Dutch Brony Meet #8

[quote1353063949=ghhumor]
Niet zo zeuren over de locatie, mensen
[/quote1353063949]

Jij hebt ook het inlevingsvermogen van een dooie kip hè...


on-topic: Ik ga kijken of ik het kan halen, maar waarschijnlijk gaat Haarlem te ver en te duur zijn. Ik hoop dat ik erbij kan zijn!
 
[quote1353064380=Guus]
[quote1353063949=ghhumor]
Niet zo zeuren over de locatie, mensen
[/quote1353063949]

Jij hebt ook het inlevingsvermogen van een dooie kip hè...


on-topic: Ik ga kijken of ik het kan halen, maar waarschijnlijk gaat Haarlem te ver en te duur zijn. Ik hoop dat ik erbij kan zijn!

[/quote1353064380]

nou ja, ik kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is, maar ik lees telkens van mensen die 3 kwartier verder moeten enzo.....en ik reis vaak langer dan die mensen om bij hen aan te komen, dus het zeuren mag wel iets minder, maar ik snap het wel, geld is bij mij ook vaak iets dat een rol speelt
 
[quote1353064669=nelly_555]
Het is wel een eindje rijden maar ik wil wel erg graag gaan! Ga zeker me best doen om erbij te zijn! (en hopen dat er geen andere plannen tussen komen... wat meestal het geval is...)

Ik reis trouwens met de auto en er kunnen dus mensen mee carpoolen! Dus iedereen uit het oosten des lands en regio Arnhem, als je mee wilt rijden laat het dan weten! Ik heb plek voor 3 bronies!
[/quote1353064669]


KLINKT SUPER;)woon in arnhem, of in schaarsbergen, net rond het randje, dus dat zou super tof zijn;)

Ben alleen wel met meerdere mensen aan het afspreken om te gaan, en als ae allemaal toezeggen, zijn we met meer dan drie, maar dat kunnen we dan wel kortsluiten, voor nu zou ik/we graag gebruik maken van je aanbod;)
 
Ik doel meer op het "yay het is maar een kwartiertje reizen voor mij maar jullie mogen er niks van zeggen als jullie langer moeten reizen dan eerst". Tuurlijk, ik weet ook wel dat sommige bronies heel lang moeten reizen en dat ook gewoon doen, maar dusver vind ik het gezeur op de andere locatie minimaal, enkel dat sommigen het liever anders hadden gezien en dat vind ik terecht als je langer moet reizen plotseling.
 
[quote1353067559=Guus]
Ik doel meer op het "yay het is maar een kwartiertje reizen voor mij maar jullie mogen er niks van zeggen als jullie langer moeten reizen dan eerst". Tuurlijk, ik weet ook wel dat sommige bronies heel lang moeten reizen en dat ook gewoon doen, maar dusver vind ik het gezeur op de andere locatie minimaal, enkel dat sommigen het liever anders hadden gezien en dat vind ik terecht als je langer moet reizen plotseling.
[/quote1353067559]

dat vindt ik ook terecht, ik had het liever in Utrecht gezien omdat dat makkelijker te bereiken is voor iedereen

ik vindt het wel grappig dat iedereen die ik sprak wel de locatie in haarlem de beste vondt en dat nu het meerendeel zit te zeuren dat ze langer moeten reizen XD
 
[quote1353067706=Seapony]
Als ik win kom ik naar een grote Nederlandse meet en zet ik m'n hugshield af voor de hele dag (en kan ik dus geknuffeld worden door eenieder die daar poging toe waagt)
[/quote1353067706]

Guess who's coming?
 
[quote1353068878=Seapony]
[quote1353067706=Seapony]
Als ik win kom ik naar een grote Nederlandse meet en zet ik m'n hugshield af voor de hele dag (en kan ik dus geknuffeld worden door eenieder die daar poging toe waagt)
[/quote1353067706]

Guess who's coming?
[/quote1353068878]

je hebt het spel (the game) gewonnen? oké leuk, en je komt naar een grote nederlandse meet?

awesome :)
 
Nog even terugkomend op de vraag of er alcohol genuttigd mag worden. Hier gelden de huisregels van Nido, en die zijn als volgt:

In principe mag het, mits je 16+ bent (18+ voor sterke drank), het zelf mee neemt en er verantwoord mee om gaat. De vorige keer heeft er iemand 3 flessen sterke drank achterover getikt en vervolgens lopen kotsen en dat is dus niet de bedoeling. Als we dit soort geintjes vaker zien dan stellen we voor de volgende meets een algeheel alcoholverbod in. Mensen onder de 16 mogen alleen alcohol nuttigen met expliciete telefonische toestemming van diens ouders (en nee dat is geen grap).

Als we merken dat iemand onder de 16 alcohol krijgt zonder toestemming dan gaan we daar een groot probleem van maken, mag je verkassen en hoef je wat mij betreft de volgende keren niet weer te komen.

En nu ik het er toch over heb: gedoogde softdrugs niet op ons terrein (ook niet parkeerplaats); dan mag je op de openbare weg staan als je dat per sé wilt doen. Liever niet, natuurlijk.

Als mensen echt lastig en irritant gaan doen (al dan wel of niet onder invloed van alcohol of drugs) verwijderen wij zonder pardon van het terrein met de nodige consequenties (forum/irc ban of inschakeling van autoriteiten bij escalatie).

Met andere woorden, ga niet onverantwoord lopen doen met drank. Als je van jezelf niet zeker weet of je goed tegen drank kan, hou het dan gewoon bij cola of sinas.
 
Update: Inschrijflijst is hier te vinden: http://inskijf.bronies.nl/

Gaarne allemaal ff inschrijven, ook al weet je niet zeker of je komt.
 
[quote1353077723=moontune]@seapony YAY! jij knuffelt fijn ^-^[/quote1353077723]
Normaal knuffel ik helemaal niet - uit wat voor onvertrouwbare bron haal jij je informatie?
 
[quote1353082727=Seapony]
[quote1353077723=moontune]@seapony YAY! jij knuffelt fijn ^-^[/quote1353077723]
Normaal knuffel ik helemaal niet - uit wat voor onvertrouwbare bron haal jij je informatie?
[/quote1353082727]

deDevmeet.
op het station. XD
 
i'm afraid i might have to say no to this :/ wil er heel graag bij zijn maar ik heb geen geld voor vervoer en (na de 2 keer dat ik door Amsterdam ben gegaan met de fiets) wil ik dat ook niet doen... iets met 2 uur lang verdwaald zijn voordat ik Amsterdam uit kom...
 
Aw hell.

De 14e kom ik net terug van een vrij zware oefening die bepalend is voor mijn promovatie. :')
Ik zal er misschien zijn, maar kans is dat ik mezelf HEEL hard verslaap of gewoon veel te moe ben.
 
Wordt m'n eerste meet, heb er zin in!

Zijn er nog wat bronies uit regio rotterdam die samen willen reizen?
 
Back
Top