Events Meetup #8

ghhumor

Well-Known Member
Organiseer hier de semi-events die je zelf wil organiseren voor de meet. Zoals Yolonisten van Catan of Yu-Gi-Yo spelen.
Ik zal de OP veranderen met events en de tijden en bij wij je dan moet attenteren.

Ik wil Baree vragen of er een fanfic wedstrijd mogelijk is.
(En misschien minder prijzen voor de tekenaars)
 
Ik neem Yolonisten wel weer mee, dat was de vorige keer ook zeer in trek

En natuurlijk Magic en WoW TCG.
 
[quote1353354632=ghhumor]
Organiseer hier de semi-events die je zelf wil organiseren voor de meet. Zoals Yolonisten van Catan of Yu-Gi-Yo spelen.
[/quote1353354632]
Bedoel je niet Yu-Gi-Yolo?
 
Is goed.
Is er weer iemand die plakkertjes uitdeelt met de namen en forumnamen? Soms erg handig.
En wat doet de orga? Een veiling? Quiz?
 
[quote1354039342=ghhumor]
Is goed.
Is er weer iemand die plakkertjes uitdeelt met de namen en forumnamen? Soms erg handig.
En wat doet de orga? Een veiling? Quiz?
[/quote1354039342]

Mocht de orga weer plakkertjes maken dan wil ik die wel weer uitdelen! Zo leer je nog eens mensen kennen ;D
 
Ik heb een redelijk lang durend gezelschap spel bedacht sinds de vorige meet -in de trend van Ponyhunt, maar actiever, en creatiever- dat toegevoegd kan worden.
I'll most likely need a table for it though.

Ik host het dan samen met VikingStory en Guynio.

Ik denk dat het zo'n 10-15(max.) man bezig kan houden voor ongeveer een uurtje tot anderhalf uur.

Moet alleen kijken of ik zelf op tijd aanwezig kan zijn aangezien het nu een uurtje langer reizen is.
 
[quote1354364682=Vanilla]
[quote1354039342=ghhumor]
Is goed.
Is er weer iemand die plakkertjes uitdeelt met de namen en forumnamen? Soms erg handig.
En wat doet de orga? Een veiling? Quiz?
[/quote1354039342]

Mocht de orga weer plakkertjes maken dan wil ik die wel weer uitdelen! Zo leer je nog eens mensen kennen ;D

[/quote1354364682]

Wie heeft destijds die plakkertjes gemaakt? Ik ben namelijk op zoek naar de source files daarvan voor brony visitekaartjes.
 
Wie/wat ben ik?
je hebt alleen maar plaknotities nodig. plakt het op iemand zijn hoofd en dat persoon mag ja/nee vragen stellen en gokken wie/wat hij/zij is.
 
ik ga er vanuit dat ik mij DJ console mixer deze week gerepareerd terug krijg, dus hoe zit het met muziek?

Zo ie zo gaat er een Pony Power Hour komen, en ik ga draws door wie dan heen ook om het doen

I'm not taking "no" for a awsner.
Als het aan mij licht draai ik de hele dag in de mix.

break_it_down_dj_pon_3_by_recycletiger-d41aey6.png


(Als ik niet vast komen te zitten met de god damn sneeuw zoals vorig jaar)
 
Ik denk dat ik sowieso een pak kaarten meenemen voor... well elk spel waar je speelkaarten bij kan gebruiken XD
 
Eigenlijk een goed idee. Triviant maken met pony vragen en poppetjes van de mane 6 (gewoon blindbags gebruiken). Iemand idee hoe we een bord kunnen maken?
 
[quote1354814046=ghhumor]
Eigenlijk een goed idee. Triviant maken met pony vragen en poppetjes van de mane 6 (gewoon blindbags gebruiken). Iemand idee hoe we een bord kunnen maken?
[/quote1354814046]

Plaat hout, acryl verf. 1,2,3 go!
of super uber massive awesomesauce printer en plastificeren die sheit. :V
 
Ik weet niet of het te kort dag is voor deze meet maar anders voor de volgende: custom wedstrijd
Maak een leuke creatie van een brushable/blind bag en de leukste wint een prijs.
 
Back
Top