alleen maar behulpzaam zijn... maar ik zal wel weer genegeerd worden... NOT MY PROBLEM! MLP FiM?!XD!
 
[quote1383758674=AppleTeeny]
Hier in Eemnes hebben we ook een jongerenhuis, weet je, voor de stoere mensjes met scootertjes en vuilniszakjessen met dooie katten om hun nek..
[/quote1383758674]

en voor wie NOG NIET aan de eisen voldoet, hier een gratis guide voor hoe je gratis WEL aan de eisen kunt voldoen!

vuilniszak-tutorial3.jpg
 
Back
Top