Dutch Brony Meet #9

Ik kan ook niet meer komen. Omdat.
8:30 is mijn eerste bus van Genk - Maastricht.
Die komt aan in Maastricht om 9:20

Dan heb ik 'n trein via utrecht, en er zijn werkzaamheden tussen Den Bosch en Utrecht, waardoor 30 minuten langer.

Dus kom ik pas om 13:18 aan in Haarlem Spaarnwoude.

Dan heb ik mijn laatste bus van Maastricht naar Genk om
20:30 (denk ik)
Waardoor ik (dankzij de stopbussen tussen Utrecht en Den Bosch) om 15:58 ongeveer al moet vertrekken.

NS, ik vervloek jullie omdat jullie op deze dag op die plek werken.
Belgische bussendienst, ik vervloek jullie omdat jullie niet eerder een bus plaatsen.

Percy out.
 
Ook al weet ik niet voor wie ik dit schrijf op en mensen na die zijde dat ik gewoon moet komen, ik ga gewoon komen MAAR hier komt mijn vraag waar door deze post niet nutteloos is, Moet ik iets meenemen zoals bv me laptop die games op een goede kwalitijd aan kan. Ik weet niet precies hoe het zal lopen en wat er gedaan word dus ja.
 
Ik zou zeggen nee, er is genoeg te doen daar zonder te gaan zitten gamen (en als je echt wil gamen is er geloof ik dat SSBB tournooi).
 
dus ik krijg om 15:00 uur te horen of ik moet lang of kort moet werken (of de voorstelling gaat door of niet en hoeven hem alleen af te breken) als ik kort werk ben ik te laat voor de meet maar kan ik wel komen afterpartyen :D
 
Dat was kapot leuk! Alleen jammer dat ik eerder weg moest >.<. Ik zal volgende keer alleen komen omdat me aanhang eerder weg wou. Dus tot snel!
 
Leuke dag, jammer genoeg werd ik niet goed en begon me wrakkig te voelen rond 17:00, anders had ik toch nog blijven plakken, ondanks dat ik zei dat ik rond die tijd ook weg zou gaan...

Moet toch maar weer eens om over te doen..
 
Back
Top