Feedback quiz

Baree

Well-Known Member
Laaaand sakes. Dat was nog eens wat. Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt, ik hoop jullie ook :D En dan die bonus vraag... Dat was nog een gepuzzel hoor... De appels van Rarity waren een beetje zwak, maar was lastig iets beters voor haar te vinden. Weet ook niet hoe ik dat ooit nog ga toppen :D

Ok, maar even serieus, hoe is de quiz bevallen? Even los van de bonusvraag zaten er een paar wat lastiger vragen tussen. Het is echter mijn ervaring dat het beter is om een quiz te hebben die iets aan de te moeilijke kant zit dan eentje die te makkelijk is. Ik bedoel, de vragen zijn voor iedereen gelijk, dus als ze aan de moeilijke kant zijn heeft iedereen daar last van. En nogmaals, ik was uitgegaan van iets meer mensen per team. We hebben er nog over nagedacht om van te voren teams te maken zodat de deelnemers hopelijk een beetje gelijk verdeeld zouden zijn over de teams. Uiteindelijk is besloten dat het leuker was om mensen zelf een team te laten vormen.

We hebben nu dus drie categorieën gehad. Kennisvragen (voor zowel canon als fanon), Guess the Quote en Guess the Screenshot. Hoe is dit bevallen? Is er een categorie waarvan je echt zoiets hebt van "doe die maar weg"? Kunnen mensen nog categorieën verzinnen die ze graag zouden willen laten zien? Is het leuk om zowel canon als fanon vragen te hebben of willen mensen liever alleen canon? Hoe was de lengte? Ik dacht zelf dat het zo wel goed was, volgens mij moet een quiz niet veel langer duren.

En nog andere suggesties/ander commentaar?
 
ja ben het wel eens met syl50o5...
maar voor de rest was het een goede quiz.

Go Team mane7
:mlp-tvictory:
 
[quote1385390979=syl50o5]
Kleine tip voor de volgende keer: doe de vraagnummer ergens op het scherm xD
[/quote1385390979]

Mee eens. Hadden we zelf ook al bedacht. Bedankt.
 
[quote1385391761=shylight]
ja ben het wel eens met syl50o5...
maar voor de rest was het een goede quiz.

Go Team mane7
:mlp-tvictory:
[/quote1385391761]

GOGO MANE 7! we zouden hebben gewoonen als de mensen achter ons niet meer tijd hadden gekregen
 
[quote1385396346=TCLF]
[quote1385391761=shylight]
ja ben het wel eens met syl50o5...
maar voor de rest was het een goede quiz.

Go Team mane7
:mlp-tvictory:
[/quote1385391761]

GOGO MANE 7! we zouden hebben gewoonen als de mensen achter ons niet meer tijd hadden gekregen
[/quote1385396346]

Shush shush, met Team Rainbow hadden we alleen de bonusvraag op 't allerlaatst afgemaakt, en die hebben we hopeloos gefaald!
 
volgende keer ga ik me eigen quiz houden... with blackjack, and hookers! (actually nevermind, forget about that quiz)
 
@ Weerwolfje: dat exactly
twilightsmile.png

Voor de rest hebben we het toch wel vrij netjes gedaan,
zelfs al zaten er best wel wat 'oh, come on!' vragen tussen
derppk.png


Anyhoof, het was een geweldige quiz.
Feedback: zelf ben ik niet zo van het fanon gedeelte,
dus daar weet ik weinig van.
twilightblush.png

Maar, uiteraard zijn er veel bronies die daar wel thuis in zijn.
(Dus, ben ik blij dat mijn teamgenoten daar in ieder geval wel genoeg van wisten om Team Rainbow een eerst plaats te bezorgen, thank you guys, thank you very much!
brohoof.png
)

Daarom vind ik het ook niet erg dat dat er ook bij zat.
verder vind ik dat de quiz op een leuke manier werd georganiseerd.
Er was over het algemeen voldoende tijd voor de kandidaten om hun vragen te beantwoorden.

Gezien het aantal vragen die zeer moeilijk waren,
had ik niet verwacht dat Team Rainbow zou winnen.
Mocht het zijn dat we inderdaad niet zouden hebben gewonnen,
dan hebben we in ieder geval wel ons best gedaan en met veel plezier aan de quiz meegedaan.
scootangel.png


Het enige wat ik er verder nog aan toe zou willen voegen
is dat de quiz, naar mijn mening, ZEKER wel voor herhaling vatbaar is!
pinkiehappy.png
 
Back
Top