Dutch Brony Meet #8 Nabespreking

Vond het een zeer geslaagde meet.
Was zelf alleen enorm moe en vrij druk met de veiling :p
Heb dan ook niet enorm veel fotos kunnen maken (zal ze uploaden zodra er een album is).
Hier is de groepsfoto:
Bronymeet8_zps74459ee1.jpg


Hij is een beetje donker, vanwege binnen zijn enzo. Grotere resolutie op mijn facebook en later ook in het album.
En volgende keer moeten die tafels weg xD
 
het was zeker gezellig. ik was aleen zo nerveus met de heen reis ( 12 sigaretten gerookt op station utrecht) helemaal om nix. ik was blij met de bronies op amsterdam centraal, makkelijker reizen
 
Snel even een aankondiging omdat Nido te lui is:
[link=http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=7188]Er is nu een gallery voor de fotos van meet #8![/link] Het heeft helaas nog wel content nodig.
 
Geweldige meet. Ook omdat ik met zoveel awesome peeps er naar toe ging dit keer en mij zoveel merch stond te wachten om te collecten, waar ik super blij mee ben!
Een aantal nieuwe mensen ontmoet maar nog steeds het idee heel veel mensen niet gesproken te hebben die ik uiteindelijk toch wilde spreken. Zo weinig tijd, zoveel bronies!
Dus nee, geen spijt gehad om de manege weer eens over te slaan voor een keertje! :D
 
[quote1355781501=Pony]
Dus nee, geen spijt gehad om de manege weer eens over te slaan voor een keertje! :D
[/quote1355781501]

Rij jij paard?! Wat vet! :D
 
[quote1355786863=nelly_555]
[quote1355781501=Pony]
Dus nee, geen spijt gehad om de manege weer eens over te slaan voor een keertje! :D
[/quote1355781501]

Rij jij paard?! Wat vet! :D
[/quote1355786863]

yes he 'rides' horses XD
 
Eindelijk thuis~

Mijn 3de bronymeet ondertussen weer. (Andere meets waren 2 en 5 dacht ik.) Ik heb wederom prima genoten van de meeting, ondanks ik nog redelijk laat aankwam. (Rond half 4 ofzo) Nu maar hopen dat de volgende meeting ook weer valt op een dag dat ik kan. ^3^

*pokes Randomnwolf en zwaait*
 
Foto's van het tekenevent incoming! Het was echt geniaal deze keer. Iedereen om de tafel kreeg 5 minuten om een beginnetje te maken voor een tekening en na die 5 minuten werd die doorgegeven, waarna iedereen telkens 2 minuten kreeg om er verder aan te werken waarna hij weer werd doorgegeven. Na een tijdje kreeg je dus je eigen tekening terug en kon je het eindresultaat zien.

Dit resulteerde in hilarische situaties. :p Hier kun je ze allemaal vinden (voor zover ik ze heb kunnen fotograferen met m'n mobiel):
KLIK ENZO! (Warning: Sommige tekeningen zijn een beetje risqué geworden)

Dit is mijn favoriet. Het begon met 2 ponies in een botsauto, en het eindigt met een bobslee die van een klif af dendert. :p

Zx9WQ.jpg
 
was zeker een awesome meeting >:D
btw ik was diegene die op het laatst uit die witte auto schreeuwde "dooooeeeeeeiiiiiiii" :p
 
[quote1355848956=DissOrder]
Foto's van het tekenevent incoming! Het was echt geniaal deze keer. Iedereen om de tafel kreeg 5 minuten om een beginnetje te maken voor een tekening en na die 5 minuten werd die doorgegeven, waarna iedereen telkens 2 minuten kreeg om er verder aan te werken waarna hij weer werd doorgegeven. Na een tijdje kreeg je dus je eigen tekening terug en kon je het eindresultaat zien.

Dit resulteerde in hilarische situaties. :p Hier kun je ze allemaal vinden (voor zover ik ze heb kunnen fotograferen met m'n mobiel):
KLIK ENZO! (Warning: Sommige tekeningen zijn een beetje risqué geworden)
[/quote1355848956]
Leuk om te horen dat't een goed idee was xD
 
[quote1355997773=Seapony]
[quote1355848956=DissOrder]
Foto's van het tekenevent incoming! Het was echt geniaal deze keer. Iedereen om de tafel kreeg 5 minuten om een beginnetje te maken voor een tekening en na die 5 minuten werd die doorgegeven, waarna iedereen telkens 2 minuten kreeg om er verder aan te werken waarna hij weer werd doorgegeven. Na een tijdje kreeg je dus je eigen tekening terug en kon je het eindresultaat zien.

Dit resulteerde in hilarische situaties. :p Hier kun je ze allemaal vinden (voor zover ik ze heb kunnen fotograferen met m'n mobiel):
KLIK ENZO! (Warning: Sommige tekeningen zijn een beetje risqué geworden)
[/quote1355848956]
Leuk om te horen dat't een goed idee was xD
[/quote1355997773]

Het tekenevent op deze manier was inderdaad een zwaar goed idee. Okee, geen van de tekeningen is uiteindelijk geen kunstwerk geworden, maar het ging vooral om de lol van het tekenen zelf. Creatief anticiperen op andermans werk, in plaats van jezelf te profileren in vergelijking tot een ander. Dit moeten we vaker doen (alleen moeten de pauzes tussen de rondes korter worden. Veel mensen liepen weg en het duurde te lang om ze weer te verzamelen).
 
Nou toen we pauze zeiden liepen mensen gelijk weg, en de meeste tijd werd besteed aan het uberhaupt terugvinden van de mensen die eerst meededen... Juistem. xD
 
Bwhahaha, Een aantal geniale tekeningen zie ik. Toch nog tof om de tekeningen zo eens te zien. Want het evenement zelf heb ik helaas gemist.
 
Back
Top