Fanfic wedstrijd meet 14 (Kijk ook even als je niet mee doet aub)

Baree

Well-Known Member
Ok, na overleg met de orga en de reacties in dit thread komt er weer eens een fanfic wedstrijd. Maar we gaan het wel een beetje anders doen dan normaal.

Ik ga een korte intro schrijven. Deze zal worden voorgelezen aan alle deelnemers, die daarna op hun manier het verhaal mogen afmaken. Vanwege het Nightmare Night thema is het de bedoeling om een ghost story te schrijven, campfire style. Zoals gewoonlijk geen rare dingen, als je het niet tijdens een normaal scout weekend aan scouts kan voorlezen wordt het niet geaccepteerd.

Na het inleveren begint de lol. Alle deelnemers mogen hun verhaal voorlezen aan alle belangstellenden op de meet, dit zal gewoon een geplande activiteit worden. Waarschijnlijk krijgen we hier de beneden ruimte voor. Zaklamp zal beschikbaar zijn. Iedereen die aanwezig is en geen verhaal heeft geschreven kan vervolgens stemmen op welk verhaal het beste is. Dit wordt dus een echte publieksprijs.

Aangezien we het op deze manier gaan doen kunnen de verhalen zeker niet te lang worden. Woord limiet gaat afhangen van het aantal deelnemers. Daarom graag ook even van te voren opgeven als je mee wilt doen (en als mensen nu al weten dat ze er tijdens het voorlezen bij gaan zitten hoor ik dat ook graag.)

Deelnemers lijst:
- RarityBelle
- Magical7
- BeyondSanity
 
Dan zal je echter een PM aan Discordian-D Moeten sturen en anders contact opnemen met de andere admins.

~Leonardo
 
[quote1412197852=Baree]
Vraagje van mij. Ik heb in het verleden wel dingen gedaan als een fanfic wedstrijd, een quiz, screencap competition, combinatie van dingen etc. Ik weet niet wat de orga al doet, maar vinden mensen het nog leuk als ik iets doe? Kan ook gewoon een bordspel meenemen voor de liefhebbers, dat heb ik ook wel gedaan. Laat maar horen.
[/quote1412197852]

Ik stem voor fanfic wedstrijd!
 
Iedereen is vrij om een event te organiseren.
Als je iets wil doen kan het gestuurd worden naar orga@bronies.nl en misschien een idee om het op de site te posten om te pijlen wat anderen er van vinden
 
[quote1412198216=Hyfnae]
[quote1412197852=Baree]
Vraagje van mij. Ik heb in het verleden wel dingen gedaan als een fanfic wedstrijd, een quiz, screencap competition, combinatie van dingen etc. Ik weet niet wat de orga al doet, maar vinden mensen het nog leuk als ik iets doe? Kan ook gewoon een bordspel meenemen voor de liefhebbers, dat heb ik ook wel gedaan. Laat maar horen.
[/quote1412197852]

Ik stem voor fanfic wedstrijd!
[/quote1412198216]
Count me in!
 
[quote1412206791=DutchBrony]
Iedereen is vrij om een event te organiseren.
Als je iets wil doen kan het gestuurd worden naar orga@bronies.nl en misschien een idee om het op de site te posten om te pijlen wat anderen er van vinden
[/quote1412206791]

Das wat ik nu dus probeer. Als mensen een beetje aangeven wat ze leuk lijkt en er is geneog animo kan ik altijd polsen bij de orga. Dus mensen, zeg eens wat meer dan "Ik doe mee!" Waar doe je aan mee? Kijk naar Hyfnae, die snapt het.
 
Fanfic wedstrijd doe ik waarschijnlijk wel aan mee. Bordspel is ook altijd leuk en je hebt waarschijnlijk ruim voldoende spelers, wat je ook meeneemt.
 
Baree are you coming to nightmare night ? :vshappy: If so a fanfic wedstrijd lijkt me geweldig leuk om een keer aan mee te doen. Dit word namelijk de eerste meeting waar ik heen ga dus een of meer eventen is een top idee :twilightsmile:
 
I might be in for a fic-off, though I'm notoriously bad at keeping stories short enough to meet deadlines . . .
 
[quote1412330988=Discordian-D]
Appelhappen wellicht? xD Maar een fanfic wedstrijd klinkt goed
[/quote1412330988]

Kunnen blindbags drijven?
 
[quote1412336905=PrincessLuna]
Ik stem voor fanfic

Țegűn

Ik bedoel voor maar ik kan niet schrijven. Dan schrijf ik deathfics/gorefics. Daar heb ik niet zo een zin in :p

~Leonardo

[/quote1412336905]

Praktisch elke meet heeft een fanfic wedstrijd, en je hoeft niet tegen te stemmen. Als je voor bent dan zeg je dat, maar tegenstemmen heeft geen zin.
 
[quote1412342551=Discordian-D]
Appelhappen wellicht? xD Maar een fanfic wedstrijd klinkt goed
[/quote1412342551]
Let tell eațother spôky stories! Lets double the fun and double the money! Is that even possible arround there?

~Leonardo
 
Hmm. Das inderdaad een idee misschien. Eén thema (spooky of whatever) met wat regels (jullie weten dat ik sowieso geen gore toe sta), en er daarna een voorleesmomentje aan koppelen. Donkere kamer, zaklamp erbij.

Dan mogen de schrijvers wel zelf voorlezen trouwens :p
 
[quote1412361775=Dawn]
:ashrug: Weet iemand of we ook Pony Hunt gaan spelen ?
[/quote1412361775]
We mogen geen BB Guns meenemen Snipers DMRs etc. Maar je weet wel wat ik bedoel. Vraag maar aan Discordian-D of een PM naar 1 van de admins/mods

~Leonardo
 
Back
Top