ik was er wel bij Nabespreking meet 16

Zo, meet 16 is gekomen en gegaan in een wervelstorm van verschillende emoties voor mij. Nadat ik 's ochtends nog in de stress zat over het verzamelpunt (waar ik Hawk hartelijk voor bedank voor het overnemen), 2 defecte treinen en een aanrijding met een persoon later, arriveerde ik dan toch eindelijk op Amsterdam.

De meet zelf, niks over te klagen. Alles ging goed en verliep heerlijk in mijn ogen. Veel oude bekenden weer gezien en ook links en rechts een paar nieuwe tegen gekomen. De events, ja, wat kan je erover zeggen? Kennismakingsronde was alle gekheid op een stokje als vanouds. De stand-up comedy was... interessant. Een aanrader? Voor mij helaas niet. De Equestria Games waren leuk, buiten het fysieke deel. Had er ook grotendeels mee te maken dat ik in cosplay was. Ninja daarentegen, was dan wel weer hartstikke leuk.

Al met al, ik kan met een goed oog terug kijken naar Maat 16. Het was een top-meet zoals ze zouden moeten zijn. Here's hoping meet 17 is going to be just as good!
 
[quote1448307611=RarityBelle]
De Equestria Games waren leuk, buiten het fysieke deel. Had er ook grotendeels mee te maken dat ik in cosplay was.
[/quote1448307611]

Ja ja... ;) Zegt de persoon die met leedvermaak naar zijn teamgenoten zat te staren, die zweten en puffend op de grond stortten...
 
[quote1448315995=PienkiePie]
[quote1448307611=RarityBelle]
De Equestria Games waren leuk, buiten het fysieke deel. Had er ook grotendeels mee te maken dat ik in cosplay was.
[/quote1448307611]

Ja ja... ;) Zegt de persoon die met leedvermaak naar zijn teamgenoten zat te staren, die zweten en puffend op de grond stortten...
[/quote1448315995]

I second this!
 
[quote1448379219=Thunderflash]
[quote1448315995=PienkiePie]
[quote1448307611=RarityBelle]
De Equestria Games waren leuk, buiten het fysieke deel. Had er ook grotendeels mee te maken dat ik in cosplay was.
[/quote1448307611]

Ja ja... ;) Zegt de persoon die met leedvermaak naar zijn teamgenoten zat te staren, die zweten en puffend op de grond stortten...
[/quote1448315995]

I second this!

[/quote1448379219]

>-> <-< Oh crap...
 
[quote1448382454=RarityBelle]
[quote1448379219=Thunderflash]
[quote1448315995=PienkiePie]
[quote1448307611=RarityBelle]
De Equestria Games waren leuk, buiten het fysieke deel. Had er ook grotendeels mee te maken dat ik in cosplay was.
[/quote1448307611]

Ja ja... ;) Zegt de persoon die met leedvermaak naar zijn teamgenoten zat te staren, die zweten en puffend op de grond stortten...
[/quote1448315995]

I second this!

[/quote1448379219]

>-> <-< Oh crap...
[/quote1448382454]

The joys of being nuteral. :rdlaugh:
 
het was heel gezellig, al heb ik van de meet niet veel meer gezien dan de bokmabar! en op het moment heb ik last van een aftermeet dip, maar dat gaat ook nog wel weer over.

ik ben blij dat het ccg event een success was, al denk ik dat we kanzen als deze niet vaak krijgen. ik bedoel, prereleases zijn schaars, en dan moot er ook nog eens een grote meet zijn! dus jah, maar ik denk dat we voor de volgende meet wel een gewone tournament kunnen houden, als er animo voor is natuurlijk, want het eet wel je meet op.
 
Fotograaf laat zijn camera bij zijn ouders liggen...
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.457923751082154.1073741838.417234301817766&type=3&uploaded=205

Ember Photography facebook page.
Meld even als er een foto moet worden verwijderd.

Veel problemen met licht maar de camera heeft aardig zijn werk gedaan.
Ninja is blurry maar op een leuke manier.
Would Ninja again.
 
Zo, ik geef toch nog maar even m'n mening over de Meet.

Na alles wat er afspeelde had ik toch wel hele grote twijfels over hoe het allemaal zou lopen. Alles is echter weggeblazen en ik heb een fantastische dag gehad. Dit zijn de dagen waar ik naar opzoek ben, en daarom ook ben ik héél blij dat deze dag er eindelijk weer was. Hell, Het leek wel alsof mijn manische depressie helemaal verdween. Dit is Precies waarom ik bij BroniesNL ben. Dit blije gevoel van "Oh yes, wat voelt dit goed zeg."

de Comedy act was wel leuk, alhoewel er wel wat verbetering in mag. haalt niet weg dat het niet leuk was want om sommige dingen heb ik wel echt hardop zitten lachen.

de equestria games waren Baas. alhoewel ik m'n status als Master-Assassin kwijt ben door Pien, was het sowieso gaaf om hieraan mee te doen.

jongens, dank jullie wel. Probs naar de orga en tot de volgende keer...godverdomme wat voelt dit goed zeg. :D
 
[quote1448575618=Altera]
HOLY SHIT ROLIN HEEFT IETS GEPOST.
[/quote1448575618]
ALERT THE MEDIA! STOP THE INTERNET! CALL THE DOCTOR!
 
Jammer dat het item Flutterdash niet was geveild XD Nu is het wel cannon!XD!Als ik het laat signeren door Josh Haber.. zou het dan wel geveild worden? :p
 
Back
Top