Dutch Brony Meet #8

[quote1355486746=repstar]
[quote1355441993=stefanbrony]
[quote1355401604=Ranfox]
[quote1355329281=BiasMonkey]
[quote1354902939=Octavia]
[quote1354896838=stefanbrony]
jammer dat dat zo gevaarlijk is

het leek mij al geen goed idee om in zo,n ding te kijken
maar ik dacht altijd dat als dat op een muur geprojecteert werd dat er niks aan de hand was
[/quote1354896838]

Er komt heel wat bij kijken. ;)
[/quote1354902939]
Zoals mensen die voor de lol er voor gaan staan om de lasers te breken.
[/quote1355329281]
Of papiertjes in de lazerstraal houden:
20120512_170434rsz.jpg


[/quote1355401604]

dan vraag ik me nu toch af hoe ze dat op grote feesten doen
http://www.youtube.com/watch?v=E9JMdgGE0xU
[/quote1355441993]

heel simpel alles dat de lucht in schijnt: lazers de rest: moving heads (gewone lampen die rond kunnen draaien van kleur veranderen endergelijke) let maar op de lazers gaan nooit op het publiek altijd eroverheen

en damn... die lichtshow... zoveel programeerwerk...
[/quote1355486746]

Bedankt dan weet ik dat ook weer
 
[quote1355552276=Seapony]
Alright. Ik haat opstaan: maar tot straks, iedereen!
[/quote1355552276]
^ dat... maarja scumbag treinen he? ;)

tot LATA!
 
Volgens de routebeschrijving van 9292 hoef ik pas 10 uur weg, ik hoop dat er al mensen bij Spaamwoude staan waar ik mee kan lopen. T is anders zo alleen XD
 
Sorry dat ik er niet was D: was afgeleid en had nog wat werk te doen vanacht en had niet veel geslapen, werdt dus zeer laat wakker.
Ik wou er heel graag zijn tho.

Ik houd mijn oog op brony meet 9 en laat mijn ouders het weten om me helpen uit bed te krijgen voor de meet xD
Ik ben meer een nacht mens en dat maakt het moelijker voor me. sorry :X
 
Las even terug op dit topic, lol de laser puns.
Laser safety juist, hier ga ik dus zeker even op in.

Ondanks het een laser projector is scant een laser projector normaal gesproken met 30 000 punten per seconde.
De laser projector kan alleen branden als dit scannen wordt stopgezet wat te zien is in dat plaatje.

Voor mijn shows draai ik nooit deze snelheid omlaag en maak ik gebruik van BAMS.
ondankt dat gedrag op het plaatje niet professioneel gedrag is hoeft het dus absoluut niet gevaarlijk te zijn.

Mijn shows zijn namelijk wel veilig.
Mag ik je anders vragen hoe het kan dat de CCD compleet onaangetast blijft hierow?
[youtube]bHTzvaH5eVI[/youtube]
en dit zijn een HOOP laser met een totale kracht van 5~6watt.
Het antwoord is BAMS en hoge scansnelheden
Wat is een bam?
Beam attenuation map
we verlagen hierbij de kracht van de laser zo snel en precies dat je ogen ruim de reactietijd krijgt om geen schade op te lopen.

Ik ben een gecertificeerde laserist om shows bijvoorbeeld in amerika te kunnen doen.
Ik doe dit niet alleen als hobby maar ook als werk vandaar dat ik wel serieus ga in de claim: lasershows zijn niet veilig.


Lasers gaan wel in het publiek!
dit noemen wij crowdscannen en kan ongevaarlijk worden uitgevoerd.
 
Het was allemaal echt heel erg leuk, jammer genoeg moest ik weg voor de veiling begon.
Volgende keer ben ik zeker weer aanwezig, dan zorg ik er wel voor dat ik later naar huis kan xD
 
Back
Top