Dutch Brony Meet #8

[quote1353122511=moontune]deDevmeet.
op het station. XD
[/quote1353122511]

ik herinner me niet dat ik daar knuffels heb gegeven though xD
 
[quote1353152124=Ossie]
Wordt m'n eerste meet, heb er zin in!

Zijn er nog wat bronies uit regio rotterdam die samen willen reizen?
[/quote1353152124]

Ik wel en ik weet dat er meer Rotterdamse bronies zijn dus ik zal vroeg of laat even een thread of iets dergelijks hier voor aanmaken.
 
[quote1353154983=NickelSeethe]
[quote1353152124=Ossie]
Wordt m'n eerste meet, heb er zin in!

Zijn er nog wat bronies uit regio rotterdam die samen willen reizen?
[/quote1353152124]

Ik wel en ik weet dat er meer Rotterdamse bronies zijn dus ik zal vroeg of laat even een thread of iets dergelijks hier voor aanmaken.
[/quote1353154983]

Aangemaakt: http://www.bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?92565
 
YEAY ik mag weer 3 a 4 uur dansen in de trein ....
of ik kan zelf een voertuig in elkaar zetten dat hier naartoe kan ...
of hmmmm.... kan ook normaal doen en een keer een auto huren.
ik weet niet maakt mij niet uit hoe ik er kom...
maar ik ga zeker feesten en uhm >.> feesten natuurlijk.

FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN........
feesten mensen feesten whooptidelidoo ..... moar fun!!!
 
voor degene hier die met de trein reizen/carpoolen/etc. en samen met anderen verder willen reizen is hier het [link=http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?92756]Algemene Reisinformatie Thread[/link]
 
Zijn er eventueel mensen die met mij en nog iemand vanaf Leiden centraal mee willen reizen? Zal ik hiervoor een post maken?
 
Ik moet even HEEL goed nadenken of ik kom of niet... ik heb nu meerdere poosters (thou ik ga er nog steeds maar 1 veilen) maar ik vier die dag ook net mijn verjaardag...

Verder heb ik er moeite mee met de afstand, dat was al min of meer een probleem met utrecht, maar daar kan ik het nog enigzins over mijn hart krijgen, nu is dat moeilijker en de kosten spelen ook mee, vooral voor mij is dat de bepalende factor...

Ik vind het jammer dat het niet centraler ligt, maar ik denk dat er een goede afweging is gemaakt om het in haarlem te doen.
 
[quote1353338033=Ossie]
Wordt m'n eerste meet, heb er zin in!

Zijn er nog wat bronies uit regio rotterdam die samen willen reizen?
[/quote1353338033]

ik kom uit dordrecht en wil wel samen reizen
 
15 December? Tof, ik zal kijken of dat gaat lukken. :) Het is alweer effe geleden dat ik bij een van de Bronymeets ben geweest.

Nu het ook in Haarlem is kan ik het makkelijk combineren met Silverstone. Lekker nog wat Ponysongs op de In The Groove (aka. DDR) spelen. :D
 
Ik ga kijken of ik ook kan ga mijn ouders via infograpic laten zien dat ik een brony ben en of ik naar de meet mag
 
na even te hebben gekeken op 9292.nl en gedacht over mn zakgeld etc... de kans dat ik erbij ben is niet meer zo klein als ik dacht... is zelfs goedkoper dan naar Utrecht reizen voor mij! ^.^
 
Potjandikkie.
De locatie is 50 minuten van mijn huis af.
Niet een maar twee merch bestellingen die ik op dezelfde locatie in ontvangst kan nemen.
Nu word het toch wel heel aantrekkelijk om toch maar weer een uitzondering te maken en naar de meet te komen! :D
 
[quote1353676432=Pony]
Potjandikkie.
De locatie is 50 minuten van mijn huis af.
Niet een maar twee merch bestellingen die ik op dezelfde locatie in ontvangst kan nemen.
Nu word het toch wel heel aantrekkelijk om toch maar weer een uitzondering te maken en naar de meet te komen! :D
[/quote1353676432]

4007020-20DO_IT_FILLY20fluttershy.jpg
 
[quote1353680643=Pony]
Potjandikkie.
De locatie is 50 minuten van mijn huis af.
Niet een maar twee merch bestellingen die ik op dezelfde locatie in ontvangst kan nemen.
Nu word het toch wel heel aantrekkelijk om toch maar weer een uitzondering te maken en naar de meet te komen! :D
[/quote1353680643]

Doen, want dan kan ik lekker meerijden :>

Of samen in de trein, kan ook.
 
Back
Top