Fanfic event Meet 15 (update)

Discordian-D

Well-Known Member
Beste bronies,

Snelle update: bij nader inzien laten we de lijst met random dingen achterwege. Dat wil zeggen dat je voor het serieuze verhaal gewoon je eigen gang mag gaan. Voor de baggerfic mag je natuurlijk nog steeds complete onzin aanvoeren.

Info voor inzenden:

Stuur je verhaal in Word format (.doc) via mail aan de orga (orga@bronies.nl)
Deadline: 15 mei 2015

Wat is precies de bedoeling?

Schrijf een MLP fanfiction van maximaal 15 kantjes en stuur dat via mail naar de organisatie. De verhalen zullen door een geselecteerde jury beoordeeld worden op inhoudelijke kwaliteit en er zullen uiteindelijk twee verhalen geselecteerd worden als winnaar.

Je kunt winnen in twee categorieën:

– Beste Fanfic
Serieus geschreven, in het Nederlands, emotie, volwassen humor en goed gebruik van taal om maar wat te noemen.

– Beste Baggerfic
Titel zegt het al: “Spiderses” en “Bittersweet” kaliber, helemaal verkloot zowel in verhaal als in gebruik van correcte grammatica en zinsvorming. Onderschat het niet; goede bagger schrijven is een kunst en alleen de beste, slappe lach veroorzakende bagger zal winnen. Mag ook in het Engels.

De winnende verhalen zullen tijdens de meet door juryleden worden voorgedragen in een dramatic reading. De voorlezers zullen zijn: Hyfnae & Discordian-D

Regel(s):

- Geen clopfic, extreme gore en/of extreem geweld (verbaal/nonverbaal). Verhalen die dit wel bevatten hebben dan ook geen kans om te winnen.
- Geen tomaten of andere materiële substanties naar de voorlezers gooien tijdens de meet, wij kunnen er ook niks aan doen.

Veel succes!
 
[quote1428786097=Discordian-D]

- Geen tomaten naar de voorlezers gooien tijdens de meet, wij kunnen er ook niks aan doen.

[/quote1428786097]

Nou, nu is er ook niets aan voor mij, hoe wil ik hyfnae dan voor lul zetten?
 
Misschien een gekke vraag hoor, maar kan ik van deze Thread aanmerken dat Meet 15 is Ge-confirmed?

Anyway, misschien dat ik wel Meedoe. Ik hou je op de Hoogte.
 
[quote1428873709=OceanBolt]
Misschien een gekke vraag hoor, maar kan ik van deze Thread aanmerken dat Meet 15 is Ge-confirmed?

Anyway, misschien dat ik wel Meedoe. Ik hou je op de Hoogte.
[/quote1428873709]

Er is nog niks confirmed, ik weet totaal niet waar je het over hebt...
mlp-aglaring.png
 
[quote1428958991=debob]
Mag je ook een fanfic insturen als je misschien helemaal niet naar de meet komt?
[/quote1428958991]

Natuurlijk mag dat! Dan kun je alleen niet wentelen in de glorie als je wint
pinkiegasp.png
 
[quote1429188142=Discordian-D]
Het fanfic pre-event is gestart, ben benieuwd wie het eerste verhaal zal inzenden ^^
[/quote1429188142]
Zal volgende week wel mijn tijd hieraan gaan besteden, nu de regel van 'anything goes' is los gelaten, zal ik ook alles los gaan laten.

Hide you fools! You have no idea what you unleashed over the world!
 
[quote1429221663=Skullcoat]
Mag het gewoon in het Nederlands? Of zorgt dat voor punten aftrek?
[/quote1429221663]
Volgens mij is het juist de bedoeling dat het in het Nederlands gaat.
 
[quote1429479117=Skullcoat]
Mag het gewoon in het Nederlands? Of zorgt dat voor punten aftrek?
[/quote1429479117]

Dat staat in de beschrijving dat het MOET in het Nederlands
 
Waarom zijn altijd die meet's aan de andere kant van Nederland zijn , Waarom niet eens in Den Bosch of Eindhoven of Tilburg?
 
Vast wel, maar even dubbel checken.
Is het ook toegestaan om met meerdere mensen een fanfic te schrijven?
 
[quote1429727018=debob]
Vast wel, maar even dubbel checken.
Is het ook toegestaan om met meerdere mensen een fanfic te schrijven?
[/quote1429727018]

Natuurlijk! Zolang het verhaal er maar is om te beoordelen ^^
 
Back
Top