Dutch Brony Meet #8

ik weet niet of ik moet gaan of niet. ben er een beetje nerveus voor. ik denk dat ik er niet zo bij pas ivb met mijn uiterlijk en dat weinig mensen weten dat ik een brony ben.

enig advies?

ik weet het niet meer
 
[quote1354640256=skizo]
ik weet niet of ik moet gaan of niet. ben er een beetje nerveus voor. ik denk dat ik er niet zo bij pas ivb met mijn uiterlijk en dat weinig mensen weten dat ik een brony ben.

enig advies?

ik weet het niet meer

[/quote1354640256]
remember: love and tolerance. Echte bronies zullen je nooooit veroordelen op je uiterlijk, ik denk echt dat de brony community de aardigste is die er is.
En als je liever rustig begint kan je kijke of je met wat bronies samen kan reizen zodat je vast een paar bronies kan leren kennen.
oh en ik ben ook niet volledig uit de stal. Mn ouders weten het en paar vrienden maar de meeste niet, en ook andere mensen uit mijn directe omgeving niet
 
mijn stal is dicht voor de meeste mensen maar daar kiezen ze zelf voor. ze willen mij niet kennen, jammer voor hun
 
Ik houd het ook express verborgen voor sommige mensen, maar dat doe ik omdat ik weet dat ze het niet zullen begrijpen en geen zin om problemen met vriendschap te krijgen (I know, echte vrienden begrijpen het, maar idc, is goed zo)

Anyway, je moet je op dat vlak echt geen zorgen maken voor de meet, er zullen alleen maar bronies (en waarschijnlijk ook meerdere die zelfde angst van te voren hadden) en ik weet zeker dat het leuk wordt op de meet ^^
 
ik kom vanuit tiel. een dom boeren stad in de betuwe(maar wel mijn stad). ik weet niet of het gaat. maar het klinkt leuk
 
[quote1354645847=skizo]
ik weet niet of ik moet gaan of niet. ben er een beetje nerveus voor. ik denk dat ik er niet zo bij pas ivb met mijn uiterlijk en dat weinig mensen weten dat ik een brony ben.

enig advies?

ik weet het niet meer

[/quote1354645847]
Everypony's a homie, ik denk dat dit wel het laatste is waar je je zorgen om moet maken. Love & tolerate voor iedereen. Ikzelf ben ook een closet brony, maar binnen de fandom maakt het me allemaal niet uit :).
 
f*** ik moet vrijdag de 14e mee met mijn moeder naar haar vriendje omdat hij jarig is en daar blijf ik ook tot de zaterdag daarna

als ik nog op tijd wil komen moet ik al om 9:13 in de trein zitten en dat ga ik niet redden

(mijn moeder weet niet dat ik brony ben en al helemaal niet dat ik hier naar toe wil)
 
dus geen problemen met ex- militairen. sweet!!!
ze kijken een keer mij dan wel aan. wat zijn de entree kosten?

als ik kan kom ik geheid naar haarlem

wel een reisje van tiel naar utrecht en van daar haarlem. pittig prijsje maar daar gaat het me om.

wie weet zie ik wel bronies op station utrecht centraal
 
[quote1354651996=skizo]
dus geen problemen met ex- militairen. sweet!!!
ze kijken een keer mij dan wel aan. wat zijn de entree kosten?

als ik kan kom ik geheid naar haarlem

wel een reisje van tiel naar utrecht en van daar haarlem. pittig prijsje maar daar gaat het me om.

wie weet zie ik wel bronies op station utrecht centraal
[/quote1354651996]

Bronies zal je als het goed is zowiezo zien, misschien iet op Utrcht maar zowiezo vanaf Haarlem-spaarnwoude, ik heb er zin in! ^^ Oh een ding waar je rekening mee moet houden is dat Bronies NOGAL hugable zijn! ^^ Ik hoop jij ook!
 
[quote1354652327=skizo]
dus geen problemen met ex- militairen. sweet!!!
ze kijken een keer mij dan wel aan. wat zijn de entree kosten?

als ik kan kom ik geheid naar haarlem

wel een reisje van tiel naar utrecht en van daar haarlem. pittig prijsje maar daar gaat het me om.

wie weet zie ik wel bronies op station utrecht centraal
[/quote1354652327]

Er is geen entree prijs, iedereen is welkom ongeacht uiterlijk, en meestal verzamelen er wat bronies voor de Burger king op Utrecht centraal, misschien kun je daar wat mensen vinden om mee te reizen ^^.

Veel plezier!
 
[quote1354652637=skizo]
dus geen problemen met ex- militairen. sweet!!!
ze kijken een keer mij dan wel aan. wat zijn de entree kosten?

als ik kan kom ik geheid naar haarlem

wel een reisje van tiel naar utrecht en van daar haarlem. pittig prijsje maar daar gaat het me om.

wie weet zie ik wel bronies op station utrecht centraal
[/quote1354652637]

MonochromeDash was ex-militair en ondertussen weer militair (LMB). Daarnaast zijn er nog meer bronies met militaire ambities, waaronder Discordian-D, Persistency (volgens mij) en ikzelf.

Er is geen entreeprijs. Iedereen mag tijdens de meet komen en gaan. Eten en drinken wordt door ons geregeld en is ook gratis; we leven dan van vrijwillige donaties en veilingopbrengsten. Enige wat je moet betalen is de reis naar Haarlem en terug. Een paar euro donatie is natuurlijk uiterst welkom, maar niet verplicht.
 
Wanneer wordt trouwens EQD geinformeerd over de meet? Zonder de vermelding van de vorige meet op EQD zou ik hier niet zijn XD
En ik denk dat het de opkomst nog wel verhoogd als er weer een bericht voor verspreid daar :p
 
ik ben geen geweldig knuffelaar maar ik hou van een goede sfeer.
party first, sleep later
 
[quote1354732806=skizo]
AHHHH weet nog steeds niet of ik moet gaan
[/quote1354732806]
ik zou zeggen kom gewoon maar het is altijd je eigen keuze, maar als je besluit te gaan met bijvoorbeeld de trein dan kan je altijd informeren of er mensen vertrekken van het station waar jij van vertrekt dan kan je samen rijzen :)

also ik had het zelfde gevoel met de eerste meet waar ik heen ging ik maar de andere bronies zijn zo vriendelijk en ook zoals al gezegd was heel huggable dat je het gewoon mee moet maken :)
 
[quote1354815002=sanok552]
Asis hoelaat gaan mensen verzamelen op Utrecht zentraal voor burgerking jwz hoelaat?
[/quote1354815002]
geen idee maar ik weet dat je de trein van 09:55 moet hebben om op tijd aan te sluiten bij de amsterdam groep die erna kan ook maar dan ben je rond 11 uur daar en de ns met sneeuw is geen pretje.

dus ik raad je aan om die trein te pakken en minimaal 30-45 minuten van tevoren daar te staan dan kan je elkaar vast een beetje leren kennen :p

en ik kom zelf vanuit den bosch dus die trein gaat direct naar amsterdam dus ik stap zelf niet uit (de trein staat er maar 3 minuten ofzo) ik zeg wel vast ik ga proberen om de achterste coupe te claimen dus als jullie 1 iemand er bij willen moet je achterin instappen :)
 
Back
Top